Cheerful Sketches Challenges - reminder

Deze had eigenlijk ook donderdag op mijn blog moeten komen,
stond 'klaar', maar helaas nog op concept...
Hier ben ik dan toch nog met mijn laatste reminder
voor de novemberchallenge van
 Cheerful Sketches Challengeblog.

Ik kreeg deze leuke digi van PaperNestDolls om op een kaartje te verwerken.


Gebruikte materialen:
Digi Cowgirl Emma: Paper Nest Dolls
DP Archaic - Basic Grey
ingekleurd met twinmarkers
Tekststansen: Carlijn Design
Flowers Heart: Joy 6002/0597
Takje: Nellie Snellen
Brad: DécoTime
Plakparel: DoCrafts

 Ik gebruikte nog 2 andere tekststansen uit de set op de binnenkant van de kaart:


Hieronder zie je nog eens de schets,


Niet vergeten:
Je kan nog deelnemen tot 28 november om 18 u.
Je kaartje kan je hier linken
en daar vind je ook alle info over de challenge.

Met mijn schoonpa gaat het ondertussen iets beter, hopelijk gaat het verder de goede weg op,
binnenkort verhuist hij naar een andere afdeling in het ziekenhuis.  Mijn schoonma heeft echter ook meer zorgen nodig dan anders, ook zij is meer en meer verward, hopelijk tijdelijk door de zorgen om opa... Als ik 's avonds in de zetel ga zitten, val ik meestal onmiddellijk in slaap, dus van bloggen komt niet veel, en dan had ik deze week mijn gsm laten liggen op het werk, dus kon ik op de bus ook geen blogrondje doen...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!




Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Een leuke en stoere kaart, Nancy!
Daphne zei…
Wat een stoere, maar tegelijk ook schattige kaart.
Je gebruikte Mooi papier zeg.
De stempel is lief en die is mooi gekleurd.
Zorgen maken je doodmoe.
Pas goed op jezelf en doe rustig aan, het bloggen komt wel weer.
Caroline zei…
Een heel mooi kaartje Nancy.
En rustig aan hier hoor, je schoonouders hebben je nu hard nodig. Maar denk aan jezelf!
Groetjes Caroline
Gina zei…
Mooie kaart met de sketch ! Leuk hoe je ook de binnenkant hebt versierd ! Groetjes, Gina
Colinda zei…
Mooie kaart en wat een schattig koetje!!
Sterkte met de zorg om je schoonouders,
Colinda
Nicolette zei…
Heel leuke kaart. Veel sterkte met zorgen van je schoonouders.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Leuk kaartje in mooie warme kleuren.
Eri zei…
Een heel leuke kaart voor een stoere meid! Het zorgen voor (schoon)ouders kan er soms echt inhakken. Sterkte met alles!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Super schattig kaartje is dit...mooi gedaan!
Sterkte met zorgen hoor maar pas op jezelf!
Groetjes Ellen
Margreet zei…
Wat een stoere western kaart heb je gemaakt, Nancy.
Ik hoop voor jullie dat de toestand van je schoonmoeder idd te maken heeft met het in het ziekenhuis liggen van je schoonvader. Al met al veel zorgen voor jullie. Hou jezelf in de gaten. Begrijpelijk dat je thuisgekomen vrijwel meteen in slaap valt. Bloggen komt wel weer hoor!
xxx Margreet
Heel mooi geworden, zowel binnen als buitenkant! Groetjes Linda
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy. Wat een zorgen om je schoonouders dat is niet fijn en het kost je zoveel energie.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje! De sketch is goed te gebruiken! Morgen komt er nog eentje op mijn blog! Ik mailde je net en het is hier goed te lezen dat het beter gaat met je schoonpa.
Wel spannend nu met je schoonma. Oudere mensen kunnen zo van slag raken als er dingen in hun omgeving ernstig veranderen. Sterkte! Kan me indenken dat je 's avonds te moe bent!
Heel mooi Nancy!
groetjes, Caroline
Sarah zei…
Ik ben hier niet meer geraakt,dus even wat terug gelezen en bekeken.
Ik wens je veel sterkte. Zo'n zorg vraagt veel! Dus plof die zetel maar in! Liefs xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils