Workshop stempelen op theezakjes

Gisteren ben ik naar een workshop geweest van Judith van Ludiec/Different Colors.  Op een uurtje rijden van thuis, leuk, want even naar Oudkarspel in het verre Noorden voor een workshop is niet zo evident natuurlijk...  En haar workshops zijn altijd zo leuk...

Ik kreeg de workshop cadeau van mijn man als nieuwjaarsgeschenk.  Eigenlijk bedoeld voor vrijdag, maar dan moest ik plots een hele dag werken en ik kon geen vakantie nemen, gelukkig was er nog plaats op zaterdag! 
Maar ... dan was het wel een workshop stempelen op theezakjes...    Deze week snel wat theezakjes verzameld (ik drink zelf maar zelden thee) zodat ik toch het benodigde basismateriaal zou hebben.


Ik vond het zo leuk werken! 
Stempelen op de zakjes,
inschilderen met waterpenseel en inktrefills en witte plakkaatverf,
hier en daar wat embossingpoeder,
en dan proberen om te combineren met stempels tot leuke kaartjes.  

Hieronder zie je ze nog wat beter:




Straks gaan stemmen: Vlaams Parlement, Nationale Kamer en Europees Parlement,
daarna met de jongste terugrijden naar zijn "kot",
geen idee wat de rest van de dag brengt,
hopelijk wat knutseltijd want het was een heel drukke week,
behalve dezz workshop heb ik niets geknutseld...
En dat wringt wel wat...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees jullie reacties altijd met veel plezier!
Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaartjes heb je tijdens de workshop gemaakt, Nancy!
Daphne zei…
Dat geeft een leuk effect zeg!
Bijzonder, hoe verzin je het, op theezakjes.
Mooie serie kaarten maakte je met deze techniek
Irene zei…
Ze verzinnen toch wát en het ziet er allemaal even leuk uit, weer een toffe workshop met super resultaat!
Fijne zondag, XxIrene
Colien zei…
Superleuk, Nancy! Ik heb haar workshop gevolgd op Paperpassion, vond het erg tof en heb een zak vol theezakjes gespaard om er vervolgens (nog) niks mee te doen ;)
grtz Colien
Rina zei…
Leuk om zo'n cadeau van je man te krijgen. Deze techniek had ik nog nooit gezien, maar het je hebt er weer leuke kaartjes van gemaakt.
Groetjes Rina
karin zei…
Leuke techniek Nancy, mooi gemaakt.
Nog veel knutselplezier vandaag als er nog tijd overblijft na je drukke bezigheden ;)
groetjes,
Karin
Caroline zei…
Wat een leuk verjaardagscadeau! En wat een leuke techniek is dit. Ik ken het niet maar het ziet er zo gaaf uit!
Fijne dag!
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Wat een apart effect geeft dat stempelen op theezakjes, Nancy. Wel erg mooi.
Het voelt bij mij ook nooit goed als ik een dag niet geknutseld heb.
xxx Margreet
Nota Bene zei…
Ooo, dit is echt mooi. Is dat gewoon met gebruikte theezakjes? Ik drink wel redelijk vaak thee, ik geloof dat ik ze eens zal beginnen sparen...
Groetjes, Nele
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt tijdens de workshop, gaaf effect op die theezakjes!

Groetjes, Merit en Annemarie
Marfien zei…
Ben wel erg van hergebruik, maar of ik ook theezakjes ga sparen? Ik gebruik ze al voor 3 koppen thee . . .
Het effect is wel leuk en je hebt weer wat geleerd en de voorraad aangevuld
Ans Gilbert zei…
Je stempelt toch op de verpakking, als ik de reactie hier boven lees, lijkt het alsof het op de - thee - gebeurt. Het ziet er wel heel leuk uit,
Ansx
!neke zei…
Wat leuk dit Nancy !
Groeten Ineke
Marjolein zei…
Mooie projecten Nancy, erg gaaf! Dus nu meer thee drinken? ;) hihi
Fijne avond! Marjolein
Nicolette zei…
Wat een leuke techniek, ik had er nooit van gehoord. Je stempels dus op het gebruikte theezakje?
Groetjes Nicolette
Trudy zei…
Wat een ontzettend originele workshop heb je gedaan! Leuk dat je man hem kado gaf. Het resultaat van dat stempelen is erg leuk trouwens.
groetjes Trudy
Angelique zei…
Leuk hoor zo'n nieuwe techniek proberen en wat een mooi resultaat. Mooie en leuke kaart voor Dimi, wat een leuke digi. Ik duim met jullie mee.
lieve groetjes Angelique
Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt. Die techniek lijkt me erg leuk. En omdat ik veel thee drink ga ik maar zakjes sparen, want dit wil ik wel eens proberen!
groetjes, Caroline
Freubelmina zei…
Wat een bijzondere techniek Nancy, je kaartjes zijn er erg mooi mee!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma x
Durvina zei…
Wauwie wat ontzettend mooi!

groetjes, Durvina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils