Je bent super!

Gisteren genoten van het mooie weer en gaan wandelen langs zee, wat broodnodige vitamine D opdoen...
Daarna ook nog wat aan de knutsel gegaan en een (vrouwelijk) geschenkdoosje gemaakt.


Het patroontje vond ik in 'Kadoosjes' van 2015.  Ik heb het basispatroon gesneden uit dubbelzijdig dessinpapier, de roze dessinkant als buitenkant, het rozenmotief aan de binnenzijde.  Aan de buitenkant daarop driehoekjes met glitter-hortensia's uit hetzelfde papierblok.


Het vierkant is uit roze cardstock, daarop dan het roze basispapier van het doosje.  Versierd met wat bloemetjes met een bijtje(bedeltjeà, een foamsticker van het vel dat ik zaterdag ook gebruikte om mijn jubileumkaartje te maken.  Het satéstokje groen gekleurd met mijn Spectrum Noirstiften (roze dekte niet voldoende) en daaraan een klein labeltje en een metalen bloemetje.


Gebruikte materialen:
Specialty Paper Susan Winget: K&Company
labeltje: Charmed I'm Sure - Spellbinders S4-399
Stempel: Noor/Joy 6410/0013
Blaadjes: Marianne Design CR1244 
Bedeltje Bij: uit candy gewonnen bij Jacomijn
Bedel Bloem: DécoTime
Foamsticker: DécoTime

Fijn dat je (weer) op blogbezoek kwam!
Dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees je reacties altijd met veel plezier!  

Creatieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Scr@p-Cards Challenge: #84 - gift box for a lady
De Egel: # 16 - Cadeauverpakking of doosje
An-Ma Creatief: # 55 - Alles mag behalve een kaart

Reacties

Sarah zei…
Wat maakte je dat leuk!
Fijne dag!
Anoniem zei…
Super!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Nicolette zei…
Prachtig Nancy.
Heel mooi gemaakt.
groetjes Nicolette
ziet er superzzz ui t! mooi
grtjs,martina
x
Marja zei…
Prachtig doosje erg mooi gemaakt!
Groetjes Marja.
Karla zei…
Schitterend doosje Nancy, mooie kleuren.

Groetjes Karla
Wil Frutsel zei…
Wat een prachtig doosje met schitterend papier en kleuren. Een top modelletje!!
xx Wilma
Scraptastisch zei…
Een super leuk modelletje Nancy! Je hebt een mooie verpakking gemaakt en het sate stokje is een grappige vondst! Dankjewel voor je mooie inzending naar het Scr@p-Cards Challenge blog! Groetjes van Gerie en DT SCC
Je@net zei…
Wauw...wat een mooi doosje heb je gemaakt, Nancy. Dacht dat het een wierookstokje was, maar las later dat je een satéstokje had gebruikt :o)
Das kei leuk gedaan. En mooie kleuren.

grtjs
Claudia
Crea Ankie zei…
Toppertje Nancy !!
Hetty zei…
Wauw, wat is die mooi !!!
Wat een kleuren
Groetjes Hetty
Ans Gilbert zei…
Wat een leuk doosje heb je gemaakt, doet me denken aan zo'n Japanse Pagode..leuk idee het saté stokje, mooi papier..toppie,
groetjes,
Ans
Anoniem zei…
Wauw Nancy! Wat een prachtige cadeauverpakking! Heel mooi model, super mooie kleuren, prachtige roosjes en mallen en de sateprikker is een heel leuke touch :) Ik ben helemaal weg van deze cadeauverpakking en ik denk de ontvanger ook :) Lijkt mij heerlijk om aan zee te wonen en lekker uit te waaien wanneer je er zin in hebt. De zee brengt zo'n rust vind ik zelfs als het heel slecht weer is.
Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Lieve groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog
!neke zei…
Super gaaf !!!!!
Rosina zei…
Heel mooi dit cadeau doosje Nancy....zoooo een gaaf modelletje is dat... SCHITTEREN!!!

groetjes Rosina
Angelique zei…
Wat een prachtig cadeaudoosje, wat een superleuk model is dit. Leuk die prikker erdoor, erg origineel.
Heerlijk om zo even uit te kunnen waaien.
lieve groetjes Angelique
Diny zei…
Wat ontzettend GAAF gedaan Nancy....prachtig!
Groetjes Diny
Een schitterend kadodoosje Nancy! Leuk zijn de patronen uit de Kadoosjes hè?> Ik gebruik ze ook van tijd tot tijd.
Groetjes Tineke
Ans S. zei…
Wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt, leuk modelletje.

Groetjes Ans
cotnob zei…
A fabulous gift box Nancy, such a brilliant design and lovely details.
Pauline
x
En dit is super gemaakt!
Mooi Nancy1
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gr Anita DT
Unknown zei…
Heel erg leuk doosje heb je gemaakt zeg!!Ik heb dit model nog nooit eerder gezien.Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.Groetjes Emilie
ANJA 3D zei…
Wat een gaaf piramidedoosje. Super
Groetjes, Anja
Nelleke zei…
Oh wat is die leuk zeg en hoe origineel ook. Fijn dat je met de apriluitdaging van de Egel meedoet. Dat maakt het mede tot een succes. Groetjes, Nelleke DT
Wauw, ik kijk mijn ogen uit Nancy. Wat een super gaaf doosje!!
Leuk patroontje zeg, ik ga toch eens op zoek naar dat tijdschrift.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards.

Groetjes Janneke
GerJanne zei…
Wat een supergaaf model doosje! Enig!
Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
GerJanne
Ellen zei…
Mooi zeg! En wat een gaaf modelletje is dit. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils