Wie jarig is trakteert...

Net als de voorbije jaren wil ik,
ter gelegenheid van mijn verjaardag,
graag een paar volgers een klein geschenkje bezorgen.
Dit is een symbolisch DANKJEWEL voor jullie allen,
 lieve trouwe volgers!
Toen ik eind 2014 met dit blogje van start ging
had ik nooit verwacht dat dit zo leuk zou zijn!
De blogcontacten zijn zo tof!
En dat sommige contacten ondertussen ontmoetingen werden
en eentje zelfs een echte supergoeie vriendin,
fantastisch toch!

Ik heb een paar geschenkjes,
laat je in een reactie weten waar je voorkeur naar uit gaat?




En...
ik vind het natuurlijk ook leuk
om kaartjes te ontvangen voor mijn verjaardag.
Daarom heb ik naast deze gewone weggevertjes
ook nog een verrassingspakketje
(met o.a. een ticketmal van Studio Light (168),
de rest mag nog een verrassing blijven...).
Dit is voor iemand die mij een kaartje stuurt.
De winnaar van dit pakketje wordt gekozen
door mijn familie die op mijn verjaardag langskomt....
Een niet te onderschatten klus voor hen
om het mooiste kaartje te kiezen...
(Wie mijn adres niet zou hebben,
stuur gerust een mailtje,
mijn mailadres vind je op de pagina privacyverklaring.)


Na mijn verjaardag (20 juli)
laat ik dan weten wie wat gewonnen heeft.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Enny zei…
Ha, ha, jouw kaart ligt al klaar hoor !!!!! :)))) En pakje 5 lijkt me heel leuk, dus ga ik daarvoor meedoen. Super-toffe actie van jou ! Groetjes, Enny
Eri zei…
Een verjaardagskaart komt zeker jou kant op! Maar ik laat je leuke traktaties graag over voor iemand anders, het meeste heb ik al(erg hé)
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Natuurlijk ontvang je een kaartje! En samen met Nicolette hebben we jou en Angelique al een paar keer mogen ontmoeten, wat erg gezellig was!
De prijsjes laat ik voorbij gaan maar ik doe wel graag mee met het verrassingspakketje hihi.
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Je staat al op mijn lijstje voor juli kaarten hoor Nancy. Ik heb al ontzettend veel, maar van pakje 2 heb ik nog niets. En verrassingen zijn altijd leuk natuurlijk.
xxx Margreet
Nicolette zei…
Zoals Caroline al schreef hebben wij elkaar al een aantal keer ontmoet. Altijd een leuk weerzien.
Je kaart komt er aan, de prijsjes laat ik voorbij gaan, maar met het verrassingspakketje doe ik wel mee.
Groetjes Nicolette
karin zei…
Je staat al op mijn verjaardagslijstje Nancy. Leuk dat je een verrassing voor ons hebt. Mocht ik ervoor in aanmerking komen, nr. 1 lijkt me wel iets.
groetjes,
Karin.
Diny zei…
Hoi Nancy,
je naam staat met grote letters op mijn blogkalender hoor....jij krijgt natuurlijk een kaartje met je verjaardag.
Mocht ik een van de gelukkigen zijn dan kies ik voor prijs no. 3
Groetjes en ik hoop dat je heel veel verjaardagskaartjes krijgt....zoooooo leuk!
Diny
Je@net zei…
Wat lief van je, Nancy. Ja, wat een warm bad is Blogland toch eigenlijk, he. Zo fijn al die leuke en lieve contacten.
Je staat op mijn blogkalender, dus dat kaartje komt in orde. Ik doe graag mee, maar heb geen voorkeur. Ziet er allemaal erg leuk uit!
Freubelmina zei…
Jij staat natuurlijk op mijn verjaardagskalender dus een kaartje komt uiteraard jouw kant op!
Lief dat jij trakteert Nancy, pakketje 1 heeft mijn voorkeur maar alles is goed hoor ;)
Fijn weekend xx
He wat leuk, pakketje 2 is wel tof. En natuurlijk ook het verrassingspakket. Ik doe heel graag mee, hoor. Er komt een kaartje jouw kant uit :)

grtjs
Claudia
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy, zoals altijd stuur ik jou dit jaar ook weer een kaart, ik doe niet mee voor de prijsjes,
Ansx
GerJanne zei…
Jij verwent ons maar weer met zoveel kansen.
Natuurlijk krijg je ene verjaardagskaart van mij! Nu we elkaar in levenden lijve ontmoet hebben dubbel zo leuk om een kaart voor je te maken!
Mocht ik 1 van de gelukkigen zijn, dan vind ik 3 echt iets voor mij...
Ela zei…
Hoi Nancy, je staat nog niet op mijn lijstje, nu wel! Ik ga je een mooie kaart sturen. Als ik een voorkeur mag opgeven dan zou dat nummertje 3 zijn, schattig die voetstapjes. Je verwent ons wel hoor met nĂłg een pakketje, maar het is natuurlijk ook altijd zo gezellig in blogland! Geniet van een zonnige zondag. Groetjes Ela
Rosina zei…
Heel leuk dat je voor je verjaardag cadeautjes gaat verloten Nancy, en natuurlijk krijg je een kaartje ook dit jaar...Ik loot ook graag mee, maar heb geen voorkeur hoor , ben nog steeds overal blij mee...
groetjes en een gezellige zondag nog
lieve groetjes Rosina
Marja zei…
Je staat op mijn verjaardagslijst Nancy dus er komt een kaartje jou kant op.
De candy laat ik deze keer aan me voorbij gaan.
Groetjes Marja.
Rina zei…
Leuk dat je zo aan je volgers denkt. Ik doe ook graag mee en zal je een kaartje sturen. ik laat mij graag verrassen als ik de gelukkige ben. Groetjes Rina
Sarah zei…
Wat leuk! Die grote Stans van nummer 1 wil ik al lang, dus ik kies voor nummer 1!
carla zei…
Ik had het al wel op mijn kalender gezien dat je verjaardag er bijna aankomt.
En een kaartje dat hoort daar, zoals ieder jaar, natuurlijk ook bij.
Ik heb het zelfs al voor je klaarliggen.
Een verrassing is altijd leuk en daar neem ik heel graag aan deel en tussen de geschenkjes zou ik voor het 2de kiezen. De hark van Marianne heb ik en die bezem zou daar goed bijpassen.
Van mij ook een dankjewel voor de kans om iets te winnen die we weer krijgen.
Alvast al aftellen naar een fantastische verjaardag.
Groetjes,
Carla
Geweldig he al die leuke blogcontacten! Ik kan daar ook zo van genieten. Maar echte kaarten krijgen blijft natuurlijk het allerleukste. Ik stuur je daarom heel graag een verjaardagskaart maar weet niet zeker of ik je adres ook heb. Kan ik je daarvoor mailen?
Gerrina zei…
Wat lief dat je dit doet! Maar...daar doe ik het niet voor...vind het gewoon heerlijk om al dat moois te zien wat er gemaakt word en probeer ook zoveel mogelijk een commentaartje achter te laten omdat ik daar zelf ook zo van geniet! Zeker als er weer tips e.d. bijstaan... Heerlijk toch dat je zo mensen van over de hele wereld leert kennen?
Ik heb je al gemaild, want een kaartje dat gewaardeerd word...daar maak je ze toch voor... Groetjes, Gerrina
Wies zei…
Ik wil je zeker een kaart sturen voor je verjaardag. Zal je een mailtje sturen voor je adres.Mooie pakketjes geef je weg. Ik vind vooral no. 1 erg leuk.
Groetjes, Wies
Ans S. zei…
Wat een super leuke actie dat je ons wilt verrassen met een paar geschenkjes,
mijn voorkeur gaat naar nr.1.
Ik ga je een mailtje sturen voor het adres.

Groetjes Ans
Lia zei…
Wat leuk Nancy dat je trakteert voor je verjaardag. Alvast hartelijk gefeliciteerd hoor.
Ik kom 'zomaar' langs om van je creaties te genieten en je mag de geschenkjes aan andere bloggers weggeven!

groetjes,
Lia xx
Nelleke zei…
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat je trakteert. Welke ik het leukste vindT ik vind het bezempje leuk. Ik kwam voor jou KKT kaartje dus daar nu naar toe. Groetjes, Nelleke
Lisa Lynn zei…
Nancy Happy Birthday in case I don't tell you...my birthday is July 25th. See we have so much in common. It is so nice that you offer such a wonderful prize.
wat een leuke candy en dan ook een verrassing voor je verjaardag hoeveel kaartje je krijgt
ik wil graag meedoen voor nr 2
ik stuur je nog ff een mailtje om je een kaartje te sturen voor je adres
groetjes ellen
kan je mail adres niet vinden kun je mij je adres even mailen
groetjes ellen
Epie zei…
Wat leuk dat je een candy geeft,je verjaardag is in zicht !!
Ik doe ook heel graag mee je kaart is klaar , ik kies voor nr 5
Dankjewel en alvast Gefeliciteerd Nancy :-)
Groetjes van Epie....
Gina zei…
Natuurlijk komt er een kaartje naar je toe! Jouw verjaardag staat al lang in mijn agenda te knipperen :) Een candy is natuurlijk altijd leuk. Pakketje 2 of 3 daar zie ik me al wel kaartjes mee maken :) en die verrassingscandy zal ook wel een toppertje zijn. Groetjes, Gina
Valerija zei…
Hi Nancy. I already have your adress and my card is on it's way to you. I hope it will arrive in time.
All your prizes are wonderful, especially love first three prizes, but I would be happy with any of them.
Hugs, Valerija
Marijke zei…
Nou je kaartje heb ik gisteren al op de bus gedaan dus die komt eraan! Leuk zo'n candy met je verjaardag weg te geven! Ik ga voor pakketje?? Ik weet het niet, maakt me ook niet uit ze zijn allemaal leuk! Veel succes en hopelijk krijg je heel veel kaartjes! Bij mij was het zoveel dat ze niet eens op de kast konden, zo leuk!! Groetjes Marijke.
Tina Z. zei…
I have already sent you my card, I hope it arrives next week.
Thank you for the chance to win, you are always so generous. I would like to choose nr. 1, please.
Have a great celebration.
crafty hugs xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils