Live, love, laugh

In september was ik bij de top 5
bij Mijn Hobbyhonk van Angela. 
Daarom mocht ik in haar 3de challenge gastdesigner zijn.  
Het thema: Verliefd - Verloofd - Getrouwd. 
Toffe challenge, het mag voor alles:
kaartjes, geschenkverpakkingen, ... 
Ik koos voor een kaartje.

Onlangs trouwden Yvonne en Rob.
Rob vroeg Yvonne vorig jaar ten huwelijk op de Tower Bridge in Londen,
dus die moest zeker ook op het kaartje, vond ik...
De woordjes vond ik wel leuk voor op een trouwkaartje.



Gebruikte materialen:
Hart: Marianne Design - CR1351
&: Marianne Design - COL1405
Y/R: Marianne Design - COL1397
Bruidspaar, woordstansen en Tower Bridge: AliExpress

Straks ben ik er met nog een tweede kaartje
als aankondiging voor de nieuwe challenge bij Catch the Bug.
Kom je dan ook nog eens langs?

Ik probeer morgen een blogrondje te doen,
vanavond ga ik naar een optreden van Gabriel Rios
Na alle vergaderingen van deze drukke week weer een avond weg,
maar nu wel ontspanning...

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje wat je voor Yvonne en Rob heb gemaakt Nancy....zo leuk die persoonlijke touce erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Yvonne en Rob. Zo leuk dat de Tower bridge erin terug te vinden is!!
Lekker zo'n ontspannen avondje in het vooruitzicht na en drukke werkweek. Geniet ervan.
Colien zei…
Heel mooi, toepasselijk kaartje voor het bruidspaar!
Geniet vanavond, leuk!!
grtz. Colien
karin zei…
Mooi kaartje Nancy. Echt romantisch een aanzoek in Londen.
groetjes,
Karin
Wat een mooi, toepasselijk kaartje Nancy!
Geniet lekker van je ontspannen avondje na die drukke werkweek!

Groetjes, Merit en Annemarie
Ans Gilbert zei…
Wat een gave kaart voor het bruidspaar, echt heel leuk met de Tower Bridge erop, wens jullie een fijne avond,
Ansx
Eri zei…
Mooie kaart. Wat leuk om de Tower Bridge in de kaart te verwerken, dat maakt het heel persoonlijk.
Groetjes, Eri
Enny zei…
Wow, wat een mooie plek om iemand ten huwelijk te vragen ! En je hebt een heel mooie en romantische kaart gemaakt ! Groetjes, Enny
Angela zei…
Wat een schitterende kaart voor het bruidspaar Nancy.... en wat gaaf dat je de towerbridge erin verwerkt hebt!
Nogmaals dank dat je GDTer wilde zijn voor deze challenge.
grt Angela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils