Even laten weten dat ik aan je denk

Bij club Cards and More is er tweewekelijks een schets om een kaartje mee te maken.  Zoals je ondertussen al weet vind ik het heel tof om met een schets aan de slag te gaan.  Deze van vorige week vond ik mooi, maar toch lukte het me niet echt om er iets mee te maken, nochtans heb ik voor de komende weken nog wat verjaardagskaarten nodig, maar dat zag ik er niet echt in. 
Het voorbije weekend stond op de club een oproepje: de man van een clublid moest naar een tehuis verhuizen, of we niet met velen een kaartje konden schrijven om het prikbord in zijn kamer wat op te vullen, en misschien ook een bemoedigend kaartje voor het clublid dat nu alleen thuis achterblijft.

En dan lukte het zomaar vanzelf.  Eerst een kaartje voor haar:


Ik gebruikte hiervoor een aantal van de mooie papiertjes die ik van Nele kreeg toen ze onlangs op bezoek kwam.   De schets heb ik hier redelijk getrouw gevolgd.

Voor zijn kaartje was ik op zoek naar wat mannelijk papier, in de grote blokken van Craft Sensations vond ik wel wat.  In plaats van met vierkantjes wou ik eerst met cirkels werken, tot ik plots aan de automal van Amy Design dacht, die leek me wel een leuk alternatief.  


Gebruikte materialen:
DP mannenkaart: Craft Sensations
Tekststempel: Even laten weten...: Scrapbookatelier
Tekststempel: Een kaartje...: Noor Design /
Stempel enveloppe: Wibra
Antique Car border: Amy Design ADD10095
Gearsrandmal: Noor 6002/0288
Vierkante mallen: stiksteekjes: Crealies, puntjes: AliExpress
Brad: Décotime
Parelstrikje en kant: China

Het lukt me momenteel helaas niet om veel blogrondjes te maken, de dagen zijn te kort, ik ben te moe, ... 
Morgen moet ik er ook weer vroeg uit, we moeten naar Brussel naar de Jeugdrechtbank voor de allerlaatste keer, onze jongste pleegzoon wordt er binnenkort 18, maar nu moet de rechter nog eens de jaarlijkse pleegplaatsing verlengen...  Benieuwd of we in Brussel President Trump tegen het lijf zullen lopen??
We hopen in de namiddag niet te laat thuis te zijn, want dan vertrekken we voor ons jaarlijkse weekendje naar Baarschot, met de zus van Johan.  Op het programma vooral geocaching, maar ik blijf ook een dagje 'thuis' om wat aan de knutsel te gaan, lekker relax!
Dan een weekje werken en dan gaan we naar 'ons' stekje in Nederland.   Mooie vooruitzichten!  Ik hoop dat ik minder moe thuis kom dan ik nu ben...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier.
Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Nicolette zei…
Mooie kaarten heb je voor het echtpaar gemaakt. Dat zullen ze vast waarderen. En veel sterkte/succes morgen.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Erg mooie kaartjes, Nancy. Zo'n lief gebaar wordt vast erg gewaardeerd door de ontvangers!
Marja zei…
Twee hele mooie kaarten Nancy!
Die zullen ze vast waarderen.
Zo te lezen heb je weer leuke dingen in het vooruitzicht.
Groetjes Marja.
Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt Nancy. Lief die zachte tintjes van de eerste en voor de man inderdaad lekker stoer. Zo te lezen ga je een paar gezellige dagen tegemoet en het wordt ook lekker weer dus ik hoop dat je je batterij inderdaad op kunt laden. Ik ben net terug van vakantie en dat heeft even echt goed gedaan, dat wens ik je ook toe.
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Mooi kaartje om ze een hart onder de riem te steken.

Groetjes hermien
Angelique zei…
Prachtige kaartjes voor het stel waarvan de man naar een tehuis moet. Mooi papier heb je voor de dameskaart gebruikt. Leuke voorbeeldkaart heb je voor Creative Sketchy Girls gemaakt, ik hou van de kleurcombinatie.
Wat een gave onderwater-stans heb je gewonnen en een prachtig kaartje heb je ermee gemaakt. Je achtergrondjes zijn goed gelukt, heel mooi.
Veel succes morgen maar weet zeker dat het geen problemen zal opleveren. Daarna maar eens goed uitrusten en aan jezelf denken.
lieve groetjes Angelique
Valerija zei…
Beautiful cards. Love them both.
Valerija xx
carla zei…
2 mooie kaarten.
Ze zijn leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Wat een prachtige kaarten, Nancy! Zowel die vierkantjes als de mal vind ik mooi gedaan!
Wat ben je toch druk, geen wonder dat je moe bent als je thuiskomt. Je hebt weer leuke dingen in het vooruitzicht, dus dan heb je weer kans om bij te tanken. Geniet er van!
Groetjes aan Trump☺☺
xxx Margreet
Marijke zei…
Twee mooie kaarten Nancy. Bedankt voor je berichtje over de KKT bij Martina! Was even een weekje te vroeg!! Ja kaartjes zijn erg mooi! Groetjes Marijke.
Ans Gilbert zei…
Het zijn 2 hele geslaagde kaarten geworden, mooie pasteltinten van je 1ste kaart en lekker stoer de 2de..nog even doorbijten en dan weer lekker relaxen,
gr.Ans
Sylvia zei…
2 mooie kaarten,Nancy.Zo te lezen krijg je het nogal druk.Bloggen komt wel weer.Eerst maar eens lekker bijtanken.

Groetjes,Sylvia.
Het zijn weer twee schitterend kaarten Nancy !
Groetjes Doris
karin zei…
Mooie kaarten Nancy. Een echte stoere kaart die tweede.
Probeer lekker van je weekend te genieten.
Groetjes,
Karin
Danielle zei…
Lief, deze kaarten. Die worden vast en zeker gewaardeerd. Probeer lekker uit te rusten de komende dagen!
Nota Bene zei…
Ik dacht al, die papiertjes ken ik... Je hebt er een supertoffe kaart mee gemaakt! Ook de andere kaart is heel geslaagd!
Geniet van jullie twee opeenvolgende weekends weg, het klinkt erg leuk. Ondertussen houden wij dit weekend hier aan zee de wacht... We genieten van het mooie weer; dat doen jullie nu ongetwijfeld ook.
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils