Elke donderdag een kerstkaartje: # 2019/15

Deze week al de 15de donderdagse kerstkaart van dit jaar,
wat vliegt de tijd toch snel!
Voor mijn kerstkaart van deze week heb ik me laten inspireren
door de challenge bij De Egel.
Ik vind Starburstkaartjes wel leuk,
en waarom eens niet met kerstpapiertjes? 



Gebruikte materialen:
DP Perfect Christmas: First Edition Paper
Cirkelmallen: Nellie Snellen - MFD055
Tekstmal en parelsneeuwvlok: Ali


Maakte je ook een kerstkaartje?  
Dan kan je dat hier linken.
Ik vind het zo leuk om daar tegen de donderdagavond
al die variatie in kerstkaartjes te zien!
Daar zie je ook de winnende kaartjes van de challenge 'kadootjes(papier)':
Onze top 3:
1. Geke (13)
2. Eri (16)
3. Annie (9)
Random winnaar: Jacqueline (33)
Feliciteer je hen straks ook?

Crealieve groetjes
Nancy





Challenges en zo:
De Egel : # 76 - Starburst
CHCC: #  432
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 47
MLCCB: # 9

Reacties

Monique zei…
Een prachtige starburst kaart Nancy. Wat een mooie tekststans.
Lieve groetjes, Monique
Je@net zei…
Erg leuke kerstkaart, Nancy!
Eri zei…
Leuke sunburst kerstkaart! Wat leuk dat ik in de top 3 zit!
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Leuke kerstkaart heb je gemaakt! Ik ben ook nog van plan aan die challenge mee te doen. Het effect is erg leuk.
Mooi papier heb je gebruikt.
groetjes Trudy
Gina zei…
Mooie papiertjes samen ! De Sunburst is precies wel een geliefde layout. Ik heb er ook al eentje gemaakt, maar die komt later nog op mijn blog. Leuk kaartje ! Groetjes, Gina
wat een mooi kaartje heb je gemaakt
groetjes ellen
Rosina zei…
Heel mooi is je kerstkaartje in deze sunburst techniek Nancy...Ik hoop er vandaag ook nog een te gaan maken..

groetjes Rosina
DT 52 WTC
Trijntje zei…
Wat een leuke kerstkaart met de strookjes papier Nancy. Je hebt heel mooi papier bij elkaar gezocht. Heel m ooi in combi met plaatje. Zeer goed geslaagd. Groeten trijntje
Annerieke zei…
Mooie sunburst kerstkaart, leuke combi van papier.
Marijke zei…
Een leuke kaart zo met de sunburst! Ik ben er ook mee bezig maar niet gedacht aan een kerstkaart! (schaam schaam). Hij is super goed gelukt bij jou! mooie kleurtjes en die sneeuwman in de cirkel helemaal top! Groetjes Marijke.
Ellen zei…
Starburst en kerst gaan prima samen, dat laat jij hier zien. Mooie kaart!
Mooie "stralende" kerstkaart Nancy.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
marian zei…
Ook al een starburst kaart, ik zag er al verschillende voorbij komen en ik ben er zelf ook mee bezig.
Jouw exemplaar is ook heel goed geslaagd hoor.
Groetjes van Marian.
Jantine zei…
Heel leuke kaart, Nancy! Leuk zo met die starburst met kerstpapier!
Groetjes
Jantine
Suzan zei…
Wat een mooi kaartje Nancy! Super!
Groetjes Suzan
Heel mooi met al die strookjes!
groetjes, Caroline
Margreet zei…
Wat een mooie kerststarburst, Nancy. Top kaart!
xxx Margreet
Caroline zei…
Ook bij jou een mooie stardustkaart te zien!
Groetjes Caroline
!neke zei…
Helemaal leuk , deze "stralende" kaart !

groeten Ineke
Nicolette zei…
Wat een leuke kaart!
Groetjes Nicolette
Rina zei…
Je kerstkaartje is leuk geworden met de starburst opdracht. Bij mij ligt hij ook op mijn knutseltafel.
Groetjes Rina
Leuk starburst in kerstversie, wij zijn er ook aan begonnen...
mooie kaart.

liefs Annemarie en Merit
Ans Gilbert zei…
Goed idee om een kerstkaart te maken met de starbust uitdaging, leuk papier en plaatje, mooi gemaakt,
Ansx
Marfien zei…
Tof kaartje, mooie kleurtjes heb je gebruikt en een lief plaatje
GerJanne zei…
Ha Nancy,
wat leuk dat je de starburst voor een kerstkaart hebt gebruikt. Goed idee, ook. Heb ik nog niet aan gedacht, maar die ga ik zeker onthouden!
Het is ook een heel mooie geworden!
Dank je wel voor het meedoen.
En ik hoop dat ik je wel even zie zondag! Zou zo tof zijn! Ik houd mijn oren en ogen open!
Lisa Lynn zei…
Nancy, that layout with the papers is incredible on your beautiful Christmas card.
leuk zo al die strookjes, geslaagd kaartje
tot morgen,
grtjs,martina
x
Angelique zei…
Hele mooie sunburst-kaart, mooi dp heb je bij je leuke plaatje gekozen. Gave kaart maakte je voor Nicole, mooi met de gelliplate-achtergrond. Gefeliciteerd met je top drie kaartje, leuk.
lieve groetjes Angelique
Freubelmina zei…
Inderdaad erg leuk om de sunburstkaart in een kerstuitvoering te maken!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx
Daphne zei…
Die challenge heeft heel wat teweeg gebracht, haha, ik zag al meerdere kerstkaartjes met deze temperaturen techniek.
Leuk hoor, al dat kerst dp bij elkaar.
Het past prima hert is echt 1 geheel verworden.
Catie Cuddles zei…
What a great card!
Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge. Happy crafting!
Catherine x DT
ahlers5 zei…
Very cute. Thanks so much for playing along with us at The Holly and the Ivy.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils