You Only Live Once...

Gisteravond wou ik nog mijn wekelijkse Mojo-kaartje maken, wist wat en hoe ik het wou.  Na de voorbeeldenreeks op het blog van Miranda had ik me voorgenomen om ook weer eens aan de slag te gaan met tape, de schets van Mojo Monday was er ideaal voor...Maar ik vond in al mijn papier dan maar niet het bijpassende rozevoor de bloemetjes en om mijn tekst op te matten... Laten liggen dus...
Muggen zorgden voor een redelijk slapeloze nacht, maar tegen vanmorgen had ik de oplossing: alcoholmarkers...


Ik heb 2 niet zo traditionele washitapejes gebruikt: het roze is een smalletje, het grijs met bloemetjes is echt wel superbreed.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik de tapejes ook nog eens gebruikt. Het brede tape op papier geplakt en 'Bedankt' uitgestanst, dit opgeplakt met erachter dezelfde tekst in wit, voor wat schaduweffect.

 Gebruikte materialen:
Tekststempel : Kaiserkraft
Washitape en plakparels: Action 
Bedankt: Joy/Noor Design 6002/0299
Bloemenponsjes: klein: Fiskars, groot: merkloos
Spectrum Noirstift BP6

Creatieve groetjes
Nancy


Challenge:
Washi Challenge bij Miranda

Reacties

Miranda V zei…
De combinatie van de brede en smalle tapejes is erg leuk! Ik heb de brede rolletjes zien liggen bij de Action, maar niet meegenomen. Toch wel geinig als ik het zo op je kaart zie. Ik vind de kleurencombinatie ook heel leuk. Super leuk dat je meedoet, bedankt voor je inzending!
Giny zei…
Prachtig kaartje weer Nancy.

Lieve groet Giny
karin zei…
Leuke kleuren op je kaartje Nancy, leuk ook met die tekst.
groetjes,
Karin
Wil Frutsel zei…
Leuke kaart Nancy, mooie kleurtjes!!
xx Wilma
heel erg mooi Nancy.
Toffe kleurtjes
Liefs
Ilse
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Nancy!
Ik wist niet dat er zulk breed washi-tape was....erg mooi!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Weer een erg leuke kaart, Nancy!
Misseke zei…
Prachtigmooi kaartje heb je gemaakt Nancy - helemaal super gedaan.

Groetjes,
Misseke
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een rot muggen die jou uit jouw slaap hebben gehouden! Gelukkig heb je de alcoholmarkers gevonden :) Wat ik altijd doe om geen muggen binnen te krijgen, is de ramen sluiten als het gaat schemeren. Dan heb je geen last van muggen :) De kaart die je gemaakt hebt is super mooi! Zulke mooie kleuren en die tekst is helemaal waar!
Lieve groetjes Chantal
Ans Gilbert zei…
Wat een leuke kaart, dat brede washi tape is echt super, mooi gemaakt,
groetjes,
Ans
Sarah zei…
Je kaart is mooi ! In de twee actions die ik ben binnen gesprongen na Mirandas bericht over de vele rolletjes , vond in alleen maar enkele hele brede .
( beIgië ! ) ik kocht er 1 van wie de kleuren me erg aan stonden. Tof dat je er een woord uit stanste !
Liefs ☆ Sarah ☆
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een gave kaart. Ik vind hem prachtig!! Supermooi in deze kleuren.
Groetjes,
GerJanne
Nelleke zei…
Grappig is die, waar een slapeloze nacht goed voor is... Leuk idee ook, ik wil ook nog iets met tape... o, weer ideeën genoeg. groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils