Hoera, een meisje...

Dat het een meisje zou worden hadden ze me al verteld...
En vorige vrijdag kwam dan het berichtje
dat hun achterkleindochtertje geboren was...
Héérlijk nieuws toch voor Leny en Wim!

Dit kaartje is ondertussen al aangekomen bij de fiere overgrootouders.
Voor de kleurkeuze liet ik me inspireren door de berichtjes van Leny,
blijkbaar is alles in de kamer en zo voor de kleine meid zwart en wit,
en op de eerste foto van Wim met zijn achterkleindochter
had ze ook wit met zwarte kleertjes aan...

Om het geheel toch wat op te fleuren
heb ik me voor de rest laten inspireren
door de challenge van Knutsels en Kadootjes,
zo kon het roze toch voor wat kleur zorgen...


Gebruikte materialen:
Cardstock roze: Craft Sensations
Zwarte en witte kraft: Action
Dessinpapier: Boekenfestijn
Hoera een meisje: Amy Design
Jurkje/broekje : Noor 6002/0213 en 0216
Ovaal: Marianne Design CR1204
PF: Nellie Snellen SD080
Lint: uit de doos van Leny...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!
Dankjewel.

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Knutsels en Kadootjes: Zwart/wit/roze

Reacties

wat een leuke fles heb je gemaakt, voor de trotse overgrootouders!!

liefs Annemarie en Merit
Sarah zei…
Leuk gedaan Nancy.
Fijn weekend alvast! X
Bernadet zei…
Wat een superlief kaartje heb je gemaakt Nancy!
Leuk deze papfles en voor de grootouders gemaakt , daar kijken ze vast van op.groetjes Marjan.
Je@net zei…
Wat een lief kaartje. Daar zullen de trotse overgrootouders blij mee zijn!
Eri zei…
Wat een leuke en toch ook een beetje stoere flessenkaart heb je voor Leny en Wim gemaakt! Wat zullen ze trots zijn.
Groetjes, Eri
Hermien zei…
Leuk kaartje voor de overgrootouders, leuk dat je met ons meedoet bij K&K. Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart. Ik weet niet of Leny het opgeschreven had, maar ik heb natuurlijk wel het een en ander gemist door mijn vakantie.. Ga zo eens kijken.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
Jantine zei…
Wat een gaaf kaartje voor de kersverse opa en oma. Leuk hoor, een achterkleindochter, heel bijzonder!
Groetjes
Jantine
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een mooie flesjes kaart gemaakt voor de trotse over-grootouders,
Ansx
Margreet zei…
Wat attent van je dat je voor de overgrootouders een kaartje hebt gemaakt. En dan nog zo'n mooie ook!
xxx Margreet
Gina zei…
Wat een leuke papfles heb je gemaakt ! Heel stijlvol in zwart-wit-roze ! Groetjes, Gina
karien zei…
Mooi gemaakt Nancy
Groetjes Karien
Colien zei…
Wat een gaaf kaartje, mooi model en tof dat het zwart/wit zo goed past!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien
Daphne zei…
Wat een leuke vorm.
Mooi dat je het kaartje in zwart wit hebt genaakt met toch een beetje roze.
Ik denk, nee weet zeker, dat ze er erg blij mee zijn.
Nicolette zei…
Hele leuke babyfles. Mooi met het leuke lint onder aan.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Met zo’n mooie flesjeskaart kun je voor de dag komen Nancy, het is een mooierd.
Fijn weekend xx
lenywim35 zei…
En het is zeker en dwars, dat we blij waren met deze fles.
Hij staat in het raam te pronken, samen met het geboortekaartje en een felicitatie van buren, die voor de eerste keer opa en oma waren geworden in september van een kleinzoon.
Ik had voor de grootouders en dochter (die ik 35 jaar geleden nog korfbaltrainen had gegeven) zewastoen 3 jaar, een mooie jongenskaart. Die werden graag ontvangen.
Ikzoueenblog maken, maar ik wacht op een overbuur, die met vakantie was, ik kan niet bij mijn blog komen. Nog even wachten dus.
grts wim en leny
Lisa Lynn zei…
That's so precious.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils