Jarig

Met het herfstweertje van deze week moest ik natuurlijk ook een herfstig verjaardagskaartje maken.
Het afdrukje (Fall Autumn Fox van BugabooStamps)  had ik bij, ik heb het ingekleurd met de markers die ik hier liggen hebben, gelukkig zaten er toch wat herfstkleurtjes tussen, maar met bvb. maar 2 kleuren bruin was de keuze toch wel beperkt...


Het achtergrondpapier komt eigenlijk uit een kerstblokje van Studio Light (PPWT98 ), maar met die blaadjes perfect voor een herfstkaartje vond ik...
Toen ik de schets van Carlin's Kaartenparadijs voor het eerst zag, had ik sebiet het idee om hiermee de spinnewebdoily van Marianne Design te gebruiken, maar die ligt thuis natuurlijk.  Maar deze Chinese cirkel met blaadjes kon ook wel, er zit ook een stans bij van de contouren van de blaadjes, vind dit wel mooi.  De metalen bloem van DécoTime is er eentje uit de doos van Leny.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Carlin's kaartenparadijs: # 14 - Schets & herfst

Reacties

Lisa Lynn zei…
I just love this fox image and you colored it so well. Great card for autumn.
Sarah zei…
Lief herfstkaartje! Ik las je mededeling over beperkt materiaal, dus even terug gekeken. Je werktafel ziet er goed georganiseerd uit! Het pronty bakje is mooi! Was het tof met Angelique? Veel plezier op dorading. X
Sarah zei…
Doe@ding bedoelde ik. 😉
Je@net zei…
Nou dat is je goed gelukt, Nancy. Een heel leuk en herfstig verjaardagkaartje!
GerJanne zei…
Ha Nancy,
ja dat is dan even behelpen. Het is alsof ik mijn eigen vakantie weer beleef. Dan dacht ik: dit of dat is er perfect bij. Maar dan natuurlijk mee op vakantie..en misschien jammer, maar je wordt er wel inventief en/of creatief van. Je kaart is heel mooi en ook al had je maar 2 kleuren bruin: niks mis mee!
Prachtig herfstkaartje Nancy! Wat een leuk vosje! Groetjes Linda
Ans Gilbert zei…
Hij is prima gelukt ook met de beperkte materialen die je bij je had, ik vind de cirkel met blaadjes echt super. Ook je kerstkaart van gisteren is heel mooi geworden.Veel plezier vandaag bij Doe@Ding,
Ansx
Eri zei…
Je hebt een superleuke kaart gemaakt met de "beperkte" materialen. Nog veel plezier daar!
Groetjes, Eri
hele leuke herfstkaart, en het is je goed gelukt met een beperkt aantal spulletjes een leuke kaart te maken, knap hoor...

liefs Annemarie en Merit
Ook met weinig kleurmaterialen kun je iets heel moois maken zie je wel,groetjes Petra
carla zei…
Een geweldig mooi en super lief herfstkaartje.
Knap gemaakt Nancy.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla
karin zei…
Wat een lief stempeltje op je kaartje. Mooi gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs
groetjes,
Karin
Rimmie zei…
Hele mooie herfstkaart Nancy!
Fijn weekend!

Groetjes

Rimmie
Margreet zei…
Wat een prachtig herfstkaartje, Nancy. Ondanks je gebrek aan sommige spulletjes is het je gelukt om er iets moois van te maken. De digi vind ik ook heel mooi ingekleurd.
xxx Margreet
Josje zei…
het is je goed gelukt mooie herfst kaart
Hetty P. zei…
Leuke herfstkaart heb je gemaakt.
Mooi in deze kleuren, volgens mij heb je meer bij je dan je weet ....
groetjes Hetty
Gina zei…
Leuk herfstvosje op je kaartje ! Fijn dat je dit kon maken met je vakantiespulletjes ! Groetjes, Gina
Nicolette zei…
Met weinig middelen heb je toch een leuke kaart gemaakt.
Groetjes Nicolette
Nota Bene zei…
Je treft het niet met het weer tijdens je vakantie... of misschien net wel, dan kan je natuurlijk veel knutselen! Deze kaart is erg leuk, ondanks de "beperkingen" die je had om ze te maken. Had je het niet verteld, het was niet opgevallen!
Groetjes, Nele
Daphne zei…
Ik was gast disigner voor deze sketch, ik herkende hem meteen.
Het plaatje is heel erg leuk!!
Ondanks dat je andere dingen wilde gebruiken en je bijna niks bij je had van wat je in je hoofd had, is je kaart echt héél goed gelukt.
En vrolijk geheel!
Colien zei…
Leuke herfstkaart, mooi! Hier is een kaartje met deze sketch ingepland voor a.s. maandag.
Gezellig om je weer eens tegen te komen, wat was het tof bij Doe@ding: zoveel te zien, boordevol nieuwe ideetjes en een volle tas gingen we weer naar huis..
grtz Colien
Marfien zei…
Je had weer een heerlijke knutselvakantie met een mooi resultaat
wat een superleuk herfstkaartje gave stempel heb je gebruikt
groetjes ellen
Freubelmina zei…
Een heerlijk herfstig kaartje met het mooie vosje.
Lieve groetjes, Wilma xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils