Catch the Bug: Bingo Challenge

Vandaag start er bij Catch the Bug, het Bugaboo-blog,
weer een nieuwe challenge. 
Deze keer is het weer een bingo,
je vindt vast wel een rijtje of kolom
waarrond je een kaartje kan uitwerken!
Speel je ook mee? 

Ik zag onlangs in de Action een hele stapel embossingfolders liggen die tegelijk embossen en stansen, ik koos er een paar uit, ze leken me wel leuk. 
En kijk, toen ik voor de nieuwe challenge de bingo  aan het bekijken was om te zien wat ik wou maken viel de embossing onmiddellijk op, dus...zeker één van de folders uitproberen.  Ik koos deze gevel uit, een tof tafereeltje, met een kleine kat op.  Ik printte de mooie Bugabookat-silhouet uit, die kon de kleine kat gezelschap houden...
Het papier heb ik na het embossen een beetje bewerkt met inkt, de bloemetjes in de bloempot zijn niet zo bijzonder geaccentueerd, een paar knoopjes zorgen voor wat reliëf...


Gebruikte materialen:
Digi Cat Silhouette: BugabooStamps
DP Studio Light
Embossingfolder: Action
Label: Ali
Tekststempel: Craft Emotions

Dit is de bingo,
benieuwd welke keuze jullie maken!
Je weet het ondertussen vast al,
je kan 10/7/4 digi's winnen
of 7/4/4 als je geen digi van Bugaboo gebruikt
maar hier vind je alvast een leuke freebie...


Vandaag wordt vast weer een gezellige dag, ik ga naar de cropdag van Club Cards and More in Spijkenisse.  Altijd gezellig om met een groepje dames aan de knutsel te gaan, veel kletselen, maar ik leer er ook altijd veel bij !
's Avonds gaan we naar Stellendam, Johan en ik aten in het voorjaar eens in het restaurant Zoet of Zout (naam naar het water waar het restaurant gelegen is, aan de ene kant de zoete Haringvliet, aan de andere kant de zoute Noordzee) en willen er nu nog eens terug met onze jongste mee.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!
Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Crafty Animals: # 20
Crafty Creations Challenge: # 378
Creative Moments: # 156
Crafting from the Heart: # 228

Reacties

Je@net zei…
Leuke mal is dat en een super leuke kaart ermee gemaakt, Nancy!
Caroline zei…
Wat een leuk tafereeltje zo Nancy. Ik ken die embossingmallen niet van de Action.
En Zoet en Zout ken ik ook. Daar zijn we ook een keer keert geweest toen mijn schoonzus en zwager 40 jaar waren getrouwd (2017). Leuk daar! Veel plezier!
Groetjes Caroline
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, die embossingfolder is tof, helaas heb ik die nog niet gevonden in de Action. Geniet van je workshop en etentje ! Groetjes, Enny
Gina zei…
Mooi met die embossing en orgineel de knopen als bloemetjes ! Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Mooie bingo kaart heb je gemaakt leuke embossing achtergrond,ik vind de bonte kat echt leuk,
Ansx
karien zei…
Leuke kaart heb je gemaakt
Groetjes Karien
Leni zei…
Nancy , heel erg leuk kaartje heb je weer gemaakt ..........

groetjes Leni
Nelleke zei…
Wat een leuke kaart en embossingfolder. Zoiets nog niet gezien, maar lijkt mij leuk om te proberen. Groetjes, Nelleke
Freubelmina zei…
Prachtige kaart en zeker die knoopjes vind ik mooi bedacht Nancy!
Hopelijk heb je een dag gehad!
Fijn weekend xx
GerJanne zei…
Ha Nancy,
wat een enige kaart! Die embossingfolders heb ik ok nog niet gezien bij Action. Ik heb het raam van MD en heb iets soortgelijks gemaakt. Grappig. Al lang geleden, maar nog niet laten zien omdat het voor een challenge is. Ben benieuwd wat je gegeten hebt, zout of zoet? Of allebei? En hoe was het samen knutselen??
Jantine zei…
Leuk dat je nieuwe aankoop meteen van pas kwam!
Hele leuke kaart. Groetjes,
Jantine
Crealientje zei…
Leuke zomaar kaart!
Handig zo'n embossing stans folder.
Katjes zijn altijd leuk:)
Fijne Zondag , ben je nu aan het uitbuiken(bijkomen) zoals wij dat altijd zeggen!
Liefs Crealientje.
Nicolette zei…
Erg leuke kaart Nancy. Hebben jullie bij de Hoge Veluwe ook gebruik gemaakt van de witte fietsen? En het was zeker erg mooi daar.
Groetjes Nicolette
Gerrina zei…
Ik zag die ook en heb voor het eerst sinds tijden weer embossingfloders gekocht (ze brachten de afgelopen tijd daar meer leuke uit) Gaaf hoe jij met een paar kleuraccenten er een sfeervol geheel van hebt gemaakt! Zal hier nog even duren voor ik ermee aan de gang kan.... Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils