Wishing you a lovely day

Toen ik maandag de nieuwe schets van Mojo Monday zag, wist ik onmiddellijk dat ik die wou maken, had ook al het doilyrandje in gedachten.  Net gekocht van SU, moest toch eens uitgetest worden. 
Terwijl ik bezig was zat ik wel met een kleurprobleempje, ik had niet echt bijpassend papier voor de cirkel...
Maar problemen zijn er om opgelost te worden toch... En met een dauber en inkt kreeg ik de doily dus wel mooi op kleur...


Gebruikte materialen:
Stampin' Up:
DSP: All my love
Doily builder thinlits dies
Tekststempel: Forever Lovely
Inkt: Lovely Lipstick en Soft Sea Foam
Frame: Ali 


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor de leuke reacties,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Mojo Monday : #  311

Reacties

Marfien zei…
Dus dit zat in dat mooie doosje :-), mooi kaartje Nancy en ja, met inkt kun je veel oplossen
vintagebyina zei…
Wat een leuke kaart!
Groetjes Ina.
prachtig kaartje Nancy, met die leuke SU spulletjes...
Handig die inkt...krijg je dus wel de kleur die je wilt.

Liefs Annemarie en Merit
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Nancy!
Jantine zei…
Heel mooi, Nancy! En fijn dat het “probleem” een oplossing vond. Mooi geheel.
Groetjes
Jantine
Ans Gilbert zei…
Goed idee om de doily te beinkten, dan heb je toch de goede kleur. Het is een mooie kaart geworden,
Ansx
Caroline zei…
Wat leuk je nieuwe mal! En handig om hem te beïnkten, heb je altijd de goeie kleur!
Groetjes Caroline
Enny zei…
Wat een mooie kaart ! En ja, met inkt kan je alles mooi bijeen passen ! Groetjes, Enny
Eri zei…
De sketch ligt hier ook al op tafel. Jij hebt er al een mooie kaart meegemaakt, en het kleur probleem mooi opgelost met inkt.
Groetjes, Eri
Nota Bene zei…
Heel "lovely", deze kaart!
Groetjes, Nele
Nicolette zei…
Heel leuk gedaan!
Groetjes Nicolette
Margreet zei…
Leuke kaart en je doily is heel mooi.
xxx Margreet
Josje zei…
Mooie kaart hoor
Ellen zei…
Heel mooi gedaan en wat een gave doily!
Groetjes Ellen
Dora zei…
Mooie kaart gemaakt.
Tina Z. zei…
absolutely stunning!
hugs xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils