Kleurenkaartenteam : # 2017/2 - blauw en babyroze

Wat was dat gistermorgen efkes schrikken
toen ik in het blogberichtje van Colien las
" Tot morgen, dan is het tijd voor het Kleurenkaartenteam
en gaan we voor pastelletjes...."

Hoezo, kleurenkaartenteam,
da's toch pas de laatste woensdag van de maand?  
Oei, maar we zijn dus ook wel de laatste woensdag van de maand...

Gisteravond nog aan de slag gegaan, maar eerlijk :
ik had niet zoveel inspiratie...
Ik vind het een heel mooie kleurencombi
maar wist niet zo onmiddellijk hoe of wat... 
Die pastelletjes doen me wat aan babykaartjes denken,
maar die zijn ofwel roze ofwel blauw...
En om die in één kaartje te combineren?
Misschien een zwangerschapskaartje? 
En dat werd het dan ook...
 

Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
DP Mixed Media Pastel: PK 9141
Watercolour Basic Paper: PK 9127
Hart: CR1351
Zwangere vrouw: LR0348
Veel geluk: LR0221
Designfolder extra hartjes: DF3413
andere:
Vierkant met stiksteekjes: CreaNestLiesXXL

Fijn dat je op blogbezoek kwam, lief als je een berichtje achterlaat, 
ik lees die altijd met veel plezier!  Dankjewel!
Breng je ook een bezoekje aan de rest van het kleurenkaartenteam?  
Alle adressen vind je hier.


Crealieve groetjes 
Nancy





Challenges en zo:
Marianne Designchallenge: # 171 - Gebruik hartjes op je kaart
Marianne Design Kreadivas: # 31 - Option Herziges
Marianne's Design Divas: # 14 - AG
Schets: Try Stampin' on Tuesday: # 310
HobbyNu: geboorte

Reacties

Marja zei…
Het is toch nog een leuk kaartje geworden Nancy!
Vind het ook hele mooie kleurtjes.
Groetjes Marja.
Je@net zei…
Lief kaartje is het geworden, Nancy!
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Heel mooi gedaan van mij krijg je een dikke pluim ...
Bedankt om mijn foto te delen ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !!
Anoniem zei…
Eenvoud siert!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Veerle zei…
Heel mooi kaartje geworden Nancy. Ik dacht wel dat er velen aan baby kaartjes gingen denken. Daarom dat ik opzettelijk geen baby kaartjes had gemaakt. LOL
Knap gedaan hoor zo op het laatste moment.
Groetjes, Veerle
Ja die maand ging snel hè, deze keer hihi! Ik heb dat nou ook: als het móet, komt er niks uit mijn handen. Gelukkig heb je de moed niet opgegeven en heb je toch nog een mooie kaart weten te maken! Groetjes Petra
Eri zei…
Een heel mooie kaart Nancy!
Groetjes, Eri
Valerija zei…
Such a beautiful card. Love the colours and wonderful die cut.
Valerija xx
Marfien zei…
Altijd handig zo'n kaartje, leuk ontwerp in roze en blauw, heel mooi gemaakt
Anita zei…
Nancy je hebt je er goed uitgered voor je kleurenchallenge maar zeker ook voor onze challenge, mooi rustig kaartje.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog
!neke zei…
Heel mooi Nancy !!!!!
Kom ik dan tussen al het zwangerschapsgeweld aan
met een kerstkaart !!!!!!
groeten Ineke
Dora zei…
Wat een lieve uitstraling heeft dit kaartje. Mooi gemaakt
Nancy zei…
Hey Nancy,

Dat heb je ook goed opgelost zo... Jij hebt ze ook nog gisteren gemaakt... Leuk deze zwanger-kaart in de gevraagde kleuren...

Liefs,
Nancy
Ans Gilbert zei…
Soms heb je geen idee wat te maken, maar jij hebt het prima opgelost met deze zwangerschapskaart, heel mooi!
groetjes,
Ans
een heel erg mooi, sfeervol kaartje
blij met je deelname alweer, op naar de volgende !
grtjs,martina
x
Diny zei…
Deze is ook weer heel erg leuk Nancy....jij dacht hetzelfde als ik!
Groetjes Diny
lenywim35 zei…
Mooi gedaan Nancy. Ik dacht vanmorgen al gereageerd te hebben, maar goed dat ik nog even keek. Zou erg slecht zijn, maar ik vergeet wel eens om op publiceren te drukken of verzenden of zo. Maar je kaart is meer dan waard te reageren. grts leny w
Marijke zei…
Is toch een mooi kaartje geworden ondanks geen inspiratie! Zijn meer mensen die een zwangerschapskaartje hebben gemaakt van deze kleurtjes. Niks mis mee, erg mooi gedaan en altijd wel weer te gebruiken. Groetjes Marijke.
GerJanne zei…
Ja, daar dacht ik dus ook meteen aan aan zwangerschap. Leuk dat jij dezelfde associatie had. Mooi kaartje geworden!
Groetjes,
GerJanne
Creatiels zei…
ik dacht er ook meteen aan, maar dan dacht ik: iedereen zal er wel eentje maken.....
maar ik vind je kaartje wel heel mooi
groetjes
Els
Bep zei…
Hoi Nancy,

Wat een leuke kaart zeg super.

gr....Bep
Een goede oplossing Nancy om er een zwangerschapskaart van te maken. Dan kun je inderdaad meteen beide kleuren gebruiken. Ik vind hem heel leuk en origineel.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig kaartje Nancy.
Gr Anita
karin zei…
Leuk gemaakt Nancy. Tja de maand februari is ook de kortste maand :)
groetjes,
Karin
Mariken zei…
Prachtige, zachte kleuren voor zo'n zwangerschapskaartje! Goed gevonden en heel mooi!
Fijne avond!
Marleen zei…
Mooie rustige zwangerschapskaart Nancy en super leuk gecombineerd met de hartjes!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
Ellen zei…
Mooie zwangerschapskaart! Op tijd voor het KKT, met dank aan Colien ;-) Fijne avond!
Larissa zei…
Mooi kaartje. De tijd vliegt voorbij he..
Schitterende zwangerschapskaart !
Groetjes Doris
Margreet zei…
Wat knap van je om op de valreep (en dan ook nog moe en inspiratieloos) zo'n prachtig kaartje te 'baren', Nancy!
Ik hou de evenementen in de gaten en dan hoor je nog van me. Ik heb al wel gezien dat er bij Doe@ding een ws handletteren is (maar daar heeft je man niets aan....)
xxx Margreet
Nota Bene zei…
Zo heb je deze kleuren mooi gecombineerd, hoor. Leuke kaart!
Groetjes, Nele
Wybrich zei…
Je hebt de kleuren mooi verwerkt in deze kaart, en met hartjes!!
Dank je wel voor het meedoen.

Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Monique zei…
Weinig inspiratie en tijd. En toch is het je weer gelukt om een prachtig kaartje af te leveren. Mooi gedaan hoor.
Lieve groetjes Monique
Colien zei…
Dat heb je snel gedaan, mooi kaartje!
grtz.Colien
Sarah zei…
Mooi gelukt! De volgende maand is langer en ik kies de nieuwe kleur.
Fijne avond nog!
Boukje zei…
Mooi rustig kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
Renate zei…
Normaal gesproken is haastige spoed, zelden goed. Maar in jou geval heeft het wel heel goed uitgepakt.
Het is een waanzinnig mooi kaartje geworden.

-xies- Renate.
Angelique zei…
Ik had me niet opgegeven voor het KKT maar was toch verbaasd dat het alweer de laatste woensdag vd maand is. Mooie zwangerschapskaart, zelfs je dp heeft een roze/blauwe gloed. Je kaart hieronder met Stella is leuk geworden, wat zijn die cupcakes leuk.
lieve groetjes Angelique
Nelleke zei…
Een wat late reactie maar ik wil toch reageren op je KKT kaartje. Wat een lieve kaart en leuk idee om een zwangerschapskaart te maken. Groetjes, Nelleke
Nela zei…
Hi, gorgeous card!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils