Workshopkaartjes

Onlangs volgde ik nog eens een atelier bij Elke Verschooten in Antwerrpen. 
Zij maakt nu zelf ook rubberstempels
en tijdens deze workshop speelde een bloemenstempel de hoofdrol.

Twee kaartjes:
Een rouwkaartje, want die heb je toch vaak nodig...
Met Distress Oxide, tof om te doen!  Ook de tekststempel is van haar hand.



De tekststempel was door de vorige stempelaar niet zo netjes afgepoetst,
vandaar de vlekjes aan een paar letters,
volgende keer beter opletten voor ik begin te stempelen...

En dan nog een kaartje met een apart modelletje.

Ingekleurd met Derwent Coloursoftpotloden, ook heel leuk!



De binnenkant:


Dankjewel voor het langskomen,
lief als je een berichtje achterlaat
ik lees de reacties altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

Chantal zei…
Wat een erg leuke kaarten.
Groetjes, Chantal S
Irene zei…
Leuk die fris groene kaart met dat verrassende rondje Nancy en ja, helaas horen die andere kaartjes er ook bij..hoe ouder we worden hoe vaker helaas!
Fijne zondag, XxIrene
Enny zei…
Wauw, die frisgroene kaart is prachtig Nancy ! Ook de deelnemingskaart is heel mooi, prachtige tekst. Groetjes, Enny
wat een mooi kaartje leuk die frisse groen kleur
groetjes ellen
Danielle zei…
Dat was een leuke workshop met mooi resultaat! Twee prachtige kaartjes!
Sarah zei…
Dat leek me een fijne workshop!
Nota Bene zei…
Dat ziet er een toffe workshop uit. Ik had hem ook graag willen doen, maar helaas ontbreekt de tijd me momenteel...
Groetjes, Nele
Caroline zei…
Wat een mooie kaartjes en de tekst van de eerste kaart is erg mooi.
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt. Het modelletje snap ik niet helemaal, maar misschien kun je dat nog een keer uitleggen? Mooie kleur groen...
Ans Gilbert zei…
Leuk en apart model, ook prachtig van kleur, je condoleance kaartje is ook heel mooi,
Ansx
Hoi Nancy, leuk om op atelier te gaan bij Elke. Als wij in Antwerpen zijn gaan we altijd even bij haar snuffelen en ik vind dat zij een mooie eigen stijl heeft.
Het zijn mooie, lieve kaarten geworden in frisse kleuren.
Lieve groetjes Miranda
Trudy zei…
Wat een mooi fleurig kaartje heb je gemaakt! Hele mooie heldere kleuren. De tekst op het rouwkaartje is heel mooi gezegd en deed me denken aan mijn schoonvader en moeder die niet zijn overleden maar door ziekte allebei ergens anders wonen. Ook dan begint de dag zonder hem of haar.
groetjes Trudy
Je@net zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei…
Erg mooie kaarten, Nancy!
Hetty P. zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Wat heb je de bloem mooi ingekleurd met Derwent, schitterende kleuren.
Groetjes Hetty
Karla zei…
Schitterende kaartjes Nancy.
De tekst stempel vind ik echt geweldig mooi, kan je die ook kopen bij haar?

Groetjes Karla
carla zei…
2 heel verschillende mooie kaartjes.
Je hebt er veel voor over om zover naar de workshop te komen.
Kom je in maart ook naar Antwerpen naar de beurs ?
En altijd al vergeten te vragen, viel de musical 40-45 mee ?
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Helaas hebben we rouwkaartjes steeds vaker nodig. Dit is er eentje met een mooie tekst.
Je bloemenkaart vind ik prachtig. Mooi ingekleurd!
xxx Margreet
Mariken zei…
Ze zijn prachtig, je kaartjes! Je bloemenkaart, echt heel gaaf!
Fijne avond!
Hermien zei…
Mooie kaartjes Nancy, de tekst op je 1e kaartje is prachtig.

Groetjes Hermien
Marfien zei…
Mooi gemaakt, leuk zo'n workshop, doe je toch weer eens iets anders ;-)
Ellen zei…
Waar leuk dat je bij Elke bent geweest! Daar leer je altijd wat. En je maakt er leuke kaarten. Gave resultaten!
Lisa Lynn zei…
Nancy that is beautiful. Looks like that would have been a wonderful class to take.
Gerrina zei…
Zien er goed uit! Helaas niet naast de deur voor mij... Groetjes, Gerrina
Angelique zei…
Mooie kaarten, mooie bloem en mooie tekst, toch bijzonder dat Elke haar eigen stempels ontwerpt. Je paarse winterkaart is heel erg leuk geworden.
lieve groetjes Angelique
karin zei…
Mooie kaartjes Nancy !
groetjes,
Karin
johnypoipet zei…
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
รอยัล 1688

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils