Rouwkaartje

Meestal maak ik mijn rouwkaartjes wat in reeksen, een aantal gelijkaardige zodat ik er wat in voorraad heb voor als het eens nodig is. Meestal zijn dit s^pons- en stempelkaarten.

Naar aanleiding van de uitdaging bij het Marianne Design Challengeblog heb ik er nu gewoon eens eentje gemaakt met stansen en dessinpapier, het resultaat bevalt me ook wel.  Meestal gebruik ik geen dessinpapier voor rouwkaartjes, met deze calla's vind ik dat wel mooi.  Ik denk dat ik met deze bloemen nog wel eens wat rouwkaartjes ga maken, maar hopelijk is het niet te snel nodig!


De geëmboste delen van de calla's heb ik gesponst met roze, iets minder somber dan met grijs of bruin... 
(PS Het zwart is geen deel van de kaart, ik heb de kaart gefotografeerd op een zwarte ondergrond!)
 
Gebruikte materialen,
alles van Marianne Design:
DP Eternity: PK9154 
Tekststempel  Silence: EWS2224 
Calla's: LR0652

De komende dagen ga ik niet zoveel tijd hebben voor blogbezoekjes,
vandaag ga ik met de auto naar het werk ipv met de bus,
ik moet in de namiddag ergens een voordracht gaan geven voor het werk. 
Vanavond naar Brugge,
afspraak met onze jongste en onze pleegzorgbegeleidster.
Woensdag ga ik naar Terneuzen naar een workshop bij Caroline,
samen met Angelique en haar mama.
Weer leuk hé!

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Marianne Design: # 220 - Condoleance

Reacties

Margreet zei…
Wat zijn de calla's prachtig met dat vleugje roze en dat DP doet het heel mooi op de achtergrond.
Je hebt weer genoeg op je programma staan. Maar gelukkig geen vervelende dingen. Geniet van de workshop!
xxx Margreet
Monique zei…
Prachtige kaart Nancy! Dat je hem voorlopig maar niet hoeft te gebruiken.
Succes deze week met al je bezigheden. Wel een mooie afsluiter met de workshop.
Lieve groetjes, Monique
!neke zei…
Mooie kaart Nancy !
Veel succes met deze drukke week !
Nicolette zei…
Mooie kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Prachtige condoleancekaart, Nancy. En leuke activiteiten in het vooruitzicht.
Groetjes
Jantine
Dora zei…
Schitterend. Ik dacht eerst dat je de achtergrond zelf had gemaakt. Erg mooi
Marfien zei…
Mooi kaartje Nancy, eens dingen uitproberen kan verrassend zijn.
Ik zie je morgen . . .
Elle-Jeanne zei…
Mooi stijlvol kaartje, Nancy.
Groetjes, Elle-jeanne
Crea Ankie zei…
Heel stijlvol Nancy!
Rina zei…
Ondanks het thema heb je hier weer een hele mooie kaart van gemaakt.Dat kleine beetje roze maakt hem inderdaad iets zachter.
Groetjes Rina
Margo zei…
Ik zag deze prachtige tekst al eerder verschijnen vandaag, ik vind je kaart erg mooi en die bloemen zijn echt een blikvanger.
Groetjes
Margo
lenywim35 zei…
Je condoleancekaart is heel stijlvol geworden. Hot hem voorlopig maar in voorraad.
Ik wilde je heel erg bedanken voor je mooie verjaardagskaart. Veel doe ik er niet aan.
Te veel problemen met van alles en nog wat.
Een jaar kan op mijn leeftijd (85) veel verschillen van de anderen. Dat had ik zelf ook niet verwacht.
Als ik mijn blog terug lees...... dan voel ik me 10 jaar ouder geworden.
Er is alles veranderd. Mijn laatste blog was van 28 januari j.l.
Kaarten maken is er ook niet meer bij. Buiten de prikken iedere 4 weken in mijn ogen, ben ik echt aan t tobben.
Ik hoop wel naar de camping te kunnen. De tent hebben we laten maken en de camping is betaald, maar .....
Veel op internet doe ik niet.
Dat laagstaande zonnetje van de laatste weken maakt, dat we steeds met de gordijnen dicht zitten. Mijn ogen branden zo.
Maar wie weet, dat april alles weer een beetje veranderd.
Nog heel erg bedankt voor je kaart en lieve woorden. Wie weet tot ziens.
Liefs Leny
lenywim35 zei…
PS. Had jij j kaart gekregen met je verjaardag. Wim heeft er 5 op de post gedaan, maar van niemand iets gehoord.
Of ik moet die berichten gemist hebben.
Liefs leny

Ik had je die "Portemonnaie van vorig jaar gestuurd.)
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje en ik hou daar wel van een licht design papiertje erbij! Groetjes Marijke.
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een mooie kaart maakte je! Ze zijn altijd speciaal vind ik. Stijlvol, is deze.
Je komende dagen klinken druk, maar ook afwisselend! En de workshop is natuurlijk helemaal leuk! Geniet ervan!
Hetty P. zei…
Hele mooie condoleancekaart heb je gemaakt.
Je hebt wel weer een drukke week voor de boeg, gelukkig ook nog een leuk uitje met Angelique. Veel plezier
Groetjes Hetty
Ans Gilbert zei…
Hele mooie, chique condoleancekaart,
Succes met je drukke bezigheden,
Ansx
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy!
Nota Bene zei…
Deze kaart is prachtig. Inderdaad, hopelijk heb je het niet te gauw nodig... De komende dagen kondigen zich druk aan, maar daarna zal je kunnen ontspannen!
Groetjes, Nele
Een hele mooie rustige kaart Nancy. Succes met al je bezigheden.
Lieve groetjes Miranda
Colien zei…
Wat een mooie, stijlvolle kaart!
Geniet van de workshop vandaag.
grtz Colien
Judith zei…
Heel erg mooi kaartje Nancy.
Leuk dat je mee doet met de Condoleance challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog
Wat een mooie, stijlvolle condoleancekaart heb je gemaakt Nancy! Zo te lezen heb je een drukke week, succes met alles! Wel een leuke afsluiter, de workshop!

Groetjes, Merit en Annemarie
Suzan zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Nancy!
Groetjes Suzan
Enny zei…
Een prachtige kaart met die calla's ! Hopelijk heb je ze niet te vlug nodig. Groetjes en geniet van je weekend ! Enny
Gina zei…
Ook een stijlvolle kaart geworden Nancy ! Groetjes, Gina
Henriët zei…
Mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Anita zei…
Een prachtige kaart is het geworden Nancy.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils