Elke donderdag een kerstkaartje : # 2019/31 - Reminder CAS

Vandaag vind je op het blog van 52 Weeks to Chrismas 
reminderkaartjes voor de CAS-challenge, 
het thema gekozen door Ineke.

Mijn kaartje is wat CAS-ser dan dat van vorige week.

 
Het open labelframe (DP: Studio Light) is opgeplakt
op een dubbelgevouwen witte kaart van 9/29,8. 
In de witruimte in het label
 heb ik de een mooie wens van Marianne Design gestempeld.

Er zijn al mooie kaartjes binnen voor onze CAS-challenge,
je kan nog deelnemen tot vanavond 23u55.
Je kaartje kan je hier linken.
Je gewone wekelijkse kerstkaartje zien we graag
bij het blogbericht van vandaag!


 Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier.


Straks ben ik er nog eens met een kaartje
voor de nieuwe challenge van Cheerful Sketches Challenge.


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 448 - Use some twine or ribbon
MLCCB: # 12

Reacties

Je@net zei…
Erg mooi labelkerstkaartje, Nancy!
Trudy zei…
Dat engeltje van jou vind ik eigenlijk ook wel schattig! Mooi gemaakt dit labelkaartje!
Groetjes en een fijne dag, Trudy
Gina zei…
Hoe leuk is dit met dat zittende engeltje erbij ! Groetjes, Gina
Epie zei…
Mooie Caskaart Nancy , prachtige tekst !!
Groetjes en een fijne dag …
Epie
Margreet zei…
Wat een mooi label, Nancy. En dat lieve engeltje moet wel oppassen dat ze er niet afvalt!
xxx Margreet
Marfien zei…
Prachtig label, mooie tekst, voldoet helemaal aan de opdracht
Eri zei…
Helemaal CAS, leuk dat label met tekst en het engeltje!
Groetjes, Eri
Enny zei…
Oh, wat schattig, dat frame met een engeltje, en een heel mooie tekst ! Groetjes, Enny
Wat een leuke label met dat lieve engeltje in de hoek Nancy en die spreuk is ook gaaf.
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Nancy, zo leuk met die tag erop en ook die tekst is super!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC
Nicolette zei…
Wat een leuke tag!
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Zo eenvoudig en zo mooi!
Groetjes Caroline
Rina zei…
Wat een leuke tag heb je gemaakt voor de Cas opdracht van deze week met een heel lief engeltje.
Ik heb je pakketje nog ontvangen. Ik moet mij nog eens gaan verdiepen in het borduren, deze techniek heb ik nog nooit gedaan. Nogmaals bedankt.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Oh ja, en label is natuurlijk ook heel erg leuk.
Dat engeltje, waar een schatje zeg.
Margo zei…
Wat supermooi dat labelframe met het engeltje ! Heel leuke kaart !
Groetjes
Margo
Nota Bene zei…
Deze kaart is echt prachtig! Je andere kaart trouwens ook, hoor, maar ik ben wat chaotisch momenteel - ik probeer mijn blogachterstand wat in te halen...
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils