Catch the Bug : Challenge

Vandaag start er bij Catch the Bug, het Bugabooblog,
weer een nieuwe challenge. 
Het thema: Anything Goes...
Wat houdt je tegen om deze week mee te spelen? 

Ik maakte een boeklegger (geïnspireerd door een Boekenlegger van Margreet een tijdje geleden).  Leuk als startkadootje voor Anna toen we maandag naar de Antwerpse Boekenbeurs gingen.


Gebruikte materialen:
Digi Big Books Girl: Bugaboostamps
DP: mijn Dordrechtse woordenboek...
Letters: Marianne Design COL1397
Label en boekstans: Ali
Bedel: Action denk ik...

Doe je ook mee?

We hadden een heel gezellige dag op de Boekenbeurs!  Leuk om alles eens door de ogen van een 11-jarige te bekijken!  Zoals verwacht was het voor Anna supermoeilijk om boeken uit te kiezen uit het grote aanbod!  Uiteindelijk 4 boeken gekozen, twee zoals beloofd en alvast eentje voor onder de kerstboom en eentje voor nieuwjaar...  Goed opgelost toch?

's Middags konden we een mini-workshopje volgen bij Karin Luttenberg.  Een kleine maar leuke kennismaking met handlettering.  Smaakt naar meer...  Binnenkort organiseert Femma, de vrouwenbeweging waar ik lid van ben 2 avonden rond handletteren, ga ik dus zeker naartoe!


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Irene zei…
Deze past dus perfect bij Anna als ik je verhaaltje zo lees, super leuk Nancy! Kiezen is ook heel moeilijk als de keuze zo groot is maar het is gelukt!!! Je gaat weer leuke dingen doen, we zien het resultaat vast wel weer op je blog!
Ik heb net ingezonden voor de sketch-challenge dus 2x met hetzelfde kaartje kan natuurlijk niet en voorlopig zit er geen Bugabootje in de pijplijn!

xx Irene
Je@net zei…
Een perfect cadeautje voor een echte boekenwurm. Ziet er leuk uit, Nancy!
Scraptastisch zei…
Wat een gave label met de hoekjes, lijkt me ook handig voor kado kaartjes in een kaart! Gaaf hoor voor Anna, kan ze mooi tussen haar boeken steken!
Veel plezier bij Karin's workshop!
xx Gerie
Judith zei…
Heel erg leuk geworden Nancy...
Groetjes van Judith
Margreet zei…
Je boekenlegger is heel leuk geworden, Nancy!
Knap van Anna dat ze toch boeken heeft kunnen kiezen. Ik vind kiezen ook altijd moeilijk.
Leuk om van een miniworkshop te kunnen proeven. En nu ben je vast verkocht. We gaan het allemaal zien....
We hebben trouwens die gave stempel van AAL&Create niet gewonnen. Jammer hè?
Fijn weekend.
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Wat een mooie boekenlegger Nancy,die gaat goed van pas komen.
Ja handletteren wil ik ook nog eens leren...
Fijn weekend xx
Ans Gilbert zei…
Prachtige boekenlegger heb je gemaakt, goed idee om daar de Ali stans voor te gebruiken.Echt een Luilekkerland uitstapje voor Anna, maar fijn dat ze zo van lezen houdt,
Ansx
Nelleke zei…
Wat levert onze hobby toch mooie dingen op. Daar kan ik zo van genieten. Jij ook zo te lezen. Mooie boekenlegger. Groetjes, nelleke
Eri zei…
Met zo'n gave boekenlegger wordt het lezen nog leuker dan het al is. Super deze digi.
Groetjes, Eri
Lisa Lynn zei…
Nancy this is so adorable. Love the ribbon and charm. I'm sure that Anna will cherish it.
Wat een bijzondere start voor Anna met een boeken legger voor haar nieuw gekochte boeken.
Jullie hebben een leuke dag gehad en ook nog een paar boeken gescoord .Top zo'n dag.
groetjes Marjan.


Enny zei…
Een heel mooie boekenlegger, die gaat Anna zeker kunnen gebruiken ! Tof dat jullie zo'n mooie tijd hadden op de boekenbeurs. En veel plezier met de workshop ! Groetjes, Enny
Nota Bene zei…
Dat klinkt als een toffe uitstap. Je boekenlegger is heel mooi, ik hou enorm van dat woordenboekpapier...
Groetjes, Nele
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Gerrina zei…
Wat een leifie; daar word je meteen vrolijk van! Groetjes, Gerrina
Margo zei…
Heerlijk naar de Boekenbeurs met een 11-jarige boekenworm ! En wat een tof kadootje om mee te beginnen !
Dat handletteren vind ik er ook zo leuk uitzien ! Ik heb toch weer een boekje meegebracht van de Boekenvoordeel en er staan oefenblaadjes in deze keer, dus ik kan meteen aan de slag met de voorbeelden.
Groetjes
Margo
Gina zei…
Leuk met het kleine boekenbedeltje erbij! Mooi afgewerkt ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils