Ik hoop dat je snel beter bent

Ik vond de huidige liftchallenge wel tof: stempelen in vorm.
De cirkelvorm heb ik aangehouden, maar met iets alternatievere stempeltjes gewerkt, geen bloemetjes, hartjes of rondjes, maar maritieme ministempeltjes gebruikt...
Dit is mijn liftkaartje:


Gebruikte materialen:
Tekststempel en enkele kleine stempeltjes: Summer at the Beach, Studio Light
Kleine stempeltjes & Brad: Craft Sensations
Washitape: Action

Fijn dat je op blogbezoek kwam! 
Lief als je de tijd neemt om een reactie achter te laten. 
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier! Dankjewel!
Creatieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Lift Challenge: #103

Reacties

Miranda K zei…
mooi gedaan. leuke stempeltjes.groeten miranda k
Margo zei…
Wat schattig met die maritieme ministempeltjes !
Ik ga je zo meteen een mailtje sturen naar aanleiding van je reactie op mijn blog.
Groetjes
Margo
Margo zei…
Ik vind je mailadres niet LOL, mail je mij anders even ? margo_laeremans@hotmail.com
!neke zei…
Wat een mooie lift !!!!!!
groeten Ineke
Marja zei…
Mooi gelift ,leuke stempeltjes heb je gebruikt.
Groetjes Marja.
Anoniem zei…
Wat een stoere lift Nancy! De maritieme stempeltjes zijn heel leuk :)
Lieve groetjes Chantal
Marjan zei…
Leuke stempels, het is een beetje maritiem thema zo, ook door de brad en de kleuren. Gaaf kaartje, Nancy. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Wat heb je de kaart leuk gelift!
Groetjes Anita
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !!
Nicolette zei…
Mooi liftkaartje Nancy.
En wat betreft mijn mannenkaart voor de vrouw kan het inderdaad ook :
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Mooie lift heb je gemaakt Nancy,
ik vind zo'n maritieme kaart ook altijd leuk..
groetjes,
Ans
Je@net zei…
Wat een leuke lift, Nancy!
Angelique zei…
Hele leuke liftkaart in de maritieme sfeer, schattige stempeltjes en een mooi brad.
lieve groetjes Angelique
GerJanne zei…
Ik ben vandaag ook nog bezig geweest met deze challenge. Heel leuk om te doen vond ik. Misschien volgen er wel meer. Jouw uitwerking is ook super met het thema maritiem!
Groetjes,
GerJanne
Monique zei…
Ik heb er al heel wat voorbij zien komen en ook jouw kaart is supermooi geworden.
Liefs, Monique
Rosina zei…
Prachtig is deze liftkaart nancy....die van mij komt er morgen op...
groetjes Rosina
Hetty zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nancy.
Heel stoer gedaan met deze stempeltjes.
Groetjes Hetty
Wil Frutsel zei…
Een prachtig gelift kaartje nancy, mooi gedaan!!
xx Wilma
Nota Bene zei…
Leuke uitwerking van de liftkaart! Alvast lekker zomers...
Groetjes, Nele
Cornelie zei…
Heel tof met je eigen draai. Erg leuk ook met het thema, maritiem! Mooi gedaan, dank je wel!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils