Kleurenkaartenteam # 2017/4 : Kraft en paars

We zijn alweer de laatste woensdag van april, Kleurenkaartenteamdag dus!
Na het babyroze en kraft van vorige maand koos Larissa paars bij het kraft.  Ik vond het een toffe kleurencombi, niet dat ik die al vaak gebruikte, maar het zou wel kunnen dat ik die kleuren in de toekomst wel eens meer zal combineren!

Een collega verandert op het werk van functie, ik vond dat dit wel een kaartje verdiende en zo had ik al een thema voor een kaartje. 
Toen ik in de Action onlangs nieuwe blokjes van kraftdessinpapier zag liggen was ik helemaal blij, kraft met blauw, met zilver, maar ook met paars, én zo'n leuke motiefjes!  Nog een schets gezocht en zo kwam ik tot dit kaartje:


Gebruikte materialen
Bloem: Marianne Design LR0109
Letters: Artemio
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL
Snijmal met afgeronde hoekjes: AliExpress
DP: Craft Sensations
Brad: DécoTime

Ik ben benieuwd naar alle kaartjes die vandaag de kleurenkaartenrevue zullen passeren!  Wil je ook de andere paars/kraftkaartjes zien, dan vind je alle blogadressen hier.
PS  Als je bij Rosina langskomt, vergeet je dan niet om haar te feliciteren, vandaag wordt ze 70 !

Fijn dat je hier op blogbezoek kwam,
dankjewel als je de tijd neemt om een reactie achter te laten,
ik lees die altijd met héél veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Sketch Saturday: # 460
Crafty Hazelnut's Patternd Paper Challenge: April

Reacties

Margo zei…
Oh das inderdaad leuk papier zeg ! Erg tof kaartje !
Nicolette zei…
Mooie kaart en een leuke sketch!
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Leuke kraftkaart Nancy! Miscshien moet ik ook nog maar eens langs de Action ! Hihi ! Groetjes, Gina
hahaha, heb het ook zien liggen, maar niet de 'klik' gemaakt met de uitdaging van deze maand, wat dom he ? In ieder geval, lekker bling bling, mooi resultaat geeft dat !
helemaal blij weer met je deelname, op naar de volgende,
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Leuke kaart voor je collega, Nancy!
Leuke kaart heb je voor je collega gemaakt!
Groetjes Anita
Marfien zei…
Leuk papier, wist de Action van het KKT? Gaaf kaartje met deze schets.
Nog bedankt voor de tip!
Veerle zei…
Prachtige kaart geworden Nancy.
Groetjes, Veerle
lenywim35 zei…
Dat is nog eens een mooie kaart geworden. Als ik bij de Action kom vind ik bijna nooit iets. Bofferd. Mijn kaart naar Rosina was vorige week al weg. Alleen geen lila. Maar lichtblauw. Een kaart met koffie als onderwerp.grts leny w
GerJanne zei…
Hoi Nancy! Wat een goed idee zeg. Nu ik dit zie denk ik: had ik ook niet zo'n blokje? Maar ik denk dat het meer roze was wat ik heb. De sketch is top en die bloem met die brad is er prachtig op!
Groetjes,
GerJanne
Jantine zei…
Mooie uitwerking van de sketch, Nancy! En wat leuk dat het papier al precies de juiste kleuren had!
Mooie kaart maakte je voor je collega.
Groetjes
Jantine

PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form
Mariken zei…
Toffe sketch, en een heel gaaf kaartje! Mooie bloem, ziet re super uit!
Fijne dag!
karien zei…
Leuke kaart heb je gemaakt Nancy
Groetjes Karien
karin zei…
Mooi kaartje in de KKT kleuren Nancy.
groetjes,
Karin
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuke sketch heb je gebruikt, je kaartje ziet er prachtig uit, ik heb die stans uit China ook, wist niet goed wat ik er mee moest,
groetjes,
Ans
Marijke zei…
Leuke kaart geworden en met deze sketch erg goed uitgekomen met het papier. Super dat dit al zo kant en klaar te krijgen was, ik zie dat nooit, bij mij is altijd alles al weg!!Groetjes Marijke.
Valerija zei…
Fabulous card. Great design and beautiful colours.
Valerija xx
Margreet zei…
Ik kan me voorstellen dat je het designpapier goed uit wilde laten komen, Nancy! Wat een leuke kaart! Ik heb nog zo'n papierblokje liggen van kraft met zwart (volgens mij van de Zeeman).
xxx Margreet
Soms is wat mooi papier al voldoende voor een leuke kaart! Groetjes Petra
Monique zei…
Wow Nancy, wat een mooie kaart! Heel chic zo met de glimmers. Daar zal je collega vast blij mee zijn. Zo begint ze haar nieuwe baan goed.
Liefs Monique
Caroline zei…
Leuke uitwerking van de sketch Nancy!
Groetjes Caroline
Ellen zei…
Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Dat blokje van de Action kwam wel geel goed van pas :-) Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Leuk ook die bloem erop.
Diana zei…
Prachtige kaart! Ik gebruik veel paars en kraft, de combi is zo mooi!
Dat zal je collega wel heel erg leuk vinden

X
Diana
Diana's Creations
Angelique zei…
Hele mooie kaart, leuke schets ook. Lief dat je nog even aandacht aan Rosina's verjaardag schenkt.
lieve groetjes Angelique
Nota Bene zei…
Haha, dat papier had ik ook zien liggen. Maar ik heb het daar maar laten liggen - ik mag van mezelf (voorlopig) niets meer kopen. Het is in ieder geval goed van pas gekomen voor deze kaart, ze is prachtig geworden!
Groetjes, Nele
Christine zei…
Mooie kleurencombi! Ik ben ook helemaal niet zo van het paars, maar nu ik het bij jou zo zie, ga ik het zeker eens proberen.
Erg leuke succes kaart voor je collega.
Eri zei…
Helemaal leuk Nancy!
Groetjes, Eri
Creatiels zei…
Leuke kaartje voor je collega, mooi gedaan.heb het blokje ook zien loggen en lang getwijfeld om het te kopen, maar niet gedaan.
groetjes
Els
Heel mooie kaart Nancy !
Groetjes Doris
Ans S. zei…
Prachtige kaart heb je voor je collega gemaakt.

Groetjes Ans
Nelly zei…
Supermooi in de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly
Enny zei…
Een prachtige kaart, heel mooi, dat paars en kraft ! Groetjes, Enny
Danielle zei…
Prachtig gedaan!! Haha ik heb dat blokje ook maar er niet eens aan gedacht.... Je hebt een leuke sketch gebruikt!
Larissa zei…
Hele mooie kaart, tof gedaan!
Fijne dag!
chanya13 zei…
Very nice card !!! Thank you for sharing with us over here at Craftyhazelnut's Patterned Paper and best of luck with your entry.
Hugs Agnieszka chanya13
Sarah zei…
Je kaart is super leuk!
Deze week alle bijna al de kasten in de living uitgeruimd, alles gesorteerd, weg gedaan of weggegeven wat ik niet meer nodig heb... groot werk maar met groot resultaat. ☺
Sarah zei…
Ik bedoelde bijna alle
Brenda zei…
Wow, great job on all the challenges. I love your papers and take on the sketch. Thanks for joining us in last weeks challenge at Sketch Saturday!
Nelleke zei…
Wat een leuke zeg. Ik zag het papier ook liggen maar had zelf het idee dat ik er niet zoveel mee kon. Ook je kaartje van vandaag vind ik super. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils