Cheerful sketches: laatste reminder julichallenge

Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminder van de juli-challenge.
Je kan nog meedoen tot de 28ste.

Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor SheepSki Designs.
Zou je niet zo een hap willen nemen uit deze lekkere cupcake?
Of lust je liever een macaron?
(Bij ons was het gisteren een overheerlijke chocoladetaart...)


Gebruikte materialen: 
Digi Coffee and Cake: SheepSki Designs
ingekleurd met alchoholmarkers
DP : Making Memories
Ovaal: CreaNestLIies XXL 67 
Border Stitch: Marianne Design CR1250
Gefeliciteerd: CraftEmotions 115633/0301
Macarons en schaaltje: Marianne Design LR0463
Brad: DécoTime

Alle informatie over de challenge vind je hier.

De schets:

Veel succes met de challenge
en vooral :
heel véél plezier!

Ik wil iedereen alvast bedanken
voor de lieve reacties en verjaardagswensen gisteren!

Hieronder zie je de stapel verjaardagspost (enkel de lege enveloppes),
héérlijk hé!
Ik heb nog niet iedereen persoonlijk kunnen bedanken,
maar dat komt wel in de komende dagen,

ik heb een vermoeden dat er zelfs nog een aantal kaartjes onderweg zijn.
Zo voel je je toch echt jarig!

Mijn schoonmama keek haar ogen uit gisteravond
toen ze al die mooie kaarten zag...


Enne...
morgen probeer ik de winnaars van de candy te publiceren.




Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Dies RUs Challenge: #125 - Birthday

Reacties

Margreet zei…
Prachtig kaartje, Nancy, en geef mij die chocoladetaart maar☺☺. Alhoewel een macaron ook niet te versmaden is....
Wat een boel verjaarspost. Geen wonder dat je schoonmoeder haar ogen uitkeek.
Geniet er maar van!
xxx Margreet
karin zei…
Dat is een mooi kaartje Nancy. Ziet er lekker uit ☺
Geniet nog maar lekker na van je verjaardag met al die mooie kaartjes.
Groetjes,
Karin
Nicolette zei…
Mooie reminder en leuk he zoveel post ontvangen.Dan ben je echt jarig!
Groetjes Nicolette
Elle-Jeanne zei…
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een hele mooie kaart heb je gemaakt voor de reminder.
Een feest kaart.
Fijne zondag.
Groetjes, Elle-jeanne
Marijke zei…
een mooi kaartje, ben ook bezig geweest met kopjes en lekkers erbij!haha! Alleen op de kaarten dan! Maar je kaartje is goed geslaagd! En zeker leuk als je al die enveloppen ziet met je verjaardag! zo gezellig al die zelfgemaakte kaarten! Veel plezier ervan! Groetjes Marijke.
Annerieke zei…
Wat een leuke (en lekkere) kaart. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Nancy!
GerJanne zei…
Heel mooie reminder heb je gemaakt! Ik had deze digi ook gekregen voor mijn gastdesigner kaart. Hij is zo leuk met die cupcake en kopje koffie of thee.. En wat een feestje he, al die verjaardagkaarten! Genieten!! Ga je ze ook ophangen?
Marfien zei…
lekker kaartje, bij het eerste kopje graag de cupcake en bij de tweede de macarons, de chocolaatjes bij het kopje eet ik wel als laatste ;-)
Het water loopt me in de mond bij het zien van je heerlijke kaartje. Wat gezellig dat je zo verwend bent met al die verjaardagspost! Groetjes Petra
Crealientje zei…
Prachtig kaartje!
Sketch mooi toegepast.
Ik lust alle taartjes, hahaha.
Wat leuk dat je zoveel post had. Dat gaat moeilijk worden om er één uit te kiezen:) Succes!
Nu nagenieten, liefs Crealientje.

Margo zei…
Wat een superleuk kaartje maakte je !
En wat raar, ik was er zo zeker van dat je vandaag jarig bent .... niet dus ... sorry ik ben een dag te laat om je te feliciteren en mijn kaartje is inderdaad ook nog ondrrweg maar ik hoop dat je toch een geweldig leuke verjaardag hebt gehad !
Dikke verjaardagsknuffels
Liefs
Margo
Ans Gilbert zei…
Je maakte een mooie reminder voor de challenge en wat een stapel enveloppen, die van mij is met de 3! postzegels, de kaart was zwaarder dan ik dacht, ben benieuwd naar al je mooie kaarten,
Ansx
Wies zei…
Een hel mooie kaart als reminder van de challenge. Mooie combinatie van kleuren en de cup cake ziet er smakelijk uit 😋
Wat leuk dat je zoveel mooie zelfgemaakte kaarten hebt ontvangen. Het maakt je verjaardag extra feestelijk.
Groetjes, Wies
Gina zei…
Hele leuke 'mokka'kaart met lekkere cupcake ! Leuk ook al die post ! Geniet nog van al jouw kaartjes ! Groetjes, Gina
Enny zei…
Wat een prachtige kaart Nancy, die cupcake ziet er inderdaad superlekker uit ! En wat leuk dat je zoveel verjaardagspost kreeg, zeker verdiend hoor ! Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils