Elke donderdag een kerstkaartje: # 2019/46

Na de 2 donderdagen met een rendier op de kerstkaartjes
kon ik het niet laten om nog eens een kerstkaartje met een rendier te maken,
want dit stempeltje lag ook te roepen om eens op een kaart te mogen...


De schets van de kaart is er eentje van Club Cards and More,
altijd handig als basis.
Net als vorige week heb ik weer op dessinpapier gestempeld.

Gebruikte materialen:
DP Snowy Afternoon: Studio Light PPSA125 en 126
Stempel Snowglobe: Craft Sensations
Tekststempel: Marianne Design CS0979
Inkt: VersaFine Clair - Twilight

 Benieuwd naar de winnaars van de voorbije Rendierchallenge?

De top 3,
gekozen door het team:
1. Linda (4)

De randomwinnaar van de prijs
geschonken door Martina:
nr 22
...
Enny

 Maakte je ook een kerstkaartje deze week,
dan zien we dat heel graag gelinkt op ons blog,
waar Epie en Ingrid vandaag hun kaartjes showen.

Enne...
Las je al
dat we
bij 52 Weeks to Christmas
2 nieuwe teammaatjes zoeken ? 
  

Alle informatie vind je hier.
Je kan vandaag nog 'solliciteren'...
 

Fijn dat je weer langskwam,
leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!
Straks ben ik er nog eens
met een reminderkaartje
voor Cheerful Sketches Challenge.
 
Crealieve groetjes
Nancy



 
Challenges en zo:
ABC Christmas Challenge: X van FauX (faux stitching)
CHCC: # 463
Crimbo Crackers: # 197 - Blue 

Reacties

Je@net zei…
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Dit is ook weer een plaatje van een kaart Nancy, leuk het rendier in de snow-globe...
Lekker warm papier heb je gebruikt!!!

liefs Annemarie en Merit
Prachtig kerstkaartje Nancy! Heel leuk gedaan, wat een mooi inktkleur heb je gebruikt voor de snow-globe! Groetjes Linda
Rosina zei…
Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Nancy...een prachtige snowglobe gestempeld...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Epie zei…
Een mooie stempel kerstkaart Nancy , warm DPtje
Fijne dag van Epie DT52WTC
Eri zei…
Mooie kerstkaart met deze leuke stempel, zonde om niet te gebruiken.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat geeft dat stempelen op DP toch een leuk effect. Ook de layout is leuk. Dus een topkaart!
xxx Margreet
Trijntje zei…
leuke kerstkaart heb je gemaakt Nancy. de kaart van hierboven met de schets is ook een leukerd. Groeten trijntje
Annerieke zei…
Leuke winterse kaart Nancy!
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart Nancyleuk om te stempelen op DP,
Ansx
!neke zei…
Super mooi weer Nancy !
Groeten Ineke
Margo zei…
Supertof kaartje Nancy !
Groetjes
Margo
Colien zei…
Leuk dat je nog een rendier-kaartje aan ons kan laten zien, mooi geworden!
grtz Colien
Wat een leuk dsp papier, ik heb het nog niet uitgeprobeerd stempelen op dsp nu ik het bij jouw zie vind ik het helemaal top maakt een mooi kaartje samen.

Groetjes, Anita
op dessignpapier stempelen heb ik ook nog niet echt gedaan, denk ik... geeft wel een heel leuk resultaat zo, mooi
grtjs, martina
x
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, ja, ik heb ook nog wat herten en rendieren liggen... :) Groetjes, Enny
Jantine zei…
Door mijn drukke en vooral lange werkdag een dagje later, maar ik kom toch gezellig nog even kijken! Wat een leuk kaartje, Nancy, mooi!
Groetjes
Jantine
Gina zei…
Mooi hoe je weer op designpapier hebt gestempeld ! Groetjes, Gina
flossbite zei…
Gorgeous design. Thanks for sharing it with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Good luck!
Mieke zei…
Hele mooie kaart! Hopelijk is het okĂ© met je schoonvader ❤
Lynda zei…
Lovely colours and layout Nancy. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT
Tante Kaat zei…
Toffe kaart Nancy!
Grtjs, Katrin
Zw@@n zei…
Wat een leuke kaart, Nancy. Mooie kleuren en dat 'gebreide' papier is superleuk. Gezellig dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils