Gefeliciteerd

Hier ben ik weer met een verjaardagskaartje.  Ik ben nog eens met een bugabootje aan de slag gegaan, dat was toch al weer een tijdje geleden.



Een kaartje dat weinig uitleg vraagt:  digi afgeprint, ingekleurd met alcoholmarkers. De randjes wat afgewerkt met een leuk stempeltjes van Crealies, hiervoor gebruikte ik een Zigmarker (Pale Pink) om het stempeltje te beïnkten.  De schets komt weer van Club Cards and More.

Gebruikte materialen:
Digi Flowerbird: Bugaboostamps
Bits & Pieces 11: Crealies
DP: Studio Light - PPSL2 en 12
Tak met blaadjes: Marianne Design DF3414
Gefeliciteerd: Joy 6002/0442
Basismallen banner, rechthoeken: AliExpress
Basiskaart Kraft: Action

Woensdag ben ik er ook weer met een kaartje, dan is het immers weer Kleurenkaartenteamdag, babyroze en kraft wordt dan dankzij Larissa kraft en paars...  Je kan je nog tot morgen opgeven om mee te doen!

En donderdag ben ik er natuurlijk weer met een kerstkaartje, en op deze laatste donderdag van de maand wordt de nieuwe challenge van 52 Weeks to Christmas ook aangekondigd. 
Nog even geduld, en dan kan je ook weer aan de slag voor een kerstkaart met als thema ...  Ha ha, dat vertel ik lekker nog niet!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Catch the Bug: Fotochallenge
Crafting when we can: #142 - One for the girls
Stamping Sensations
Crafting Cirle: April Bugaboo Crafty Challenge 

Reacties

Je@net zei…
Aaah...wat een schatje. Erg leuke kaart geworden, Nancy!
Nicolette zei…
Super leuke kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Valerija zei…
What a lovely card. I just love the cute and fun bird.
Valerija xx
Margo zei…
Wat een leukerdje Nancy ! Erg schattige digi en toffe schets !
carla zei…
Een hele mooie kaart en ook een leuke stempel van Bugaboo.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
!neke zei…
Hele mooie kaart !!!!!
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
wat een superleuke kaart Nancy,
heel lief afdrukje heb je gebruikt, ik zie ook weer Ali stansjes op je kaart, wat zijn ze leuk! de vlindermal is volgens mij hetzelfde, alleen een stuk kleiner, dus makkelijker te verwerken,
groetjes,
Ans
Lia zei…
Wat een grappig vogeltje op een mooie kaart!
Lia xx
Marja zei…
Superleuke kaart Nancy!
Digi mooi ingekleurd en leuk verwerkt op je kaart.
Groetjes Marja.
Rimmie zei…
Wat een gezellig kaartje!

Groetjes

Rimmie
GerJanne zei…
Ja deze Bugaboo is ook al zo leuk! Je kaartje is heel lief en je hebt prachtig gekleurd. Mijn kaartje voor het KKT staat klaar, maar straks nog even wat anders...
GerJanne
Nota Bene zei…
Leuk kaartje alweer! Dat afdrukje is heel schattig.
Groetjes, Nele
Judith zei…
Leukertje weer Nancy...
Groetjes van Judith
leuke kaart! De digi is mooi ingekleurd, ziet er gezellig uit hoe je de randen vna het afdrukje hebt bewerkt.

liefs Kim
Hoi Nancy,
Wat een leuk mooi stempeltje heb je gebruikt heel mooi kaartje Nancy !
Groetjes Doris
Renate zei…
Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Het vogeltje is zó geinig. Leuk dat je de ruimte rondom je afdrukje hebt voorzien van een design.

-xies- Renate.
Danielle zei…
Mooooi, deze kaart Nancy. Lief, dit afdrukje! En ik vind die gefeliciteerd stans mooi zeg.... Ik wil je verjaardagsdatum wel hoor, ik ben een kalender met blogverjaardagen aan het maken ;-) Leuk om echte post te versturen!
Sylvia zei…
Mooie kaart,Nancy.Wat een superleuke digi en zo prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.
Sarah zei…
Leuk Nancy! De keuze van Larissa vind ik heel tof ☺ kaartje is al op de foto en als ik er aan denk en tijd vind dan trek ik ook nog een foto van een kerstkaart. Nog steeds lente schoonmaak kriebels. Al veel weggegooid of klaar om weg te geven!
Hetty zei…
Super leuke kaart heb je gemaakt met het vogeltje.
Wat een schatje.
groetjes Hetty
brenda zei…
A very sweet image and pretty card, many thanks for joining our April challenge at Stamping Sensations.

B x
Veerle zei…
Heel mooi kaartje Nancy.
Groetjes, Veerle
Lynne K zei…
Gorgeous card! Such a cute image! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

Lynne
karin zei…
Dat is een lief digitje van Bugaboo. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
groetjes,
Karin
Dora zei…
Wat een mooie kaart met deze digi.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations deze maand.
Angelique zei…
Mooi kaartje met deze leuke digi. Lief dat gestempelde randje om het lieve vogeltje.
lieve groetjes Angelique
Margreet zei…
Ik zag dat ik dit lieve kaartje gemist had, Nancy...dat bugabootje blijft een leukerd...dat stempeltje op de achtergrond staat ook leuk!
xxx Margreet
This image is a real favorite of mine. I love your sketch too. Thanks for joining us this week at Catch The Bug.
Dawn Frost zei…
Beautiful colouring with the bird, very nice! Thanks for joining Catch the Bug photo challenge good luck, Dawn Bugaboo DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils