Zomerliften met Marfien # 8

Omdat Marianne/Marfien het jammer vindt 
dat zoveel challenges een blogpauze nemen,
organiseert ze net als vorig jaar een reeks zomerliften.  
Elke maandag stelt ze een te liften kaartje voor,
allemaal oudjes van het liftchallengeblog
De volgende maandag kan iedereen die wil dan haar liftkaartje plaatsen.

Vandaag de laatste van deze zomer,
met als extra opdracht om er een nieuwjaarskaart van te maken.
 
 Het dessinpapier is van Studio Light,
het goudpapier van Action (stanst héél moeilijk),
de randmal met golfjes van SU,
de lintjes kreeg ik onlangs van mijn pa
(of ik die niet kon gebruiken,"natuurlijk pa!".

 Dit was de te liften kaart van Marjan :

Ik was van plan om ook nog een stempelkaartje te maken,
maar ik heb teveel buiten gezeten,
geluierd en veel boeken gelezen...
maar ook dat is vakantie natuurlijk!

Vandaag gaan we er met de fiets op uit
naar Goeree-Overflakkee,
manlief en zijn zus hebben er een geocachereeks op het oog 'I love Holland'.

Dank je wel voor het langskomen,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees die reacties altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

carla zei…
Een superleuke lift van de kaart.
Leuk idee en heel mooi.
Groetjes,
Carla
Nicolette zei…
Het goud geeft wel een mooie uitstraling aan de kaart. Leuke kaart.
En fijne dag vandaag op de fiets.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Prachtige liftkaart heb je ervan gemaakt! Het mooie lint van Pa komt meteen goed van pas.
Geniet van deze mooie warme dag!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Je snapt zeker wel dat ik nu even moest lachen toen ik jouw uitwerking zag, zo was ik ook begonnen maar bij een bepaald papiertje dacht ik: waarom niet een liggend model gemaakt? Deze is wel erg feestelijk, het wordt een gouden jaar.
Leuk dat je er elke week weer bij was, heb genoten van je mooie kaartjes
Fijne week, en tot ziens
Sarah zei…
Mooi! Past perfect bij het mooie jaar 2020! X
Colien zei…
Gave liftkaart, mooi effect met het goud!
En leuk dat jij ook voor "2020" hebt gekozen :)
grtz Colien
Enny zei…
Wauw, een heel mooie kaart Nancy ! En geniet nog maar goed van het mooie weer! Groetjes, Enny
Margreet zei…
Wat een gave liftkaart, Nancy!
Veel plezier met het fietsen.
xxx Margreet
Crealientje zei…
Prachtige kaart!
Mooi met de gouden cijfers erop.
Veel plezier met fietsen en een fijne vakantie verder!
Liefs Crealientje.
Marjan zei…
Ik vind jouw lift echt PRACHTIG!! mooi en feestelijk met goud en zwart, top gedaan Nancy. Fiets ze, het is er weer voor!
karin zei…
Ook een mooie liftkaart Nancy. Veel fietsplezier, al is het voor het moment wel erg warm om te fietsen.
groetjes,
Karin
Wies zei…
Hele mooie liftkaart. Feestelijk met die gouden cijfers.
Ik hoop dat jullie fijn gefietst hebben op Goeree Overflakkee en ook de schat gevonden hebben. Bekend eiland voor ons. Onze oudste zoon en zijn gezin wonen daar..

Annerieke zei…
Mooie kaart Nancy, chic effect geeft het goud altijd vind ik. Super leuk gelift!
Femminde zei…
Wat een leuke nieuwjaarskaart!! Super mooi gelukt!! Heb je lekker gefietst vandaag??
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Rina zei…
Wat een chic Nieuwjaarskaartje heb je gemaakt, goud doet het altijd goed op een kaartje voor de feestdagen. Inderdaad dat goud papier stanst heel moeilijk, dit komt vast door al de lijm die erop zit om de goudkorreltjes op het papier vast te houden. Ik heb er de zelfde ervaring mee.
Groetjes Rina
Wat een leuke nieuwjaarskaart heb je gemaakt, mooi gelift! Ik hoop dat jullie lekker gefietst hebben op Goeree-Overflakkee. Ik heb je niet gespot haha :)

Groetjes, Merit en Annemarie
Prachtige uitwerking van de te liften kaart! 2020 klinkt nog zo ver weg, haha, vind de cijfers in de cirkels erg mooi! Groetjes Linda
GerJanne zei…
Oh natuurlijk Nancy, heerlijk luieren hoort zeker bij vakantie! Ik heb vandaag een half boek uit! En het kan maar zo zijn dat de tweede helft morgen gelezen wordt! Je lift kaart is heel mooi geworden. Ook de bling bling heb je terug laten komen. Was de fietstocht leuk? En morgen? aan de knutsel of weer verder luieren??
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een gave lift gemaakt, zo leuk afgewerkt met het lint, dat je gekregen hebt
Ansx
Wauw, je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de lift!
groetjes, Caroline
Ellen zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt...top!
Groetjes Ellen
Jantine zei…
Leuke kaart, Nancy. Jammer dat dat goudpapier zo moeilijk stanst.
En heerlijk toch om van alles in je vakantie te doen...daar is het vakantie voor!
Groetjes
Jantine
Gina zei…
2020 lijkt nog zo ver weg, maar komt toch al redelijk dichtbij. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt ! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Deze kaart had ik even gemist maar ik vind de kaart erg leuk. Mooi zo met 2020. Groeten Trijntje
Valerija zei…
Wow, this is beautiful.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils