Maak alles vast met genietjes

Vandaag ga ik weer eens naar Antwerpen voor een workshop bij Elke.  Om de 2 maanden heeft zij een nieuwe stempelworkshop, telkens een nieuwe techniek of met nieuwe producten, heel leuk ter kennismaking, zo ondervind je al snel waar je graag mee inkleurt of niet bvb.  Je krijgt er ook altijd  heel veel kleine tips.  Interessant, tof, leuk dus...  Echt genieten zo'n voormiddagje en de lange treinreis zeker waard.  Ondertussen ruim de tijd om een boek te lezen, geen straf dus...

Na de middag ben ik afgesproken met Sarah.  Het is al lang geleden dat we mekaar nog eens zagen, ik kijk er dus al naar uit. 
Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. 
Herken je een van mijn scheerschuimachtergrondjes met oxide-inkt?


Gebruikte materialen:
basismal dubbele cirkel: DécoTime
Cirkels met en zonder stikrandje: Crealies
Distress Oxide Spray: Mermaid Lagoon, Faded Jeans en Iced Spruce
Tekststempel genietjes: Marianne Design MM1620
Tekststempel Kleuren:  Anna Gretha Design
Brad: DécoTime


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor je reactie,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy





Reacties

Margreet zei…
Gaaf kaartje, Nancy.
Er staat jou weer een leuke dag te wachten. Geniet er van!
xxx Margreet
Scraptastisch zei…
Zo is dat genieten wat je genieten kunt Nancy en je kaartje is top!!!
Fijne middag met Sarah en de workshop!
xx Gerie
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
En een fijne dag gewenst!
Tina Z. zei…
Amazing technique and card
Jantine zei…
Geweldig leuk kaartje voor Sarah en wat gezellig dat jullie afgesproken hebben. Veel plezier. Hopelijk was de workshop ook weer leuk!
Groetjes
Jantine
Gina zei…
Leuk dat je kan deelnemen aan workshops. Je laat ons ook telkens weer een nieuw kunstwerkje zien, dus zeker geslaagd ! Groetjes, Gina
Trudy zei…
Leuke kaart en wat een grappige teksten heb je er op gezet!
Hopelijk heb je een leuke workshop.
groetjes Trudy
Caroline zei…
Superleuk! En het zal vast een leuke dag zijn vandaag.
Groetjes Caroline
Sarah zei…
Ik vond het heel gezellig!
En het kaartje vind ik heel mooi!
Dat krijgt een ere plaats op mijn bureau! X
Annerieke zei…
Mooie ronde easel kaart heb je gemaakt Nancy, mooi achtergrondje ook. Klinkt gezellig wat je gaat doen, veel plezier!
Ans Gilbert zei…
Die stans is echt wel leuk om een Easelcard mee te maken, hij ziet er super uit. Gezellig dagje zo te lezen, geniet er van,
Ansx
Gaaf kaartje en je hebt vast een leuke gezellige dag gehad,

Liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Een leuk effect met dat scheerschuim! Je boft maar met je workshops! Hier is eigenlijk niet veel in de buurt en als het is kan ik niet!! Maar ja, ik kijk maar veel bij anderen! Groetjes Marijke.
Marfien zei…
Tof kaartje heb je met het scheerschuim gemaakt, ben benieuwd wat je ons van de workshop van vandaag gaat laten zien . . .
Valerija zei…
This is brilliant, love the design.
Valerija xx
Eri zei…
Leuke kaart met dit scheerschuim achtergrondje! En wat een gave tekst heb je gebruikt.
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Wat een geweldige leuke ronde easelkaart met hele leuke teksten. Geniet ook van je workshop. leuk om te leren met inkt.. groeten trijntje
Nicolette zei…
Heel leuk! En het kaartje viel in de smaak las ik.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Naar Elke geweest vandaag?! Leuk! Daar leer je altijd wat. Ik ben een tikkeltje jaloers ;-) En vanmiddag ook nog met Sarah afgesproken, gezellig allemaal. Het kaartje dat je voor haar maakte is prachtig. Wat een mooie teksten staan erop.
Daphne zei…
Klinkt als een hele Leuke dag.
Was dat het ook?
Mooie kaart, leuk model.
GerJanne zei…
Ja zeker herkende ik het, al voor ik het las. Heel leuk en mooi achtergrondje met deze techniek. Een mooi kaartje met een gave tekst. Het was vast en zeker erg gezellig met Sarah!
Enny zei…
Wauw, een heel mooi kaartje ! Ja, Sarah vertelde al, dat jullie zo'n leuke tijd hadden, tof ! Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils