Cheerful Sketches: Challenge Februari

De eerste van de maand 
start er telkens een nieuwe challenge 
Bij de challenge van januari hadden we 70 deelnemers,
 zoveel mooie kaarten, 
heerlijk om die allemaal te mogen bekijken, 
maar absoluut niet makkelijk om daar een top 4 uit te selecteren...
De winnaars vind je hier.

Ik mocht deze keer aan de slag met een digi van onze sponsor PolkaDoodles,
Flying a kite.


Ik kleurde de digi in met alcoholmarkers, het DP is een oud blokje, maar ik blijf de papiertjes mooi vinden, de streepjes waren mijn favoriet, die zijn dan ook bijna op...
Ik weet nog niet voor wie het kaartje bestemd is, de leeftijd of naam van de jarige jongen kan er evt nog bij komen.

Gebruikte materialen:
Digi: Flying a Kite - PolkaDoodles
 DP DécoTime
Vlieger: Jewel Treasures - Spellbinders S5-097
ovaal: Ali
Hoera: stempel & stans: Els Brigé

Dit is de schets,
afhankelijk van je plaatje of stempel
kan je de schets natuurlijk spiegelen of draaien!
Alle informatie vind je hier.

Veel plezier ermee!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Crafting with Friends: # 79
Crafty Catz: # 447 - Lots of layers

Reacties

Sarah zei…
Ik weet naar wie het kaartje kan...
De kleurtjes passen bij Moriander en het is ook zo lief je kaartje en dat is Moriander ook. Een zachte lieve jongen. Ik vind het kaartje al vast super mooi!
Al wat beter?
Ik ben mega verkouden ...
Freubelmina zei…
Ik zag de leuke sketch vanmorgen al voorbij komen, de jouwe is heel lief en inderdaad wat een gave papiertjes!
Fijne vrijdag Nancy xx
wat een leuke kaart, en ook wel slim zo heb je altijd een kaartje klaar.
groetjes Marjan.
Mariken zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart! Tof, zo met die zwarte tekst!
Margreet zei…
Wat een leuke jongenskaart Nancy! Zo te lezen is er al een liefhebber voor...haha.
xxx Margreet
Caroline zei…
Superleuke kaart Nancy en de sketch is ook weer leuk!
Groetjes Caroline
Marfien zei…
Een kaart met een vliegeraar, echt leuk! Mijn vader maakte vroeger vliegers voor de kinderen uit de buurt, iedereen genoot
Eri zei…
Leuke jongenskaart is het geworden! Wat een toffe digi heb je gebruikt, en zo leuk die vlieger erbij!
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Aaaah...wat een leuke kaart is dit geworden, Nancy!
Marijke zei…
Een leuk kaartje heb je van deze sketch gemaakt! Weer leuk een nieuwe uitdaging! Eens kijken wat we daar van kunnen maken! Groetjes Marijke.
Judith zei…
Super leuk kaartje is het weer...
Groetjes van Judith
Valerija zei…
Beautiful, I do love the image, such pretty colouring of it.
Valerija xx
Nicolette zei…
Mooie kaart en het is weer een leuke sketch om mee aan de slag te gaan
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Leuke sketch en wat heb je een supermooie kaart gemaakt, met de gave digi en leuke papiertjes,
Ansx
Enny zei…
Een heel mooi kaartje, mooi papier, leuk dat jongetje met de vlieger, en de extra vlieger erbij ! Groetjes, Enny
GerJanne zei…
Wat een prachtige voorbeeldkaart! Ik vind jullie sketches altijd heel gaaf. Heb ik Geesje ook al eens verteld. Zo bruikbaar! Je hebt schitterend gekleurd!
Annie H zei…
Hele mooie voorbeeldkaart hoor, mooi van kleur. Ik denk dat elke jongen die leuk zal vinden.
Groetjes, Annie
Silke zei…
Awesome card, love your soft colouring. Many thanks for joining us at Colour Crazy Challenge.
Groetjes van Silke
Wat een leuke, frisse kaart, groetjes Petra
johnypoipet zei…
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
รอยัล 1688
Furrbster zei…
This is such a fun card,

Thanks for sharing it with us at Creative Moments,

Hugz Tinz
TaeEun zei…
The image is super adorable and you colored the little boy perfectly! Great take on the sketch!
Thank you so much for joining us at Seize the Birthday!
Gina zei…
Heel mooi gemaakt en wat een leuke ovalen mal heb je gevonden bij onze Chinese vriend :) Groetjes, Gina
Super cute! Love the layers and the fun and creative way you created the kit, so cool!
Thank you for sharing with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick
Jane Savage zei…
Just adorable great image and I love the kite die!
Thank you for joining us at The Colour Crazy Challenge! Jane (DT) xxx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils