Creative Sketchy Girls # 38

 Bij het challengeblog Creative Sketchy Girls
start vandaag weer een nieuwe challenge!

Het recept is zoals je weet al een tijdje aangepast:
de ene maand een thema, de andere maand een schets.
Na de niet-vierkante of niet-rechthoekige kaart
is er deze maand weer een hele leuke schets !
Ik hoop dat we - net als de voorbije maand -
weer verrast worden met véél prachtige creaties!

Je hebt tijd tot 15 augustus om je kaartje te plaatsen!
Veel succes!
Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor Crafty Sentiments Designs.


Gebruikte materialen:
Digi: With Love - Crafty Sentiments Designs
DP: Studio Light PPSL40
Hoera: Joy 6002/0442
Jarig: Die'Sire



De schets:


En vandaag mag ik eindelijk de stapel verjaardagspost openmaken!
Héérlijk om elke dag een paar vlopjes in de brievenbus te vinden.

Straks dan ook weer naar Gent,
op bezoek bij mijn pa in het ziekenhuis.
De knie-operatie woensdag is goed verlopen,
hopelijk verloopt de revalidatie nu ook naar wens,
na al die jaren pijn zou dat dan echt wel eens goed nieuws zijn!


Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:

Reacties

Eri zei…
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy, en een gezellige dag toegewenst! Leuke vrolijke verjaardagskaart laat je zien op deze feestelijke dag!
Groetjes, Eri
Marja zei…
Hartelijk Gefeliciteerd Nancy!!...hoop dat mijn kaartje er op tijd is anders is het nog onderweg.
Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt.
Groetjes Marja.
Lisa Lynn zei…
Nancy, this is just gorgeous. That bear is just too cute. Wonderful heart die cut.
Tina Z. zei…
I wish you a very nice day, happy birthday 💐.
I hope my card arrives soon, I posted it a bit late, it is busy summer with kids 🙂.
Best wishes to your dad, my grand mother had also a knee operation lately and she is feeling much better now, we are so happy for her.
Crafty hugs xx
Crealientje zei…
Van harte gefeliciteerd met je Verjaardag!
Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt met een schattig beertje.
Sterkte met je vader, wel fijn dat de operatie gelukt is. Revalideren is een ander ding, heeft tijd nodig.
Veel plezier met je verjaardagspost, en een hele fijne dag toegewenst!
Lieve groetjes Crealientje.
karin zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy. Veel plezier vandaag !
Dit is ook een leukerd die je hebt gemaakt.
groetjes,
Karin
Judith zei…
Prachtig kaartje en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes van Judith
Wies zei…
Een hele mooie voorbeeldkaart met de sketch.
En niet te vergeten : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst.💐🎉🧁
Groetjes,Wies
Marjan zei…
Je was jarig, lees ik, alsnog van harte! Fijn dat je zoveel kaartjes kreeg, altijd genieten.
Mooi kaartje maakte je in lief roze, ik houd ervan. Het houtpapier achtergrondje is er prachtig bij.
Daphne zei…
Wat een mooi, vrolijk kaartje maakte jij.
Die digi is leuk!!
Ik probeer me te doen, maar het knutselen op de camping gaat me nog niet zo goed af.
Rina zei…
Je hebt weer een hele mooie voorbeeld kaart gemaakt n.a.v. de sketch.
Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat mijn kaart op tijd is.
Geniet van je verjaardag.
Groetjes Rina
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy. Ik hoop dat mijn kaart er is (dinsdag gepost) en anders kun je hem vast zien op mijn blog vandaag hihi. Hopelijk heb je een fijne dag vandaag met heel veel gezelligheid. Je kaart is heel toepasselijk vandaag en erg leuk gemaakt en ik zal meeduimen voor het herstel van je vader :)
Lieve groetjes Miranda
Gina zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy ! Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt ! Geniet nog verder van JOUW dag :) Groetjes, Gina
Nicolette zei…
Mooie voorbeeldkaart heb je weer gemaakt. Beterschap voor je vader.
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy, fijn dat mijn kaart is ontvangen, ik hoop dat je hem goed in elkaar wist te vouwen..
Leuke sketch en wat heb je een mooie kaart gemaakt, met de schattige digi,
fijne dag..
Ansx
Je@net zei…
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, Nancy. Fijn zo'n stapel verjaardagpost, dat geeft toch meteen een extra tintje aan zo'n dag!
Je kaart is weer prachtig.
En een gezellige dag gewenst!
Margreet zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Nancy. Ik hoop dat mijn kaart ook bij de stapel zat.
Je hebt een mooie kaart gemaakt. Wat is de leuke beer mooi gekleurd!
Ik zal duimen voor je vader dat het herstel nu vlot verloopt.
xxx Margreet
Marfien zei…
Leuke kaart heb je gemaakt voor je verjaardag ;-) nogmaals van harte en een mooie dag
carla zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag Nancy.
Geniet van al je post en maak er een leuke dag van.
Mooi kaartje heb je gemaakt.
Een heel leuk beertje.
Nog een fijn weekend.
Groetjes,
Carla
Chantal zei…
Hartelijk gefeliciteerd, Een erg leuke kaart.
Groetjes, Chantal S
GerJanne zei…
Van harte Nancy! Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad en dat mijn kaart is gekomen. Laatst had ik een kaart op woensdag op de bus gedaan, voor binnen Nederland en die was er pas op zaterdag. Soms kan ik er niet op van aan en ik was nu op tijd, maar niet heel vroeg....
Je kaartje is schattig. Leuk met de ballon en de brad!
Hetty P. zei…
Lief kaartje heb je gemaakt. Ik zie niet vaak deze kleur kaarten bij jou.
Fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan, nu maar duimen dat het ook heeft geholpen.
Groetjes Hetty
van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan nu maar hopen dat het allemaal heeft geholpen beterschap voor hem
groetjes ellen
Gerrina zei…
Zo veel diepte en mooi dat je met zoveel stukken DP toch een soort rust door de kleuren verkrijgt! Groetjes, Gerrina
Epie zei…
Wat een superleuke kaart met de sketch Nancy , beterschap v Pa !
Groetjes van Epie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils