Toch geen stofzuiger...

Vreemde titel voor een blogbericht?
Moet je horen...

De kerstperiode verliep hier zoals jullie ondertussen weten helemaal anders dan anders.  De 21ste waren we 's morgens nog op zoek gegaan naar een kerstboom, nergens nog een echte gevonden natuurlijk.  We zouden 's avonds een leuk hoekje maken met het kerststalletje, wat ballen, kaarsjes, ... maar dan was opa ingeslapen en hadden we andere zaken te regelen. 
Doordat alle ingrediënten voor de maaltijden voor kerstavond en kerstdag al besteld waren kwam iedereen toch langs, het was anders maar toch heel fijn om samen te zijn en ook wel veel herinneringen op te halen.  Alleen mijn metekindje Jeroom begreep niet dat er geen pakjes lagen ...  Zouden we goedmaken met oudejaar bij hem thuis, beloofd...
Toen we de 31ste alles aan het inladen waren in de auto zag ik in de kofferbak een groot, voor mij onbekend, pak.  Oh ja, was voor mij, zei mijn man... Of ik het die avond wou? Ik kreeg een bang voorgevoel, stel dat ik het niet zo leuk zou vinden (tja, ik ben een 'slechte' in pakjes krijgen, ik geef liever...) ...Een happy face voor een stofzuiger, dat lukt me echt niet...  Dus: "neen, liever niet vanavond, doe maar morgen..."  Maar ja, op nieuwjaarsdag kwamen we samen met mijn schoonfamilie, en dan kwam dat pak dus toch tevoorschijn...  Met een bang hartje het pak opengemaakt... en wat vond ik...  een Silhouette Cameo snijplotter...  Bleek dat Johan die al 2 maanden voordien gekocht had...  Terwijl ik met een Clubvriendin op een Clubcropdag zat, was hij met haar man op stap geweest om die te kopen...  Van een (toch wel heel toffe) verrassing gesproken...

Dus... toch geen stofzuiger...

En nu probeer ik tussen alles door wat te lezen in de handleiding en eens wat te snijden.  Er zijn natuurlijk heel wat snijbestanden te koop, ook om 3-dimensionele zaken te maken, maar ik zie de machine momenteel vooral als een hulpje voor het kaarten maken.  In eerste instantie wil ik daar zeker woordkaarten en zo mee maken.  Ik hou van letters, dus dat hoop ik eerst wat te doen.



Mijn eerste gelukte kaartje is dit voor onze jongste om hem succes te wensen voor zijn examens. Hij vond het wel tof dat ik dit gemaakt had.
Zo ziet de kaart er opengevouwen uit, met een mooie ruimte om te schrijven dus...


En ondertussen maakte ik ook al een tweede kaart voor een vriend geocacher die binnenkort jarig is.


Voor de kleuren liet ik me inspireren door het GC-logo. 


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy 


Reacties

wat een mooie kleurrijke kaart!
Very swaet card.

en wat een leuk cadeau
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Margreet zei…
Haha, wat een geweldig leuk blogbericht, Nancy. En jij maar denken dat je een nieuwe stofzuiger zou krijgen. Wat een lief en attent gebaar van jouw man om je een Silhouette Cameo te schenken en wat heb je er al mooie kaarten mee gemaakt. Ben benieuwd naar de volgende creaties!
xxx Margreet
Je@net zei…
Ooooh….wat een geweldig cadeau, Nancy. En véél beter dan een stofzuiger ;o)
De kaartjes die je ermee gemaakt hebt zijn ook super gaaf!
Ellen zei…
Wat een mooi verhaal Nancy en een prachtige verrassing voor jou!
Je maakte mooie kaarten met de machine...top!
Groetjes Ellen
Marjolein zei…
Wauw, wat een supercadeau! Heel veel beter dan een stofzuiger :)
Veel plezier ermee! De eerste creaties zien er al mooi uit.

Groeten Marjolein
Suzan zei…
Mooi verhaal Nancy, echt de kerstgedachte! En wat heb je een mooie machine gekregen, fijn voor je hoor!
Groetjes Suzan
Freubelmina zei…
Ow hhahahahahahaha dit is een blogberichtje met een lach en een traan.
Wat een geweldig cadeau heb jij gekregen en wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt!
Dat belooft wat te worden Nancy.heel veel plezier ermee xxxx
Eri zei…
Haha, die Johan van jou heeft je mooi voor de gek gehad! Wat heeft hij jou verwend met een prachtig cadeau. Je hebt er al meteen een paar superleuke kaarten mee gemaakt, en er zullen er vast nog vele volgen.
Groetjes, Eri
Daphne zei…
Wat een prachtig kado en met het verhaal erbij maakt het alles nóg liever!!
Wat kan jou man goed geheimen bewaren zeg.
Je 2 kaartjes zijn al goed gelukt.
Ik zou ook graag zo'n apparaat willen, maar durf het niet aan te schaffen, ben niet zo geduldig met uitzoeken hoe het werkt.
Lekker door blijven gaan hoor, je gaat héél veel plezier hebben met dit apparaat.
Francisca zei…
Nog een oprechte deelneming voor het verlies van je Opa.
Wat een moeilijke opdracht om dan nog te genieten van de feestdagen , herinneringen ophalen is altijd mooi.
Wat een leuke ( stofzuiger ) heb jij gekregen . Je gaat er veel plezier van hebben . die eerste kaarten zijn al heel leuk geworden .

Vele groeten ,
Francisca
Trijntje zei…
Nou wat een leuke verassing Nanvpcy en verl fijner dan een nieuwe stofzuiger.... al is het ook wat waard om een goeie stofzuiger te hebben met alle papiersnipoers die we maken met onze hobby. Veel plezier mer je nieuwe machine. Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Oh wat een verhaal! Van je schoonpa wist ik al, maar van d estofzuiger die een Cameo bleek te zijn niet... Wat een topper die Johan, om je zo te verrassen! Wat een geweldig cadeau zeg! En leuk dat je meteen aan het experimenteren bent geslagen! Het ziet er zo leuk uit! De grote SUCCES en de 60 kaart. Je kunt natuurlijk heel persoonlijk aan de slag met het apparaat! Wat zul jij daar een plezier van hebben en krijgen!
Irene zei…
Wát een giller Nancy en wát een super lieve verrassing van je man, als dát géén liefde is!!!! Ik kreeg ooit voor Sinterklaas een fluitketel ("ach..heb je toch nodig en is weer een extra pakje"😡😡😡) Nou weet dus precies waarom jij aanvankelijk niét uitkeek naar het openmaken van dit grote pak whaha...je hebt al prachtige dingen ermee gemaakt!
XxIrene
Lisa Lynn zei…
Nancy those are wonderful. Lovely cut out cards.
Sarah zei…
Wat leuk om te lezen! Je maakte al toffe dingen, daar ga je veel plezier aan beleven!x
Ans Gilbert zei…
Oooh Nancy ik herken dat, niks voor mij onbekende pakjes en wat als ik het niet leuk vind. Maar dit was wel een super verrassing, wat lief van je man om dit te kopen en je bent er al meteen mee aan de slag gegaan, het zijn mooie kaarten en ben ben benieuwd wat je nog meer gaat maken,
liefs Ansx
Gina zei…
Wat een superleuke verrassing voor je ! Lief van je man! en dapper dat twee mannen op stap gaan op iets van hobbyspullen te kopen. Die van mij zou echt niet weten hoe daar aan te beginnen ! Hihi ! Je hebt er alvast twee hele leuke kaarten mee gemaakt ! Nu kan je elke uitdaging aan ! Vele plezier met je cameo! Groetjes, Gina
Wat een prachtig cadeau van je man! Heel veel plezier er mee, daar komen vast prachtige kaarten van! Deze zijn ook heel erg mooi geworden! Groetjes Linda
karin zei…
Wat een leuk kado heb je gekregen van je man. Je hebt al mooie kaartjes ermee gemaakt Nancy.
groetjes,
Karin
Caroline zei…
haha wat een grappig verhaal van je 'stofzuiger'. Gelukkig was dit het niet maar een heel mooi apparaat waar je dus mooie kaarten mee kunt maken. Ik ben niet bekend hiermee, wel benieuwd hoe dit werkt. Wat leuk dat je man dit als een verrassing had gekocht!
Je 1e kaartjes zijn er al vast heel mooi mee gemaakt. Veel plezier er verder mee.
Groetjes Caroline
Enny zei…
Oh Nancy, nog innige deelneming met het verlies van je schoonvader. Ik heb helaas heel wat weken gemist, ook een moeilijke tijd achter de rug... Maar wat een prachtige verrassing van je echtgenoot, zo'n super cadeau ! Ik wens je er veel plezier mee ! Groetjes, Enny
Hermien zei…
Nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader Nancy dat had ik gemist, en zeker is het fijn om dan toch samen te komen en herinneringen op te halen. En die Johan die weet wel welk cadeau voor je geschikt is, super cadeau je hebt er al mooie kaartjes meegemaakt zie ik.

groetjes Hermien
Heel herkenbaar.... ik heb er ook zo eentje thuis die mij een plastic tafelkleed voor mijn verjaardag schenkt hahahahaha. Die Johan van jou, dat is een lieverd, geniet van je prachtige cadeau. De eerste bladzijden van de handleiding leveren al mooie kaartjes op, leuk, groetjes Petra
Marfien zei…
Hoi hoi Nancy, wat een tof cadeau, ik heb er ook een en vind het superleuk om dingen uit te proberen, eigenlijk moet er ook een doosje extra tijd bij . . .
Leuke kaartjes heb je al gemaakt
Nicolette zei…
Wat een verhaal Nancy. Leuk dat je man dit voor jou heeft gekocht en het ook nog zo lang verborgen voor je heeft te houden.
Mooi kado. En leuk dat je er gelijk een mooi kaart mee hebt gemaakt.
Groetjes Nicolette
Anneke zei…
Leuk om te lezen. Van deze soort 'stofzuiger' ga je nog veel plezier hebben. Je maakte alvast 2 hele mooie kaartjes ermee!
Anonymous zei…
Mijn naam is Loana, ik kom uit Monaco. Ik heb een vriend die ik heb met wie ik twee jaar heb gedate. Hij werd net op een ochtend wakker en vertelde me dat de relatie voorbij was. Ik was bijna 4 weken in tranen. ik was zo verward en diepbedroefd. Ik stuurde mijn zus en mijn beste vriendin Susan om hem te gaan bedelen, maar hij hield vol dat de relatie voorbij was dat hij me zat was. Tot ik een heel goede dag hoorde toen ik van Dr. Ajayi hoorde, las ik enkele getuigenissen op zijn site, dus besloot ik het eens te proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die hij moest doen om een ​​betovering uit te spreken, eerst overwoog ik of ik het zou doen, en ik besloot om het eens te proberen. Ik deed wat dr. Ajayi, de spreuk-caster, me opdroeg, en daarna tot 7 dagen uit het niets kwam mijn vriend die me zonder enige reden verliet op een avond naar mijn huis en smeekte me om me terug te hebben, hij kwam zelfs met zijn broer en smeekte om vergeving .. Na zoveel pijn die ik overging, kwam mijn vriend nog steeds terug ... ben zo blij ... allemaal dankzij Dr. Ajayi, je kunt contact met hem opnemen voor elk soort spellwerk. Ik geloof dat hij je door je RELATIEproblemen heen zal helpen.

E-mail: drajayi1990@gmail.com
Viber / Whatsapp: + 2347084887094

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils