Wish

Op de Knotsgekke Kaartendagen kon je tijdens een miniworkshop een kaartje maken met de blokjesstempel en met distressinkt.  Mijn kaartje met de hyperse kat kon je gisteren al zien op mijn blog.  Ik vond dit heel leuk om te doen en heb er me nu thuis ook aan gewaagd.


Vier kleuren inkt gebruikt en dan daarop gestempeld met een mooi stempelsetje dat ik vorig jaar won bij Carla.  De paardenbloem en pluisjes heb ik met grijs gestempeld i.p.v. zwart voor een wat zachter effect. 
Je kan het zo misschien niet zo goed zien maar klik evt. eens op de foto om te vergroten: kijk eens hoe leuk het puntje op de i is...

Gebruikte materialen:
Frame Stamp: Darkroom Door
Distress Inkt: Mustard Seed, Spiced Marmelade, Ripe Persimmon, Barn Door
Clearstamp Dandelion Wishes: Hot off the Press

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam! 
Dankjewel als je de tijd neemt om  een berichtje achter te laten. 
Ik lees jullie reacties altijd met veel plezier!  

Creatieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo
Kaartjes Inspiratie Challenge: # 82 - Gebruik een techniek die nieuw voor je is
Crafty Calendar Challenge : Anything goes
Crafting with Friends : #17 - Anything goes

Reacties

Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Het stempelen gaat je goed af.
Groetjes Nicolette
Margo zei…
Wat mooi Nancy, ik heb ook zo'n blokjesstempel maar heb hem nog niet gebruikt !
Groetjes
Margo
Scraptastisch zei…
Heel leuk om deze techniek ook thuis nog eens te doen Nancy. Als je op het laatst met zwart stempel dan zie je niet de andere kleuren erdoor, ook al krijg je nu een zachter effect...dat is waar!
Liefs Gerie
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuk om thuis ook aan de slag te gaan, mooie achtergrond en leuke stempels, ik denk dat ze met zwart gestempeld toch mooier uitkomen,
groetjes,
Ans
Petra L zei…
Mooie achtergrond en een supergave stempel en al helemaal leuk om weer een nieuwe techniek thuis uit te proberen.

Lieve groet, Petra
Marijke zei…
Heel mooi gemaakt, ben op dit moment ook een beetje aan het experimenteren met stempels en inkt. Doe hier weer een leuk ideetje op. Groetjes Marijke.
Wil Frutsel zei…
Prachtig Nancy!!
xx Wilma
Karla zei…
Mooi kaartje Nancy, leuke techniek.

Groetjes Karla
kei toffe kaart.

grtjs
Claudia
wat een mooi kaartje mooi met die achtergrond zo
groetjes ellen
Hoi Nancy,
Heel mooi met deze verschillende kleuren .
De stempels zijn heel mooi zo in het grijs heel leuk idee .
Doe ik ook soms van die kaartjes maken maar dan sterkte kaarten en zo en een leuke tip om in het grijs te stempelen neem ik mee .
Groetjes Doris
Gea zei…
Je hebt er een super mooi kaartje gemaakt hoor . Ik vind hem top. Fijn dat je mee doet bij KIC
Joanne kramer zei…
Wat een mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! Groetjes Joanne
Giny zei…
Wat een prachtig mooi kaartje Nancy.

Lieve groet Giny
Anoniem zei…
Prachtige kaart Nancy! Zulke mooie kleuren, heel mooi gestempeld en het grijs geeft inderdaad een zachter effect :)
Lieve groetjes Chantal
Angelique zei…
Mooie, zachte kaart. Wat is het een leuke techniek hè? Mooi dat je in grijs gestempeld hebt en leuke tekststempel.
Lieve groetjes Angelique
roelie zei…
mooi dit met achtergrondje en heb het gezien de i dus je bent ook naar den bosch geweest

gr roelie
Heel mooi gemaakt! Dank je wel voor het meedoen aan deze niet zo gemakkelijke challenge van KIC
Heel mooi kleurgebruik super in balans!
Creatieve groetjes, Anja
Jo zei…
Beautiful.....love the soft, pretty colours you chose. Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
hugs Jo x
Dt
Joke sk zei…
Hallo Nancy,
Wat een leuke techniek om met blokjesstempels te werken.
Kun je me uitleggen hoe het gaat want het lijkt me leuk om het zelf ook eens uit te proberen.

Groetjes, Joke sk

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils