Catch the Bug: Challenge

Ook zo genoten van de Holiday Chaosweek bij Bugaboo?
Wat kwamen er prachtige kaartjes voorbij van de deelnemers!  

Vandaag is het zaterdag,
dus start er een nieuwe challenge bij Catch the Bug,
eentje om het af te leren zoals we dan zeggen? 
Een makkie: Anything Goes,
liefst met een Bugabootje natuurlijk!

Ik maakte een kaartje voor een goeie kennis die vandaag jarig is,
zijn leeftijd en hobby kan je vast wel raden?


Gebruikte materialen: 
Digi: Golf Guy - Bugaboo Stamps
ingekleurd met Twinmarkers
Basiscardstock: Florence - Vaessen
DP: Walking to the Forest - Maja Design
Basisvorm klembord: Studio Light Industrial 3.0
Ticketmal: Marianne Design CR1391
Memo Writing Paper: Mery's - Joy 6002/0247
61: Marianne Design COL1405
Happy Birthday: Ali
Coosa Wax: Brons, Koper en Goud

Fijn dat je er weer bij was,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichten altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Knutsels en Kadootjes: Mannenkaart

Reacties

Irene zei…
Super leuk en heel persoonlijk door het plaatje en de leeftijd. Ik ben altijd blij als ik iets van de ontvanger weet en op mijn kaartjes kan verwerken!

Fijn weekend Nancy, xx Irene
Je@net zei…
Leuke kaart met een persoonlijk tintje heb je gemaakt, Nancy!
Margreet zei…
Wat een leuke golfkaart heb je gemaakt, Nancy. Gaaf op zo'n klembord.
xxx Margreet
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje en ik zie dat hij voor een man is. Je kunt meedoen bij K&K!
Mariken zei…
Hartstikke toffe golfkaart! Inderdaad heel leuk voor de mannen!
Freubelmina zei…
Wat een leukerd Nancy,super!
Fijn weekend xx
Lisa Lynn zei…
Nancy that is a wonderful birthday card.
leuke kaart heb je gemaakt
groetjes ellen
Crealientje zei…
Nou ik moet nog even bijkomen van de Bugaboo chaos, hahaha!
Je hebt een leuke persoonlijke verjaardagskaart gemaakt voor je kennis.
Grappig het klembord.
Fijne Zondag, liefs Crealientje.

Hermien zei…
Ik vind dat clipboard zo gaaf laatst had ik hem in mijn handen maar toch weer terug gelegd! Jij hebt er een super gaaf kaartje met een leuke stempel mee gemaakt.

groetjes Hermien
Monique zei…
Superleuke kaart Nancy! De digi's zijn ook zo leuk.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique
Enny zei…
Een heel mooie mannenkaart, ja, altijd tof, als je een hobby weet van iemand! Groetjes, Enny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils