Elke donderdag een kerstkaartje : # 2019/1

Vandaag is de laatste dag voor de challenge bij 52 Weeks to Christmas "gebruik goud of zilver op je kaart".

Vorige week subtiel goud op mijn kaartje, deze week is het zilver de basis voor mijn kaart.
Een paar weken geleden zag ik op het blog van Craft Sensations een mooie kaart met een toffe techniek, de Black Ice-techniek.
Als je wat googelt vind je ook interessante filmpjes met uitleg over deze techniek. 
Begin december was ik bij Angelique en probeerden we deze techniek samen uit.  Niet zo moeilijk om te maken, wel moeilijk om het effect op de foto te vangen...


Doe je ook mee met de challenge? 
Dan kan je je kerstkaart met goud of zilver
nog tot vanavond 23u55 linken bij het blogbericht van vorige week.
Je 'gewone' kerstkaart kan je bij het bericht van vandaag linken.


Dit zijn de 3 kaarten die ik maakte met deze Black Icetechniek.  


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Straks ben ik er nog eens
met een kaartje als gastdesigner voor de challenge van Angela,
Mijn Hobbhyhonk. 

Crealieve groetjes 
  Nancy



Challenges en zo
CHCC: # 418
ABC Christmas Challenge: A/B - Anything goes
Sweet Stampin' Christmas: decemberchallenge
CCAYR:  Let it snow
Sparkles Christmas Challenge: # 96 - Add some sparkle
Merry Little Christmas Challenge: # 6

Reacties

carla zei…
De techniek voor de achtergrond geeft een mooi effect.
'k Ga 't filmpje eens bekijken, misschien is het ook wel iets om samen met mijn zus eens uit te proberen.
Het zijn mooie kaartjes geworden.
Groetjes,
Carla
Lisa Lynn zei…
Nancy this is gorgeous. Love the image.
Je@net zei…
Mooie kaarten heb je met deze techniek gemaakt, Nancy!
Jantine zei…
Wat een bijzonder effect, Nancy. Ik zal me er eens in gaan verdiepen...
Mooie kaart, dat hert is zo schattig.
Voor jou ook nog de beste wensen voor 2019!
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Je kaarten zien er tof uit met deze techniek.
Groetjes, Eri
Judith zei…
Mooie techniek tof kaartje zal in het echt wel heel mooi zijn.
Groetjes van Judith
Irene zei…
Dat is wel weer iets heel bijzonders Nancy en het ziet er tof uit!!!

xx Irene
Trudy zei…
Mooie kaarten zijn het geworden! Ik ken deze techniek niet maar het resultaat ziet er verrassend mooi uit.
Nog de beste wensen en groetjes, Trudy
!neke zei…
Wat een super mooie kaarten !
Groeten Ineke
Margreet zei…
Toevallig ben ik vandaag al eerder de naam Black Ice techniek tegengekomen. Zal toch eens gaan kijken, want jij hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt.
xxx Margreet
Suzan zei…
Prachtige kaartjes Nancy!!
Groetjes Suzan
Enny zei…
Dat is prachtig geworden Nancy ! Ik had al van die Black Ice techniek gehoord, maar moet het nog uitproberen. Groetjes, Enny
Nicolette zei…
Ze zijn erg mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Ik ken deze techniek niet. Het geeft wel een mooi effect hoor, je kaartje is erg mooi.
Groetjes Carolone
Ja ik had het filmpje ook gezien en het ziet er super uit!
Wil ik ook nog eens proberen!
Groetjes Anita
Gina zei…
Wauw ! Heel speciaal die Black ice techniek ! Drie leuke kaarten ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Oh ja, inderdaad joh, zelfde idee.
Ik heb zelfs de stempel van het rendier ook klaar gelegd, maar koos toch voor de kerstboom .
Hihi, grappig, nu afwachten hoeveel mensen deze techniek ook gaan toepassen......
De middelste van jou, met die tekst, vind ik ook heel mooi trouwens.
Darlene zei…
Fantastic Nancy! Thanks so much for playing in our Merry Little Christmas Challenge! Good Luck and I look forward to seeing you again next month!

Darlene
Merry Little Christmas DT
MERRY LITTLE CHRISTMAS
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

Chris zei…
Fabulous cards Nancy, very beautiful...will definitely have to google this technique!
Thanks for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin', lovely to have you play along this month.
Chris
x
Inkyfingers zei…
What an interesting technique Nancy and your card looks so 'artsy'!
Thank you for sharing with us at ABC Christmas Challenges and I wish you a very Happy New Year.
Beautiful cards, Nancy! Thanks for joining us at CCAYR with these beauties! :)

~Marie B -DT
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT
Debbie zei…
Wow I am loving this technique. Will have to check it out. Your card is simply stunning. Thanks for joining in with our challenge over at Sparkles Christmas. Hugs Debs DT xx
Lynne zei…
A fabulous card. I have seen this technique, but never tried it. Thank you for sharing at Sparkles Christmas. Lynne DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils