Hoera een meisje !

In de voorbije weken maakte ik 2 meisjes-babykaartjes, gewoon eenvoudig, zonder veel tralala, de leuke plaatjes van Nellie Snellen mogen de blikvangers zijn, zo lief! 
Basis van de kaart is telkens een schets van Club Cards and More. 

Gebruikte materialen:
  • plaatje: Nellie Snellen : Vintage Baby's NEVI052
  • eendjesrammelaar: Marianne Design LR0307
  • dessinpapier: blokje van de Wibra
  • stempel 'Hoera een meisje': Eline's babies EC0106

En dit is het tweede kaartje:



Gebruikte materialen
  • plaatje: Nellie Snellen : Vintage Baby's NEVI052
  • eendjesrammelaar: Marianne Design LR0307
  • strikje: Marianne Design  LR0306
  • sokjes: Poppy Stamps1087
  • plaatje en ovaal van het onderste kaartje zijn uitgesneden met een mal van Sizzix, Labels Wavy658363
  • dessinpapier:
    - achtergrond: Wellington, DoCrafts Papermania
    - ovaal, strikje en rammelaar: papierblok Front Porch, Pebbles
  • stempels baby: Marianne Design COL1314
Welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat we van mekaars creatie(fje)s kunnen genieten!

Fijn dat je weer eens langs kwam.  Het is altijd leuk om je reactie te lezen!



Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Giny zei…
Wat een schattige babykaartjes, Nancy.

Lieve groet Giny
Anoniem zei…
Hoi Nancy jij zegt eenvoudig ... ik zeg super schattig! Wat een leuke malletjes heb je gebruikt en het designpapier is prachtig!
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Schitterend zijn je 2 babykaartjes nancy....super schattige plaatjes gebruikt....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina
Anoniem zei…
Twee hele lieve zoete kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hele superlieve babykaartjes met de plaatjes van Nellie Snellen!
Ik ben eerst eens volger geworden. Ik probeer om bij alle (nieuwe) volgers langs te gaan maar soms ontbreekt me de tijd als ik veel opdrachten voor MD heb.
Groetjes Tineke
Margo zei…
Oh wat een mooie plaatjes !
Dat zijn inderdaad prachtige blikvangers !
Je hebt er erg mooie kaartjes mee gemaakt !
Groetjes
Margo
Marijke zei…
Twee prachtige kaarten voor een baby meisje. En je hebt gelijk, de plaatjes zijn de blikvangers, maar de rest vind ik ook erg leuk zoals de sokjes en het eendje. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.
Corrie zei…
Twee schatjes van babykaarten heb je gemaakt Nancy, ik ben er weg van, zo mooi.
Lieve groetjes,Corrie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils