Dreaming of a white Christmas

Ik hou wel van bijzondere kaartmodelletjes, als ik ze zie.  Dergelijke kaartjes decoreren vind ik wel heel moeilijk.  De nieuwe challenge van de Egel is er ook zo eentje, een supermooie dubbele zigzagkaart, heel mooi uitgelegd,  maar hoe begin je er aan nadat alle papier er op zit...  Toch ben ik uiteindelijk tevreden van mijn kaartje!

Zo kan de kaart verstuurd worden:



Als de wikkel er af is:



Opengevouwen:


Gebruikte materialen:
DP Wintertrails : Studio Light - PPWT97 en 98
Plaatje: Studio Light - EasyWT828
label en boomstronk: Studio Light
Reindeer Flourish: Impression Obesession
Reindeer Ornament: Amy Design
Sneeuwvlokjes: Marianne Design C1335 
hulsttakje: Joy 6002/0684
Poinsettia's: Noor 6002/0776  en  6002/1048
Houten kerstbal: Craft Sensations
Tekststempel: Wibra, met Izink embossingpoeder


Ik wou het kaartje donderdag inplannen als mijn wekelijkse kerstkaart
maar zie dat de challenge bij de Egel dan alweer voorbij is,
vandaar dit kerstkaartje tussendoor,
zal in de komende weken nog wel voorvallen.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!
Geniet van deze mooie zondag! 

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
De Egel: # 67 - dubbele zigzagkaart
CHCC: #  412  something beginning with H (hert = dutch for deer)

Reacties

Ellen zei…
Schitterend gedaan hoor met mooi papier in mooie kleuren...goed gelukt hoor!
Groetjes Ellen
Je@net zei…
Echt een super mooie kerstkaart geworden, Nancy!
Caroline zei…
Het is een heel leuk model en kaart geworden! Ik ben er nog niet aan toe gekomen....
Groetjes Caroline
karin zei…
Hele mooie kleuren en leuke details op je kaartje Nancy. Prachtig gemaakt.
groetjes,
Karin
Irene zei…
Knap dat ook jij die uitdaging bent aangegaan want ik las op veel blogs dat het een lastig model is om te decoreren maar je bent er goed in geslaagd Nancy. Ik sla hem wijselijk over, patroontjes en Irene..hihi!

xx Irene
Wat heb je je kaart mooi weten te decoreren Nancy. Het is heel mooi om naar te kijken zowel in open als in gesloten toestand.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda
Marja zei…
Supermooi Nancy!..je hebt er een prachtige kaart van gemaakt mooi hoe je alles hebt verwerkt op je kaart. Er is genoeg op te zien.
Leuk dat je meedoet bij De Egel,
Groetjes Marja DT.
Marfien zei…
Mooi afgewerkt Nancy, het is wel een echte uitdaging, je moet "breder" denken en dan wil je dat het ook nog een geheel wordt . . . Goed gelukt
Ans Gilbert zei…
De mijne gaat ook niet afkomen, ik vind het wel een heel leuk model, de jouwe is super, heel mooi aangekleed,
Ansx
Margreet zei…
Ik vind het ook altijd best lastig om dat soort modelletjes te decoreren, maar jij bent er reuze goed in geslaagd.
xxx Margreet
Hermien zei…
ach wat jammer dat de challenge al was afgelopen Nancy, maar hoe dan ook je hebt er een prachtig kerstkaartje bij.

Groetjes Hermien
Annerieke zei…
Je uitvoering van dit model is prachtig Nancy! Mooie combi van kleur en papier, leuk aangekleed ook.
Nicolette zei…
Hoi Nancy, dit is geen model voor mij, maar jij hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette
Wauw Nancy, je hebt je echt helemaal uitgeleefd op deze kaart, wat een mooie creatie, groetjes Petra
Hetty P. zei…
Je kaart is heel erg mooi geworden
Ik kan wel begrijpen dat je het moeilijk vond , maar het is je zeer goed gelukt
Groetjes van Hetty
Ik snap helemaal wat je bedoeld Nancy, ik heb precies hetzelfde. Maar wat heb je dit schitterend gemaakt!! Het is niet te zien dat je er moeite mee had, je uitvoering van dit model is prachtig!
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
het is een schitterende kaart! Ik ha hetzelfde hoor. Mooi model, maar wat kan er allemaal op de kaart? Soms is het papier te druk, of de embellies te dik, waardoor hij niet meer dicht kan...Maar jij hebt er een mooie van gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
Trudy zei…
Leuk model kaart en je hebt hem mooi aangekleed!
Blauw met bruin vind ik altijd mooi staan bij elkaar.
groetjes Trudy
Marjan zei…
Ja, dit is een mooi model en wat een mooie kaart maakte je! Schitterend al die verschillende paneeltjes die toch zo mooi samenvoegen.
Enny zei…
Een prachtige kaart, heel mooi papier en fantastisch mooi versierd ! Groetjes, Enny
aussie aNNie zei…
Just beautiful Nancy, love this fold.x
Een prachtige kaart Nancy! Er is zoveel op te zien!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils