Workshop SU

Vorige woensdag ging ik samen met Angelique en haar mama naar een toffe workshop van Stampin' Up bij Caroline.   Een hele rit voor mij naar Zaamslag (Terneuzen), maar altijd leuk om eens te doen, en ondertussen ook wat bekenden te ontmoeten, ook Marianne (Marfien) was er.

We kregen materiaal om 10 kaartjes te maken met een bijhorend doosje erbij om kaartjes en enveloppes in te stoppen.  Leuk als kado-ideetje!  (én zelfs nog wat extra dessinpapier, leuk voor thuis)
Ik was nogal moe van de lange rit, én op zo'n namiddag geniet ik al ten volle van het samen zijn, het rondkijken, het babbelen... 
Ik kreeg uiteindelijk maar 4 kaartjes en mijn doosje af.
De enveloppes heb ik wel al allemaal versierd, als je dan toch bezig bent met stempelen...


Ideetjes genoeg om nog verder aan de slag te gaan, nu nog wat tijd vinden...

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier! 
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Irene zei…
Wat ben je toch ondernemend Nancy en dit ziet er allemaal weer SUper leuk uit.. mooie kleurtjes ook!!
Fijn weekend, xx Irenr
Mooie kaarten Nancy en wat gaaf de kaart hier onder met de gliding wax !
Groetjes Anita
karin zei…
Nog zo'n mooie serie kaartjes Nancy. Ik zag er ook al bij Angelique. Gezellig gefreubeld en gekletst 😊
Mooie stempels zijn het.
Groetjes,
Karin
Jantine zei…
Heel mooie kaartjes en klinkt als een gezellige workshop!
Groetjes
Jantine
Annerieke zei…
Ik had inderdaad al gelezen over deze workshop, leuk dat jullie met elkaar zo'n workshop doen. Jij hebt ze een andere kleuren, geweldig mooi zijn je kaarten!
Je@net zei…
Gezellig zo samen workshoppen. En wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Nancy!
Margreet zei…
Ziet er uit als een heel leuke workshop. Misschien kun je bij Ali in China ook wat tijd kopen?
Gezellig weekend.
xxx Margreet
Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt tijdens de workshop, leuk!
Fijn weekend!

groetjes, Merit en Annemarie
Trijntje zei…
heel leuk deze kaart Nancy. erg leuk ziet deze techniek eruit. groten trijntje
Ellen zei…
Ik las het al bij Marfien...ook jouw kaartjes zijn super mooi geworden en zo leuk om samen te doen...gouden dagen zijn dat!
Groetjes Ellen
Marjolein zei…
Wat een mooie kaarten zijn het al geworden! En leuk dat je ook de enveloppen stempelt! Ik ben benieuwd naar hoe de rest gaat worden. Een goed begin in ieder geval! Groeten Marjolein
Eri zei…
Je collectie ziet er leuk uit, en weer helemaal anders dan bij Angelique door het andere kleurgebruik.
Groetjes, Eri
Gina zei…
Mooie kaartenreeks Nancy ! Leuk dat je ook bijpassende omslagen hebt gemaakt ! Groetjes, Gina
Tina Z. zei…
such a lovely collection of cards!
HUGS XX
Hermien zei…
Heerlijk is dat hé gewoon genieten van het samen zijn en toch nog wat moois maken.

Groetjes Hermien
Dora zei…
Mooie kaarten. Wat een serie. Super! Gezellig hé, zo met elkaar bezig zijn.
Ans Gilbert zei…
Mooie kleuren heb je gebruikt, ziet er weer Super uit, gezellig zo'n workshop, maar ik kan dat ook niet zo goed, knutselen in een groep,
Ansx
Sarah zei…
Mooi! En vandaag al weer een workshop.
( Weet ik van Margo )
Geniet ervan! X
Nota Bene zei…
Heb jij veel gebabbeld? Zo ken ik hou toch helemaal niet hoor... (haha). Uiteindelijk heb je toch heel veel gemaakt, als je 't mij vraagt. Die bijpassende enveloppen zijn ook echt een meerwaarde. Een heel tof pakketje!
Groetjes, Nele
Marjan zei…
Ik las het bij Marfien, jij ben flink productief geweest en wat een mooie kaartjes zijn het geworden!
Enny zei…
Prachtige kaartjes en doosje Nancy, en zo leuk, samen knutselen ! Ik ben gisteren ook naar een stempel-workshop geweest, supertof ! Moet nog alles uitpakken, de gemaakte kaartjes volgen op mijn blog ! Groetjes, en hopelijk niet teveel stormschade ! Enny
Scraptastisch zei…
Altijd leuk om met SU van die mooie kaartjes te maken, ze zien er chique en heel mooi uit Nancy! Ja ik zou ook meer kletsen
tijdens een workshop hoor hihi
xx Gerie
Crealientje zei…
Dat heb je mooi gedaan Nancy!
Prachtige serie, en ook mooi van kleur.
Leuk om kado te doen,ga ik ook maar eens proberen:)
Kletsen is leuk om te doen, maar als ik freubel praat ik niet zoveel;)
Moet ook eerlijk zeggen, dat ik nog nooit een workshop heb gehad, dus ik weet het eigenlijk niet.
Lieve groetjes Crealientje.
Mariken zei…
Prachtige serie kaarten, tof kleurtje! Fijne zondagavond!
ziet er leuk uit ! allemaal anders en toch hetzelfde kleurenpalet, mooi
grtjs,martina
x
Trudy zei…
Prachtige kaartjes Nancy! Goed van je om zo'n eind te reizen voor een workshop.
groetjes Trudy
Leni zei…
Nancy , wat een geweldige mooie serie kaartjes............Super...... en je hebt hele mooie kleurtjes gebruikt om te stempelen ..........
groetjes Leni

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils