Hoera

Tussen alle kleurrijke monsterlijke verjaardagskaartjes van deze week
nu eens iets helemaal anders:
een witte CAS-kaart.
Voor CAS moet naar het schijnt minstens 2/3 wit blijven,
maar voor de challenge bij Marianne Design moest deze keer alles wit...
Niet makkelijk om het helemaal CAS te houden,
je wil al snel van alles gebruiken om toch een en ander te laten opvallen of voor wat meer structuur... 
Ik heb me gehouden aan 3 stansen,
de minimale vereiste is immers om 3 producten van Marianne Design te gebruiken...




De mooie bordermal van Anja van Laar had ik nog nooit gebruikt,
echt niet goed van me, want die is zo mooi! 
Mijn lievelingsvlindertje mocht ook niet ontbreken!

Gebruikte materialen:
Van Marianne Design
Bloemenborder:  Anja van Laar - LR0518
Hoera: COL 1348
vlinder: LR0261
Andere:
Wit kraftpapier: Boekenvoordeel

Straks ben ik er nog eens met een Bugaboo-verjaardagskaartje
tgv de monsterlijke verjaardagsweek bij Catch the Bug.

Dankjewel voor het langskomen,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Marianne Designchallenge: # 216 - Witte Caskaart 
Crafting by Designs: # Corners, borders...

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy!
Mariken zei…
Dat is inderdaad wel ff schakelen, van monsters naar een wit Cas kaartje, haha. Heel erg mooi!
Irene zei…
Mooi Nancy, idd een groot contrast met de vrolijke monsterparade 😉!
XxIrene
Eri zei…
Prachtige witte kaart!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Dit is idd heel iets anders dan je monstertjes, maar wel errug mooi!
xxx Margreet
Wat een mooie kaart helemaal in het wit, knap hoor!

Groetjes, Merit en Annemarie
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy, de rand is echt super en jouw kaart is echt helemaal CAS, ik ben niet zo'n fan van de monstertjes,
Ansx
Anita zei…
Super geslaagde kaart Nancy en zonde dat je die mal nog nooit had gebruikt.
Wel doen hoor.
Gezellig dat je meedoet met onze challege

Gr. Anita
MDblog
Marjan zei…
Mooie en chic is je kaart!
Wybrich zei…
Prachtige kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Hermien zei…
Helemaal in het wit ik vind dat altijd knap gedaan hoor, het ziet er mooi uit.

Groetjes Hermien
Henriët zei…
Mooie stijlvolle kaart is dit geworden.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD CHallenge blog
Enny zei…
Wat een prachtige witte kaart, supermooie border, tekst en vlinder ! Groetjes, Enny
Gerrina zei…
Wat een super mooie CAS-kaart! Groetjes, Gerrina
Gina zei…
Je bent druk bezig geweest deze week ! Dit is een hele mooie CASkaart geworden ! Groetjes, Gina
Isobel zei…
Great project thanks for joining us at Crafting by Designs

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils