22 - Hoera

Een nichtje wordt deze week 22 jaar, een toffe meid, een enthousiaste moni tijdens jeugdvakanties, flinke studente, die nu aan een vervolgopleiding Noord/Zuid is gestart na haar studies maatschappelijk werk (met o.a. een paar maanden stage in Zuid-Afrika) en orthopedagogie. 
Toen ik dit plaatje van Tatty Teddy met de wereldbol terugvond tussen een stapeltje plaatjes 'voor ooit eens' vond ik dit dan ook heel geschikt voor haar!

Ik was wat laat om het kaartje te maken, ik had even verward met de datum van haar zus die volgende week 20 wordt en waarvoor het kaartje al een tijdje klaar lag...  Maar vorige week had ik zo'n drukke week en dit weekend ben ik pas zondagavond in mijn knutselkamertje geraakt.  Met een schets van Club Cards and More lukte het me toch om redelijk snel dit kaartje te maken, maar ik ben best tevreden, ik vind het wel leuk en lief geworden...


Gebruikte materialen:
Hoera: Tiny Words - Joy 6002/0442
Vierkante mal met stiksteekjes: Marianne Design CR1359
22: Advent Calendar Set - MemoryBox 98642
parelswirl: Marianne Design CA3109
vilten bloem: Craft Sensations

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam, lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Seize the birthday




Reacties

Crealientje zei…
Heel leuk kaartje Nancy.
Zo zie je maar wie bewaard heeft wat!Komt die stempel goed van pas.
Mooie kleur.
Marijke zei…
Een leuk kaartje en lief stempeltje. Groetjes Marijke.
Eri zei…
Het is een heel lief kaartje geworden Nancy! Heel leuk die 22 aan het strikje!
Groetjes, Eri
Valerija zei…
Absolutely beautiful! Love the cute image and all the embellishments!
Valerija xx
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
Wat een leuk lief kaartje heb je voor je nichtje gemaakt!
groetjes Anita
Anoniem zei…
Berezoetjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby
carla zei…
Een heel mooi kaartje.
Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla
Mariken zei…
Wat een kranig nichtje heb je, lijkt me een stoere doorzetter! Lief kaartje voor haar verjaardag!!
Petra L zei…
Wat een lief en leuk kaartje maakte je voor je nichtje. Zal ze vast erg waarderen :-)

Lieve groet, Petra
Caroline zei…
Een heel lief kaartje en als je snel even een kaartje nodig hebt, is een sketch ideaal!
Groetjes Caroline
Hetty zei…
Leuke kaart heb je gemaakt Nancy.
Stoer maar ook heel erg lief ....
Groetjes Hetty
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Nancy...en het schattige teddyplaatje past perfect bij die jonge dame haar verjaardag...Keileuk gedaan!!!

groetjes Rosina
Nicolette zei…
Een heel lief kaartje Nancy.
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Lief kaartje Nancy!
Groetjes Marja.
Syl(via) zei…
Het is inderdaad een leuk en lief kaartje geworden Nancy. Gr. Syl(via)
Ans Gilbert zei…
wat een leuke en lieve kaart,
heel mooi plaatje, de cijfers 22 vallen goed op, leuk is de vilten bloem,
groetjes,
Ans
Monique zei…
Een hele mooie lieve kaart heb je gemaakt.
Ik heb het beertje ook nog ergens liggen. Hij is lief.
Groetjes, Monique
!neke zei…
Wat een stoere nicht !!!!
Je kaartje is prachtig geworden !!!
Dora zei…
Dat beertje is toch zo lief! Mooie kaart ermee gemaakt. Tja, vergissen kan zomaar gebeuren. Heb ik ook weleens. En dan heb je eigenlijk geen tijd om wat te maken en toch wil je dat doen....
Misseke zei…
Prachtig kaartje heb je ervan gemaakt Nancy - superleuk gedaan met het beertje.
Groetjes,
Misseke
GerJanne zei…
Zeker een heel leuk en lief en toepasselijk plaatje heb je gemaakt voor je nichtje. Het is heel herkenbaar wat je schrijft. Zo had ik het kaartje voor mijn nichtje Maartje al af en toen moest ik me nog haasten voor haar broer Jochem...Had ik beter andersom kunnen doen.
Groetjes,
GerJanne
Trijntje zei…
Hoi Nancy. een hele mooie kaart voor je nicht. Leuk gemaakt groeten Trijntje
vintagebyina zei…
Leuke babykaart.
Groetjes Ina.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een leuke kaart alweer... Mooie kleine details die het afmaken...

Liefs,
Nancy
Barbara zei…
Very adorable card with the cute image of the teddy bear. Love the texture of the background too. Glad that you were able to get in some crafting time, in a busy week. Thanks for playing with us at Seize the Birthday.
Barbara. DT Member
Sherrie K. zei…
This is super adorable! Fabulous design!
Thanks so much for joining us in the challenge at Seize the Birthday!
Sherrie K
Guest Designer
Gina zei…
Zeer leuke kaart zo in blauw Nancy. Daar zal je nichtje zeker blij mee zijn! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils