Alcohol... verslavend...

Neen hoor, ik ben niet aan de drank...
Maar ik heb nog wat gespeeld met mijn alcoholmarkers, en ooooo... wat is dit leuk!
Je hebt redelijk snel een aantal achtergrondjes waarmee je dan kaartjes kan maken. Veel heb je dan niet nodig: een mooie (tekst)stempel, wat papier om te matten...

Het begon eigenlijk met de vraag naar een kaartje voor iemand bij wie de diagnose kanker viel. 
Vind ik niet makkelijk, want welke tekst gebruik je daarvoor?  Even in mijn tekststempels gerommeld, en wel een paar mooie gevonden. 
Ik wou eerst met distressoxides werken, maar ik had me vorige week met mijn kaartjes voor het KKT zo geamuseerd met mijn stiften, dus ...

Het werd uiteindelijk een reeksje kaarten:

Deze maakte ik eerst, nog eens met de kleurtjes van het KKT aangevuld met lichtgroen.  


Gebruikte materialen:
Spectrum Noirmarkers: LV2, BT5 en LG4
Art Stamp Leafs, Carabelle Studio
Tekststempel : Concord&9th 10214
enveloppestempel: Wibra

En omdat ik het kleurenpalet van het 4-Season Swap Challengeblog zo mooi vind gebruikte ik ook eens deze kleuren. 
Ik was er zo tevreden mee dat ik  er meerdere achtergrondjes mee maakte.
Ik gebruikte voor deze kaarten geen yupopapier maar gewoon glanzend fotopapier.  Lukt dus ook!


 Tekststempel: Elke Verschooten
Drawing Flower: Different Colors S-00657

Een klein kaartje gemaakt met het restgedeelte van het A6-papier:


 Tekststempel: Anna Gretha Design
Bloem: Maya - Impression Obsession CL559


 Tekststempel: Wibra
Bloemen, blaadjes: Aall & Create # 44
Spetters: Cats on Appletrees
DP: StudioLight PPSL25


 En dit vind ik zo'n mooie tekststempel...

 

Magic: Stempelglede
Spetters: Cats on Appletrees


Fijn dat je weer langskwam
dankjewel voor je reactie,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:1
4-Season Swap Challenge: # 14 - Kleurenpalet (kaartje Speciaal voor jou...)
Word Art Wednesday: (kaartje met tekst Magic)





Reacties

Ela zei…
Wat een prachtige serie kaartjes! Knap hoor, die achtergrondjes. Ik ben er niet zo handig in maar vind het heel mooi. Van mij mag je verslaafd aan alcohol raken 😂. Groetjes Ela
Nicolette zei…
Ze zijn allemaal erg mooi Nancy. Heel mooi gemaakt zo die achtergrondjes.
Groetjes Nicolette
Irene zei…
Nancy ze zijn schitterend! Wat een gave kleuren heb je gemaakt en de teksten zijn óók allemaal eyecatchers! Ik heb die spullen niet en maak zoiets dus nooit maar het is prachtig!

Liefs xxIrene
Margo zei…
Oh wat een mooie achtergronden zijn dit zeg ! En erg mooie teksten ! Heerlijk zo'n reeks kaarten ! Het begint bij mij ook al te kriebelen ! Ik ga eens kijken hoe je die achtergrondjes maakt, want alcoholmarkers ... daar heb ik er wel een aantal van :)
Liefs
Margo
Freubelmina zei…
Knap werk Nancy,stuk voor stuk erg mooi!
Lieve groetjes xx
Marja zei…
Wow wat een leuke achtergrondjes heb je gemaakt Nancy!
Vind je kaarten stuk voor stuk prachtig ook de kleurencombi's zijn erg mooi.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Wow, wat een supergave serie Nancy. Mooie kleuren en teksten!
Groetjes, Eri
Enny zei…
Wauw, wat prachtige kaarten, die achtergronden zijn fantastisch ! En ook mooie teksten erbij, super gedaan ! Groetjes, Enny
Margreet zei…
Wat een prachtige serie, Nancy!
Ik moest trouwens wel lachen om je aanhef....ik dacht dat je een bekentenis ging doen...lol.
xxx Margreet
Jantine zei…
Mooi, Nancy. Kaartjes voor mensen die slecht nieuws krijgen zijn altijd lastig, qua tekst, maar zo fijn voor de ontvanger...
Prachtige achtergronden maakte je. En deze manier van alcoholverslaving is gelukkig niet heel gevaarlijk voor je lijf.
Groetjes
Jantine
Marijke zei…
Wat een topkaartjes allemaal! Erg mooi die kleurtjes en mooie stempels erbij. Erg mooi gedaan en ik krijg ook zin om met inkt te knutselen. Super! Groetjes Marijke.
carla zei…
Wat zien die kaarten er fantastisch mooi uit.
Prachtige achtergronden en dan nog hele mooie stempels erbij.
Super gedaan Nancy.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Jij hebt echt de smaak te pakken, het zijn prachtige kaartjes, heel mooi van kleur en gave teksten,
Ansx
Caroline zei…
Mooie kaartjes Nancy in deze kleuren. Ook de teksten zijn erg mooi!
Groetjes Caroline
Judith zei…
Blij te lezen dat het niet om de echte alchol ging maar om stiften. je achtergonden zijn prachtig en mooie kaartjes geworden.
Groetjes van Judith
Gina zei…
PRACHTIGE kaartenreeks! en dat doe je met gewone markers (waar je plaatjes mee kleurt?) Stuk voor stuk mooi geworden! Groetjes, Gina
Jhee wat een prachtige serie kaarten! Kan me voorstellen dat je aan de drank raakt van die gave inktjes! Knap ook dat je een kaart hebt gemaakt voor iemand die heel slecht bericht heeft gehad. Ik vind dat misschien wel de moeilijkste kaarten.
Mariken zei…
Wauw, wat een geweldig mooie kleuren! Echt te gek is dit!
GerJanne zei…
Ik denk dat er weinig alcoholverslaafden zijn die zulke prachtige kaarten ermee maken als jij! Helemaal geweldig deze kaartjes! Die met het kleurenpalet van de 4 seasons swap zijn mooi!!
Groetjes,
GerJanne
Colien zei…
Wauw, wat een mooie verslaving heb jij! Prachtige kaartjes heb je gemaakt met 'ons' kleurenpallet bij het 4 Season blog, bedankt voor het meedoen!
grtz. Colien
WOW , die zijn gaaf...prachtig die herfstkleuren...
liefs Annemarie en merit
Gerrina zei…
Tja zo krijg je misschien wel een communicatiestoornis....Maar ik snap (en het is echt een betere verslaving) dit wel :)
Mooie serie kaarten! En mooi om te zien hoe verschillend je ermaa kunt werken! Groetjes, Gerrina
Annie H zei…
Wow die achtergrondjes zijn zo leuk en laat ik nu toevallig ook een flinke voorraad alcoholmarkers hebben .. moet ik ook eens uitzoeken. Maar het lijkt me inderdaad verslavend, toch beter dan aan de andere alcohol he.
Groetjes, Annie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils