Workshopproject

Gisteren volgde ik een workshop bij Liesbeth Fidder-de Vos,
lekker spelen met inkt, brusho, stempels, ... 
Een heerlijke dag, perfect georganiseerd door Chantal.

Voorkant :

 
Achterkant


Geopend:


Een paar details:




Het was flink doorwerken om dit geheel tussen 10 en 16 u af te krijgen.
Maar reuzeleuk om te doen!

De chaos op de werkplek...:

(foto van Liesbeth)

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!



Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Marijke zei…
Jeetje wat een mooie kaart/boekje! Kan me voorstellen dat je daar heel veel werk aan had! Maar was gisteren een goede dag om de hele dag te knutselen! Maar mooi gemaakt hoor! Groetjes Marijke.
Lia zei…
Prachtige resultaten Nancy! Ik vind de stempels echt heel gaaf uitkomen op de ondergrond.
Lia xx
Dit is toch wel héél kunstzinnig Nancy. Prachtige die buitenkanten met al die vakjes en als je het geheel dan opent zakt ook mijn mond open. Wat een werk en wat ontzettend mooi gecombineerd allemaal. Dat is echt een top-workshop geweest, gááf.
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Dat zal idd flink aanpoten geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn. Wat een prachtig boek is het geworden!
xxx Margreet
Marjan zei…
Zo, gaaf zeg!! Ik las er al over, jouw resultaten mogen er zijn!! Veel Art Journey stempels zie ik.
Scraptastisch zei…
Wat ben je creatief Nancy en wat een productie! Hier kun je trots op zijn zeg!! Prachtige stempels en hele mooie kleuren
die staat vast bij je te pronken!!!
xx Gerie
Daphne zei…
Dit is leuk zeg!
Wat een werk, maar of zo mooi als het uiteindelijk klaar is.
Mooie stempels gebruikte je.
De foto van de werkplek, whahahaaa, het is overal hetzelfde 😂
Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest, leuk resultaat!! Ik wil je via deze weg nog bedanken voor je lieve verjaardagspost. Je kaartje staat te pronken hier in de kast, super lief!

Groetjes, Merit en Annemarie
Hetty P. zei…
Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt
Gave kleuren en zo mooi met deze stempels erbij.
Vast een erg leuke workshop met deze mooie materialen
Groetjes van Hetty
Jheee wat heb je hard gewerkt! Maar de resultaten zijn echt prachtig!
Freubelmina zei…
Wat een werk Nancy en wat ontzettend mooi!
Lieve groetjes, Wilma xx
Sarah zei…
Dat deed je knap! Maar vooral is zo'n dagje heel gezellig! X
GerJanne zei…
Oh wauw Nancy, wat een ontzettend mooie creatie! Zo leuk om een workshop te doen en dan zoiets te leren. Je hebt ook heel mooie kleuren en stempels gekozen! Kan me wel indenken dat het hard aanpoten was!
Lisa Lynn zei…
What a fun workshop. That looks wonderful.
Gina zei…
Wauw ! Heb jij al die achtergrondjes zelf gemaakt? Mooi kunstwerkje! Zal wel leuk geweest zijn bij Chantal ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils