Cheerful Sketches - reminder maartchallenge

Vandaag een reminderkaartje voor de challenge van Cheerful Sketches.  

Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor Star Stampz
en maakte er een verjaardagskaartje mee.


Gebruikte materialen:
Digi Springflower: Star Stampz
ingekleurd met alcoholmarkers
DP Studio Light PPSL02
Vlinders en bloemetjes: DoCrafts
HB: Wibra
Brads: DécoTime
Parelvlinder: Marianne Design - CA3116



Hieronder zie je de schets nog eens,
meer informatie en inspiratie vind je natuurlijk op het blog
van Cheerful Sketches Challenges.


Succes en vooral veel plezier met de challenge!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor de leuke reacties,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Craft Rocket Challenges:# 57 - Flowers
Crafting with an attitude: # 49
Cute Card Thursday: #  573 - Celebrate
Crafty Creations: # 386
Creative Moments: # 164

Reacties

Margo zei…
Wat een superleuke kaart Nancy en schattige digi.
Fijn weekend straks
Groetjes
Margo
Sarah zei…
Mooie kleuren. Tof!
Monique zei…
Wat een superleuke kaart Nancy! wat een mooie letters en de digi is ook al zo mooi!
Ook je kerstkaart is een toppertje. Jouw profielfoto, is die gemaakt tijdens de DT-dag van 52? Hij is mooi!
Fijn weekend, Monique
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Mooie slinger heb je gebruikt.
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Nancy!
Enny zei…
Oh, wat een mooi kaartje, schattige digi, mooi papier en leuk die "Happy Birthday" ! Groetjes, Enny
Eri zei…
Wat is je kaart leuk geworden Nancy! Tof met die HB van kurk.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Een mooi kaartje Nancy! Leuke kleurtjes en de slinger vind ik ook mooi! Ben al bezig geweest met de sketch! Groetjes Marijke.
Daphne zei…
Tot mijn verbazing zag ik dat ik nog helemaal geen volger ben van jou blog.
Nu dus wel😊.
Dank je wel voor de tip op mijn blog.
Dát was dus precies wat ik zocht, want nee, ook ik vind die rechte rand niet zo mooi!!
Volgende keer, als ik weer zo'n kaart mask gebruik ik je tip.
Fijn juist dat je het gezegd hebt, ik zie het zeker niet als kritiek!!
Fijn weekend.
Groetjes, Daphne.
Judith zei…
Wat een leuke kaart is het geworden.
Groetjes van Judith
Margreet zei…
Leuk kaartje met 'onze' schets. Ik vind de details ook erg tof. De HB slinger lijkt wel van kurk.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy, leuke digi en sketch,mooi is de Happy Birthday slinger van kurk,
Ansx
Angelique zei…
Mooi en lief kaartje in deze tinten, leuk de HB tekst in kurk. Schitterende kerstkaart, knap om drie challenges te combineren, mooi dp.
lieve groetjes Angelique
Rina zei…
Wat een lief kaartje. Leuk met de tekst in het kurk, weer eens wat anders.
Groetjes Rina
GerJanneke zei…
Heel lief kaartje heb je gemaakt. Mooie reminder!
Freubelmina zei…
Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt Nancy!
Fijn weekend xx
Gina zei…
Lief kaartje met dit plaatje ! Groetjes, Gina
Wat een mooi kaartje met dit lieve plaatje. Alles past prachtig bij elkaar!!
Lisa Lynn zei…
Nancy this is gorgeous. Love that image.
DeniseD zei…
Very nice card! Love the layering and textures. Thanks for joining us at Craftycreationschallenges.blogspot.com
Furrbster zei…
This is very pretty,

Thanks for sharing it with us at Creative Moments,

Hugz Tinz
Ellen zei…
Heel leuk kaartje met lief meisje en een mooie slinger! Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

groetjes, Ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils