Happy BDay !

Vandaag is Louise jarig,
eindelijk 16! 
 
Ik zag vorige week in Action nieuwe dozen met tapejes liggen en één setje leek me echt perfect voor tienermeisjes.
Louise is héél modebewust, kan op hoge hakken lopen alsof ze ermee geboren is (stiekem wat jaloers...),gaat natuurlijk graag op stap/shoppen met vriendinnen, ... 
Je begrijpt dat ik met die tapejes iets moest doen...


Ik liet me inspireren door een kaartje dat ik eens op pinterest zag.   Eerst plakte ik een witte kaart vol met tapejes, stanste rondom wat cirkels uit.  Plakte het geheel op een witte kaart, daarna op een dubbele roze basisiskaart.  De shopping girl en het parfumflesje vond ik er wel mooi bij passen.  Ik wou eerst ook nog de pump van Marianne Design gebruiken, maar die was te groot voor deze kaart.

Gebruikte materialen:
Washitape: Craft Sensations
Shopping Girl: Dutch Crafts (Action)
Parfumflesje: Noor 6002/0226, gestanst uit 2 goudkleuren
Cirkels: SU
16: Marianne Design - COL1405
Happy BDay: Noor 6410/0317

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
 

Challenges en zo:
2 Sisters on the  Blog: # 31 - iets met S (Shopping Girl)
Scrapping4Fun: # 148 - Silhouettes
A bit more time to craft: # 99
LTCCB: # 38

Reacties

Je@net zei…
Erg leuke kaart voor de jarige Louise, Nancy!
Prachtig kaartje geworden Nancy! Pinterest is zo heerlijk om inspiratie op te doen! Groetjes Linda
Valerija zei…
Wow!! This is stunning Nancy!
Valerija xx
Elle-Jeanne zei…
Heel leuk kaart voor de jarige Louise.
Het schoppen komt goed uit op je kaart.
Leuk gedaan voor haar.
Groetjes Elle-jeanne
Eri zei…
Wat leuk om met washi tape een passende kaart voor Louise te maken! Hij is heel leuk geworden!
Groetjes, Eri
Wat een super gave kaart voor een modebewuste tiener, die zal zeker in de smaak vallen.

Liefs Annemarie en Merit
Mariken zei…
Echt een geweldige kaart voor een tiener! Dat zal wel recht in de roos zijn!
Marijke zei…
Een super leuk kaartje en die tapes zijn ook erg leuk! Ik doe meestal niets met dat soort tapejes maar ze zijn wel erg leuk! Ook maar eens naar de Action. Je wordt altijd zo hebberig in deze winkel!(haha) Groetjes Marijke.
Caroline zei…
Wat leuk gedaan zo!
Groetjes Caroline
Marjan zei…
Gaaf dit kaartje voor een modebewuste jongedame! Leuk die tapejes, het dametje en parfumflesje!
Margreet zei…
Wat gaaf gedaan met die tapejes. Ook de shopping lady (Louise zelf??) en het parfumflesje passen er perfect bij.
xxx Margreet
Hermien zei…
Mooi kaartje ik vind het ook altijd leuk om een passende kaart voor de ontvanger te maken.

Groetjes Hermien
Marja zei…
Leuke kaart voor een 16 jarige!...ook een goed idee met de tapejes.
Groetjes Marja.
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart voor een tienermeisje.
Fijn dat je net de tape tegen kwam want hij is echt perfect voor dit kaartje.
Groetjes Hetty
Marfien zei…
toffe kaart voor een 16 jarige, heb zelf twee kleindochters in die leeftijd, ben dus "ervaringsdeskundige" :-) Maar hoge hakken houden ze niet van, ze sporten liever
Nicolette zei…
Leuk gevonden die shopping girl.
Leuke kaart.
Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog
Caroline zei…
En alsnog bedankt voor je deelname bij onze challenge deze maand.
Leuk gevonden 'shoppingirl'!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at LTCC, good luck!!! Amy DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils