Home

Een tijdje geleden deed GerJanne een oproep om haar zoon Guus die recent verhuisde naar een huis voor begeleid wonen een verhuiskaartje te sturen.

Eerst dacht ik een kaartje uit mijn voorraaddoos te kunnen gebruiken, maar of te vrouwelijk, of een niet zo heel toepasselijke tekst, ...
Dus ben ik nog eventjes aan de slag gegaan (goed excuus natuurlijk om me terug te kunnen trekken op mijn mini-maar-mijn-hobbykamertje...)



Ik heb me gebaseerd op de schets van Paper Play Sketches, die deed me wat denken aan een gordijntje...
Een houten achtergrond, houten Home, een lief houten huisje, ... Ik hoop dat Guus blij is met zijn kaartje.  Ik vond het alvast leuk om te maken!

Gebruikte materialen:
Dessinpapier: Rustic Wood: Marianne Design - PK9124
Dessinpapier: Old Press: Marianne Design - PK9120
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLies XXL
Home: Wibra
Huisje: Craft Sensations 


Fijn dat je op blogbezoek kwam!
Ik ben altijd blij als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met héél veel plezier!   Dankjewel!

Creatieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo
Paper Play Sketches: # 5
Dutch Card Lovers: # 252 - woodfineer
Knutsels en Kadootjes: #34 - Hout op je kaart
Creapaleis: Nieuwe woning/verhuizen


Reacties

Nicolette zei…
Een hele stoere verhuiskaart Nancy.
Leuke sketch.
Groetjes Nicolette
Monique zei…
Superstoere kaart voor Guus!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Liefs, Monique
een leuk, gezellig kaartje ! top, mooi gedaan
grtjs,martina
x
Anneke zei…
Wat een leuk kaartje! Erg leuk idee met het gordijntje ;) Daar zal Guus wel blij mee zijn!
Groetjes Anneke
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat super, deze kaart. Ik vind hem helemaal leuk! Lekker stoer met die houtachtergrond en dat houten huisje en het grote woord. Zondag zie ik hem in het echt en ik weet wel zeker dat Guus er blij van wordt!
Lieve groet en dank je wel,
GerJanne
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
echt een -knusse- kaart, leuk dat gordijn idee en mooie houten embellishments gebruikt.
groetjes,
Ans
Wil Frutsel zei…
Een hele mooie kaart met een prachtige tekst en mooi papier en kleuren Nancy!!
xx Wilma
Rosina zei…
Heel mooi deze kaart voor Guus Nancy...lekker stoer en hij zal het ook wel super leuk vinden...
groetjes Rosina
Je@net zei…
Wat en leuke en stoere kaart heb je voor Guus gemaakt, Nancy!
karin zei…
Mooie verhuiskaart Nancy.
groetjes,
Karin
Diny zei…
wat leuk dat je een kaart oor Guus hebt gemaakt Nancy....prachtig gedaan hoor!
Groetjes Diny
Anoniem zei…
Ik weet wel zeker dat Guus blij is met deze kaart Nancy! Hij is zo stoer en mooi! Super lief van jou om hem een kaartje te sturen en ik weet zeker dat hij een plekje op zijn kamer krijgt :)
Lieve groetjes Chantal
Kimberly J. zei…
This is wonderful. I like how you made the sentiment the focal point of the card, great colors too! Thanks for linking up your project using our sketch at Paper Play Sketches.
Our challenges are every other Wed. Link up as often as you’d like! Have a wonderful day!!
Kimberly, DT Member :)
Kimberly’s Craft Spot
Paper Play Sketches, DT Member
Hoi Nancy,
Wat een mooie leuke kaart voor Guus Nancy.
Groetjes Doris
Marjan zei…
Wat een mooi en stoer design, Nancy! Een prachtkaart voor Guus! Dank je wel voor het meedoen met DCL
Janis Lewis zei…
Perfect. Great card! Thanks for linking up your project at Paper Play Sketches.
DT Janis
Paper Play Sketches, Sketch Chs
Sunny Day Crafting, Photo Inspiration Chs
PDE Linky Party, Always Anything Goes Linky Party
Margot zei…
Superleuk! Stoer en sterk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Angelique zei…
Mooie, stoere kaart heb je voor Guus gemaakt. Leuk al dat hout en het woord Home is heel mooi. Dank je wel voor je tip over mijn kaartje, wat leuk.
lieve groetjes Angelique
Een leuke stoere verhuiskaart voor Guus!
Groetjes Tineke
roelie zei…
leuk verhuis kaartje

gr roelie
Lovely card!
Thanks so much for linking up with us at Paper Play Sketches.
Tanya ~ Design Team Member
GerJanne zei…
ik heb hem intussen in het echt gezien en hij is tof! En dank je voor het meedoen bij ons van K&K.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils