Ben er stil van

Allereerst dankjewel voor jullie leuke en lieve reacties op het kaartje van Anna.  Ze was er heel blij mee.  Het was een heel gezellig feest.

Minder leuk waren twee rouwberichten in twee dagen tijd,
de papa van een collega, een tachtiger, onlangs opgenomen in een woonzorgcentrum omdat het niet meer lukte om thuis te blijven wonen door zijn ziekte
en dan de dag nadien het nieuws dat de dochter van iemand waar ik vroeger vaak mee samen werkte overleden is, 25 jaar, zelfdoding...


Niet de leukste kaartjes om te maken,
maar misschien is zo'n zelfgemaakt kaartje
toch extra troostend voor de familie.

Deze kaart voor de ouders van het overleden meisje,
ik gebruik meestal niet vaak kleur op mijn rouwkaartjes,
zie het hier en daar wel, en nu ook wat zacht oranje gebruikt :


Voor de papa van mijn collega de stoere boom gebruikt,
vond dat wat mannelijker:


Gebruikte materialen:
alles van Stampin' Up
Inkt: Grapefruit Groove, Tranquil Tide, Mint Macaron en Soft Suede
Stempels: Puur Natuur
Dies: Nature's Roots

 Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
morgen ben ik er weer met een reminder voor de challenge bij 52 Weeks to Christmas,
je hebt nog tot morgenavond de tijd om deel te nemen.

Bij Martina zie je vandaag de oproep voor het kleurenkaartenteam van mei.
Ik mocht de nieuwe kleur bij felgeel kiezen...
Benieuwd of er veel deelnemers zullen zijn.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Lia zei…
Prachtige stijlvolle kaarten voor trieste gelegenheden....
Lia xx
Gina zei…
Zeker niet de leukste kaartjes maar wel heel sfeervol gemaakt Nancy! Groetjes, Gina
Valerija zei…
Simply GORGEOUS cards. Love them both.
Valerija xx
karin zei…
Tja zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Een mens wordt er zeker even stil van.
Je hebt mooie stijlvolle kaartjes gemaakt Nancy.
groetjes,
Karin.
Sarah zei…
Daar wordt je inderdaad stil van!
Ze zijn wel mooi!
Je kkt keuze is tof. Ik kan je papier weer gebruiken! X
Margreet zei…
Daar word je zeker stil van. Zeker van dat meisje en dan vnl de achterblijvende ouders. Maar je kunt alleen maar hopen dat jouw mooie kaartjes wat troost kunnen bieden. Dat warme oranje staat er prachtig bij.
Ik heb mijn naar al bij de nieuwe kleur gezet hoor.
xxx Margreet
Leni zei…
Tja Nancy , daar word je zeker stil van ..........je hebt wel heel mooie en stijlvolle kaartjes gemaakt ........
Liefs Leni
Caroline zei…
Ach wat verdrietig.
De kaartjes zijn allebei heel mooi, ook van kleur.
Groetjes Caroline
Twee trieste berichten achter elkaar Nancy. Daar word je inderdaad stil van. Je hebt mooie stemmige kaarten gemaakt voor beide families die zeker gewaardeerd zullen worden.
Lieve groetjes Miranda
P.s Veel plezier met Leny ;p, ze heeft er zin in.
Enny zei…
Inderdaad niet makkelijk om te maken, zeker niet voor een jonge persoon, maar je kaarten zijn prachtig. Groetjes, Enny
Marfien zei…
Fijn dat je voor deze gebeurtenissen een kaart kon maken, het wordt zeer gewaardeerd
!neke zei…
Prachtige stijlvolle kaarten !
Groetjes Ineke
Daphne zei…
Dat is ook nieuws om stil van te worden, zeker 2 zo kort na elkaar.
Je kaarten zijn prachtig.
IK vind het altijd een beetje therapie..... rouw kaarten maken.
Je kan er je gevoel in kwijt en ze geven steun, volgens mij extra steun, juist omdat ze zelf gemaakt zijn.
En kleur gebruiken kan best, helemaal als het zachte kleuren zijn, zoals bij jou.
Knap gemaakt.
Gerrina zei…
Beide kaarten zijn mooi; ingetogen en toch aantrekkelijk. En wat een mooie tekst! Groetjes, Gerrina
Eri zei…
Het zijn prachtig en stijlvolle kaarten geworden voor deze verdrietige gebeurtenissen. Ze worden vast heel erg gewaardeerd.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Ik vind kaartjes met iets kleur juist wel heel mooi voor condoleancekaartjes! Deze twee vind ik heel stijlvol. Zo naar, de berichten van mensen die het leven niet meer de moeite waard vinden....
Lisa Lynn zei…
Nancy those are beautiful designs for a sad occasion. Truly it will be your kindness that will be remembered the most.
Mooie ingetogen kaartjes voor deze trieste gelegenheden.
Nicolette zei…
Ach wat een trieste berichten Nancy.
Mooie kaarten als troost heb je gemaakt.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils