Ho ho ho...

Deze hadden jullie nog tegoed, het workshopkaartje van woensdag. 
Samen met Angelique was ik ingeschreven voor een workshop bij Vele Groeten, het hobby- en snoepwinkeltje in Sluis.  Je kon kiezen uit twee workshops, een prachtig kerstkaartje met materialen van Marianne Design bij Ineke Bezemer (die maakte Suzan en kan je hier zien, Suzan volgde de workshop in de voormiddag maar kwam in de namiddag eens goeiedag zeggen, leuk om zo in het eens een teammaatje van 52Weeks to Christmas te ontmoeten).  De andere workshop was een stempelkaart bij Carla De Graaff van Craft Emotions.  We kozen voor het stempelen omdat we daar nog héél veel van bij willen leren...

En het was ook leerrijk!  Al die tips van Carla over de soorten inktjes, toepassingen, ... ze had ook heel wat voorbeelden mee om van alles te kunnen tonen, echt fantastisch! 

Dit is de kaart:



We speelden met het Nuvo Shimmerpoeder, schilderden met distressinkt, stempelden met versamagic, maakten glitteraccentjes  op de dennenappel met Nuvo glitterstiften, ...en luisterden en probeerden alles wat te onthouden... De elegante randjes zijn gestanst met een rechthoekige mal van Crealies, ik vind die fantastisch mooi!

Voor we de workshop startten hadden we al wat rondgesnuffeld in de winkel, er stonden heel wat bakken met toffe koopjes, en omdat we er natuurlijk dorst van kregen gingen we in een nabijgelegen etablissement een koffietje drinken.  Het relaas lees je hier bij Angelique. Toen ik gisteravond in mijn leeslijst haar kaart, sorry, taart(je) zag staan, moest ik toch zo lachen.  Ik had thuis het verhaal verteld van het bestelde gebakje, een Portugese specialiteit, mijn man met mijn handen proberen tonen hoe groot/klein het was, maar Angeliques foto leverde echt wel het bewijs...  Waren we eerst wat verwonderd toen de ober vroeg of we er één of twee wilden, ho ho ho, we snapten het onmiddellijk toen het op tafel gezet werd...  en... specialiteit of niet, echt speciaal vonden we het niet (behalve de afmetingen misschien)...  Mààr, het is een leuke anekdote, vergeten we nooit meer denk ik...

Binnen 2 weken zijn Angelique en ik weer afgesproken.  Dan gaan we in Terneuzen bij Caroline naar een SU-workshop.  Ik kijk er al naar uit.  Karin komt ook.

Fijn dat je weer op bezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Mariken zei…
Zo mooi, jouw kaartje! Heel gezellig, zo’n workshop!
Fijn weekend!
Jantine zei…
Hele mooie kaart en leuk dat je echt iets nieuws leerde.
En dat taartje...geweldig!
Groetjes
Jantine
Tina Z. zei…
absolutely beautiful, this is a stunning design.
have a nice weekend too.
hugs xx
Freubelmina zei…
Sjonge jij Maakt al zo’n mooie kaartjes,nu worden ze nóg mooier!!
Deze is ook zoooomooi!
Fijn weekend xx
Margreet zei…
Prachtige stempelkaart, Nancy. Het lijkt net of de dennenappels op de kaart liggen.
Ik had bij Angelique het relaas over het gebakje al gelezen....geweldig leuke anekdote die jullie nooit meer zullen vergeten.
Leuk om zoveel bloggers in het echt te ontmoeten!
xxx Margreet
Danielle zei…
Inderdaad een heel andere ho ho ho kaart dan de mijne, maar ik vind deze prachtig! Zo te lezen hebben jullie veel geleerd! En dan ook nog over Portugees gebak ;-)
Scraptastisch zei…
Die anekdote zullen jullie zeker niet vergeten Nancy, wat een ieniemini taartje, hihi Maar wel weer een hele gave workshop gevolgd
samen met Angelique en een prachtig kaartje als resultaat!!!
xx Gerie
Ans Gilbert zei…
Gezellig om samen met Angelique een workshop te volgen, je kaart is prachtig,dat taartje kon dus in je holle kies..
Ansx
Crealientje zei…
Hahaha, wat een leuk verhaal!
Ik had er wel 2 of 3 gelust denk ik.(Ik ben gek op taartjes)
Een herinnering om nooit meer te vergeten.:)
Je kaartje is super leuk!
Fijn weekend,liefs Crealientje.
Hermien zei…
Mooi workshop kaartje Nancy je bent er maar druk mee, maar het is ook super gezellig en leuk om eens met nieuwe of andere spullen te werken dan we gewend zijn.

Groetjes Hermien
Eri zei…
Ook ik heb gegniffeld om het verhaal van het Portugese gebakje. Haha. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met al die inkten en de verschillende toepassingen en tips.
Groetjes, Eri
karin zei…
Ook jouw kaartje ziet er prachtig uit. Mooi stempelwerk.
Ik las het verhaal over het minitaartje al bij Angelique 😁
Ik zie ernaar uit om eens samen te babbelen ☺ en te freubelen natuurlijk.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Je kaart is heel mooi geworden. En dat Portugese gebak is in Portugal veel groter. Zoals een behoorlijke cupcake. En echt niet te versmaden. Dus daar waar jij het at hebben ze iets niet goed gedaan....
Nicolette zei…
Wat leuk dat jullie samen een workshop gevolgd hebben. Een hele mooie kaart en leuk dat je dan gelijk tips krijgt, daar heb je wat aan. En ach een klein "gebakje" is toch ook lekker, en beter voor de lijn ,hahaha.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
Colien zei…
Heel leuk kaartje, mooi! En wat een grappig verhaal over je 'eenhaps'gebakje :)
grtz Colien
Caroline zei…
Jouw kaartje is ook erg mooi. Ik moest inderdaad ook wel lachen om het verhaal bij Angelique hoor. Gelukkig dat jullie het 'gebakje' niet gedeeld hebben!
Groetjes Caroline
Diny zei…
Wat een leuk verhaal heb je geschreven Nancy....dat vergeet je inderdaad nooit meer!
Je kaartje is prachtig!
Groetjes Diny
Gerrina zei…
Dat klinkt als een heerlijke hobby/vriendinnendag!
En een mooie kaart; daar zitten heel wat technieken bij. Fijn weekend!
Enny zei…
Een heel mooie kaart, en een leuke workshop-dag ! Groetjes, Enny
Bernadet zei…
Superleuke kaart Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils