Elke donderdag een kerstkaartje: # 2019/50

Een tijdje geleden was ik samen met Angélique
op de vriendinnendag bij Vele Groeten in Sluis. 
Ook Suzan was daar. 
Er waren 2 workshops,
één met Ineke Bezemer en eentje met Carla de Graaff.

Het was supergezellig,
we werden verwend met koffie/thee en warme appeltaart
en 's middags kregen we een heerlijke lunch.
Er kwam zelfs hoog bezoek... (*)

Dit zijn de kaarten die we maakten,
allebei met een mal van DDBD als basis,
de stansjes waren van Craft Emotions.

Gemaakt bij Carla de Graaff:


de binnenkant:


 Gemaakt bij Ineke:


(*) Deze foto wou ik jullie natuurlijk ook showen...


En voor wie nog niet op het blog van 52 Weeks to Christmas was,
de winnaars van onze challenge
Kerstkaartjes met een dier op:

Random winnaar is
 Marjolein (32)

en de top 3 gekozen door ons team:

1. Nicolette (50)
2. Elle-Jeanne (48)
3. GerJanne (25)
.
Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
 Nancy





Reacties

Je@net zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt, Nancy.
En wat een leuke foto!
Suzan zei…
Wat leuk Nancy! Ik heb het kaartje er ook opgezet deze week!
Was een gezellige dag!
Groetjes Suzan
karin zei…
Mooie kaart met die grote tekst Nancy. Leuk die workshop met bezoek van de Sint :)
groetjes,
Karin
Prachtige kaart en ook foto Nancy! Heel mooi je kaart met de tekst zo aan de zijkant gedaan! Groetjes Linda
Valerija zei…
Oh my goodness, that is just so adorable, your colour palete is fantastic.
Have a great day, Valerija xx
Eri zei…
Ik dacht al, dit kaartje heb ik vandaag toch al gezien;-) Toevallig dat jij en Suzan hem allebei vandaag laten zien. Het is een prachtige kaart geworden, maar ook de tweede is een plaatje! Tof dat jullie met het "hoge bezoek" op de foto mochten.
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Mooie kaartjes heb je om te showen, het was vast weer een super leuke workshop.
Fijne dag,
Hetty
Hoi Nancy, allereerst bedankt voor je mooie kerstkaart, je was de eerste :)
Wat heb je in Sluis leuke workshopkaarten gemaakt, ik ben helemaal weg van de eerste, móói. Leuke foto met de Sint, de gezelligheid straalt ervan af hihi.
Lieve groetjes Miranda
Trudy zei…
Leuke kaarten, ik zag de bovenste inderdaad ook bij Suzan! Grappig die foto met de Sint en Piet. Duidelijk geen roetveeg Piet!
Groetjes Trudy
Caroline zei…
Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt!
Gezellig zo samen een dagje knutselen hoor.
En het hoge bezoek maakte dag natuurlijk compleet hihi.
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Wat een mooie kaarten heb je op de vriendinnendag gemaakt. Gezellig dat je zoveel met Angelique doet.
Gave foto met het hoge bezoek.
xxx Margreet
Nicolette zei…
Mooie kaarten en de foto met de sint is erg leuk.
Groetjes Nicolette
Annerieke zei…
Mooie kaarten! Dat is leuk samen met de Sint op de foto.
Scraptastisch zei…
Dit is weer een dag met een gouden randje Nancy en de kaarten zijn allebei prachtig geworden! Het hoge bezoek was natuurlijk ook heel leuk!!!
xx Gerie
Daphne zei…
Wat ontzettend mooi, je kaart.
Ik hou zo van die kleuren, ijs blauw zeg ik altijd.
Hihi, kijk jullie braaf zitten naast de Sint.
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Nancy. Allebeide. Toevallig ben ik met mijn moeder ook met het papier van de bovenste kaart bezig geweest... moet nog afgemaakt. Bedankt voor je leuke kerstkaart.Groeten Trijntje
Marijke zei…
Ik zit net ook bij Suzan te kijken en denk hé? die heb ik net al gezien maar nu lees ik dat jullie dezelfde workshop hebben gedaan!haha! Een mooie kaart hoor en mooi papier! De Sint is al weer vertrokken en bij jullie geen pieten discussie zo te zien? Groetjes Marijke.
Schitterende kaarten heb je gemaakt!!!
Fijn dat je zo'n lieve dame bent, niets te vrezen voor de sint en de pieten.
liefs Annemarie en Merit
Ans Gilbert zei…
Wat gezellig zo'n dag samen workshoppen, je hebt mooie foto's gemaakt en wat een leuke foto van de Sint samen met jullie. Ik heb jouw kerstkaart ook al ontvangen, het was de eerste die ik kreeg,
Ansx
Nog bedankt voor je leuke kerstkaart!!

liefs Annemarie en merit
Marfien zei…
Toffe kaartjes heb je gemaakt, leuk om samen op de foto te gaan met deze oude man :-), hij mag wel wat netter gaan zitten als hij gefotografeerd wordt . . .
Wow prachtige kaarten de eerste ben ik helemaal weg van, groetjes, Anita
helemaal leuke kaartjes heb je gemaakt
gezellige foto met de sint ! =)
grtjs, martina
x
wat een mooi kaartjes heb je gemaakt zo te zien aan de kaartjes een geslaagde dag
groetjes ellen
Mooie kaarten en ik zag ze inderdaad ook bij Angélique. Gezellig zo'n workshop!
groetjes, Caroline
Jantine zei…
Mooie kaarten en leuke foto, Nancy!
Bedankt voor je mooie kerstkaart.
Groetjes
Jantine
Freubelmina zei…
Wat een prachtige kerstkaart Nancy, gezellige foto ook.
Lieve groetjes xx
Colien zei…
Prchtige kaarten, erg mooi! En gezellig op de foto met de Sint: tof!
grtz Colien
Gina zei…
Twee mooie kaarten ! Heel mooi die XMAS mal ! En het tweede kaartje is ook heel leuk in dat aparte modelletje ! Groetjes, Gina
!neke zei…
Super mooie kaarten !
Groeten Ineke
Angelique zei…
Leuk om zo terug te kijken op een heerlijke dag. De kaarten zijn heel mooi geworden, wel heel bewerkelijk die met de X-MAS erop maar gaaf resultaat. Moeten we wel elke keer doen zo'n leuke foto.
Gave nieuwjaarskaart met de rondjes en in je lievelingskleur.
lieve groetjes Angelique
Margo zei…
Hi Nancy,
ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
Wat een prachtige kaarten maakte je op de workshops zeg ! Zo leuk zo'n productieve dag en ik weet dat jij altijd braaf bent dus je zal ook nog wel een lekkere speculaas hebben gekregen van de sint :)
Groetjes
Margo

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils