Ik hou van Holland

Soms zie ik wel eens een challenges voorbijkomen waar ik aan mee wil doen, maar de laatste tijd ontbrak het me aan tijd, gisteravond heb ik toch nog dit kaartje voor de challenge van De Egel kunnen afwerken, tegelijk dan toch ook een Hollands kaartje voor de challenge bij Colien en Nelly!  Want ik hou inderdaad van Holland, In Zuid-Holland heb ik echt mijn tweede thuis gevonden!


 Gebruikte materialen:
DP Dutch Design: Marianne Design
Tekststempel: Needle & thread - Stampin' Up
Layering Circle Framelits: Stampin' Up
Inkt: Night of Navy: SU

Fijn dat je weer langskwam,
leuk als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:

4 Season Swap Challenge: # 19- Ik hou van Holland
De Egel: # 77 - Liftkaart



Reacties

Valerija zei…
Gorgeous card. Love the sentiment.
Valerija xx
Hetty P. zei…
Leuke kaart, fijn dat je je zo thuis voelt in Zuid-Holland.
Zo dicht bij een knutselwinkel, wat vreemd ....
Groetjes Hetty
Irene zei…
Knap gecombineerd die 2 challenges op deze oer-Hollandse kaart, dat je nog maar heel lang zó mag genieten van je 2e huisje en ons kikkerlandje Nancy!
XxIrene
Sarah zei…
Mooi! Ik wou mijn laatste kaart ook linken maar... Het was al gesloten...vreemd 😕
Mariken zei…
Hartstiike leuk, de e oer Hollandse post bij jou op je blog! Tof gedaan!
Ziet er écht heel Hollands uit, leuk! Groetjes Petra
Colien zei…
Hartstikke leuk Hollands kaartje! Sorry dat onze link niet meer werkt, ik kan em niet verlengen, maar je kaartje gaat zeker nog op de lijst, hoor! Dankjewel voor je deelname aan de IK HOU VAN HOLLAND uitdaging op het 4 Season blog!
grtz Colien
Trijntje zei…
Wat een leuke Hollandse kaart Nancy. Groeten Trijntje
Caroline zei…
Fijn dat je diverse challenges kon combineren. Hij is erg leuk Nancy!
Groetjes Caroline
Ellen zei…
Gave kaart hoor!
Daphne zei…
Wat leuk om de challenge van de Egel te gebruiken voor een Hollandse kaart.
En mooi, al die Hollandse printjes bij elkaar.
De tekst past heel mooi erbij.
Eri zei…
Mooie kaart in de Hollandse driekleur, leuke tekst heb je erbij gebruikt.
Groetjes, Eri
Gerrina zei…
Wat gaaf dat je deze 2 uitdagingen hebt gecombineerd; heel mooi en apart! Groetjes, Gerrina
Marfien zei…
Leuke combinatie van deze 2 uitdagingen, vrolijke kaart Nancy
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart voor de challenge van de Egel. En goed te lezen dat je van Holland houdt en dat het zo goed bevalt in Zuid Holland. Wij komen graag in Belgie...
Trudy zei…
Mooi Hollands kaartje en wat leuk dat je het zo fijn vindt om in Zuid Holland ook een huisje te hebben. Ik heb altijd in Alphen aan den Rijn gewoond dus ik weet niet beter.
groetjes Trudy
Jantine zei…
Leuk Hollands kaartje Nancy. Ik hou ook van kaarten in dit thema, maar ben er dit keer echt niet aan toe gekomen. En dat zal vandaag denk ik ook niet meer lukken.
Leuk ook dat je in Zuid-Holland een tweede thuis vond!
Groetjes
Jantine
Wat een super leuk Hollands kaartje heb je gemaakt Nancy!

Groetjes, Merit en Annemarie
Ans Gilbert zei…
Mooie Hollandse lift heb je gemaakt, dat wordt dit weekend weer lekker genieten in Nederland,
Ansx
Judith zei…
Gaaf gedaan met al dat papier over elkaar heen.
Groetjes van Judith
Margreet zei…
Wat een schitterende Hollandse kaart, Nancy! En volgens mij hou jij van allebei je landen!
xxx Margreet
Nota Bene zei…
Heel tof, die Hollandse kaart. En zo fijn dat jullie je al thuisvoelen in Zuid-Holland!
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils