Elke donderdag een kerstkaartje # 2019/30 Nieuwe challenge

Vandaag start zoals elke laatste donderdag van de maand bij 52 Weeks to Christmas weer een nieuwe challenge.
Deze keer mocht Ineke het thema kiezen, en raar maar waar, Ineke kiest voor een CAS-kaartje. 
Hou ik van, maar maak ik zelf niet zo vaak.  Ik hoop dat deze CAS genoeg is, wel een paar laagjes op mekaar, maar meer dan de helft toch in wit...


Het tafereeltje (Ali) is uit effen papier (Florence Cardstock) uitgestanst, een effen cirkel erachter voor het contrast. Op een witte basiskaart was het niet mooi, het strookje DP (Craft Sensations) bood een oplossing...   De tekststempel is van SU.

Hopelijk biedt dit kerstkaartje jullie wat verfrissing in deze superwarme dagen! 

Benieuwd naar al jullie CAS-kaartjes!


Ik zie vanavond Nele (http://notabeneletters.blogspot.com/),
al veel te lang geleden, ik kijk er al naar uit.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Je@net zei…
Vind het een pracht van een kaart geworden, Nancy!
Trudy zei…
Prachtig kerstkaartje! Volgens mij voldoet dit wel aan een CAS kaartje!
Groetjes Trudy
wat een leuke kaart leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen
Marfien zei…
Tof kaartje Nancy, denk dat het wel CAS genoeg is
Wie weet, koelt het vanavond al wat af
Eri zei…
Prachtige kaart! Leuk tafereeltje in deze zachte kleuren!
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Ik vind het een prachtig kaartje, Nancy, maar misschien vind ik die van vorige week net iets meer CAS :-) Overigens kwam ik ook bij die van vorige week toen ik op de link in het blog van 52WTC klikte.
Groetjes
Jantine
Judith zei…
Het is een prachtig kerstkaartje geworden.
Groetjes van Judith
Gina zei…
Leuk winters tafereeltje op je kaart ! Brengt toch wat verkoeling tot hier :) Groetjes, Gina
Hermien zei…
Een mooi kaartje Nancy.

Groetjes Hermien
Margreet zei…
Wat een mooi tafereeltje, Nancy. Veel plezier met Nele. Gaan jullie iets moois schrijven?
xxx Margreet
Een geweldig mooie kaart in mooie kleurcombinatie!
groetjes, Caroline
Mooie kleuren, leuk de laagjes zo over elkaar,groetjes Petra
Ans Gilbert zei…
Prachtige stans heb je gebruikt, een hele mooie kerstkaart, maar niet echt CAS vind ik..
Ansx
Wies zei…
Mooi voorbeeldkaart met kerst tafereel.
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart! Cas is een ruim begrip. Het ene challengeblog is er veel strenger op dan het andere. En jouw kaart is echt super.
Ik wist niet dat je Nele kent! Wat gezellig!
marian zei…
Wat een leuke winterse kaart heb je gemaakt en heel goed dat stukje achtergrondpapier erachter, kom het landschap veel mooier uit.
Groetjes van Marian.
Tante Kaat zei…
ik vind dit al een behoorlijk ingewikkelde kaart, maar wel heel erg leuk. Dus of ze nu mee telt voor de CAS challenge of niet, je hebt in elk geval toch maar weer een heel tof kaartje aan je collectie toegevoegd !
Tante Kaat zei…
oh, en nu eindelijk ook de 'volgen' knop gevonden ;)
Gerrina zei…
Mooie tinten! Zo is het een mooie rustige kaart! Groetjes, Gerrina
Freubelmina zei…
Erg mooi Nancy, lijkt me zeer geslaagd!
Alvast een fijn weekend xx
Colien zei…
Heel mooi CAS-kaartje, leuk opgebouwd!
grtz Colien
Tante Kaat zei…
Hallo Nancy,
stuur je mij even een mailtje, dan komt er een geborduurd kerstlabel jouw kant op.
Grtjs, Katrin
Caroline zei…
Ik vind CAS ook beste moeilijk maar vind hem bij jou goed gelukt hoor!
Jij schrijft je reacties altijd met je mobiel zeg je en dat ze dan ook niet altijd geplaatst zijn omdat je misschien te snel van scherm wisselt. Dat doe ik ook! Misschien ligt het daaraan, ik weet het niet. Ik baal er wel van want ik heb zoveel berichtjes achtergelaten de laatste tijd....
Fijn weekend!
Groetjes Caroline
Sarah zei…
Mooie kaart! Was het gezellig met Nele? Xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils