Congratulations

Een eenvoudig verjaardagskaartje vandaag, ik heb in de komende weken een aantal verjaardagskaartjes nodig, beter tijdig aan beginnen.  Deze maakte ik alvast dit weekend.
De challenge van De Egel leek me wel leuk: "een grote tekst moet centraal op je kaart te zien zijn", en dat in combinatie met de ruitjeschallenge van Dutch Card Lovers... 


Gebruikte materialen:
DP en tekst op vellum: DécoTime
Bedel en touw: Action
basiskaart: Kraft

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Ik heb deze week 4 avonden een vergadering,
het zal waarschijnlijk pas tegen het weekend zijn voor ik wat blogtijd vind...
Gelukkig zijn mijn berichten voor deze week allemaal ingepland...

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
De Egel: # 66 - Quote of Tekststempel
DCL: # 299 - een achtergrond van blokjes, ruitjes, ...

Reacties

Je@net zei…
Leuke kaart geworden, Nancy!
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt.
De tekst staat goed in the picture
Groetjes Hetty
Mariken zei…
Ruitjes...wat mij betreft altijd goed! Vrolijk en fris kaartje!
Freubelmina zei…
Eenvoudig maar toch heel erg mooi en sfeervol Nancy!
Sterkte met je drukke dagen!
Lieve groetjes xx
super leuke verjaardagskaart Nancy.

liefs Annemarie en Merit
Enny zei…
Wat een leuke kaart, toffe tekst, en zo schattig met dat bedeltje ! Groetjes, Enny
!neke zei…
Mooie strakke kaart Nancy !
Eri zei…
Mooie kaart! Heel tof het koordje met de bedel!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een mooie, strakke kaart, Nancy.
Sterkte met al die vergaderingen.
xxx Margreet
Ditta zei…
Wat een gave uitwerking van de sketch!
Groetjes Ditta
Diny zei…
Eenvoudig maar erg goed bedacht Nancy.....leuke kaart!
Groetjes Diny
Nelleke zei…
Leuke kaart, ik heb de sketch ook al gemaakt en ook dit ruitjespapier iet al klaar. Groetjes, Nelleke
Gerrina zei…
Dat is pas een leuke combinatie! Die ruitjes staan super gezellig! Groetjes, Gerrina
Kaartenkraam zei…
Eenvoudig maar met veel zeggingskracht, mooi!

groetjes van Ank
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Marjan zei…
Goed gecombineerd en een mooie, strakke kaart met een leuk speels bedeltje! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Nancy!
Margot zei…
Wat een mooie tekst! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Brenda zei…
This is such a sweet card, great job with the sketch! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday!
Ellen zei…
Nog zo'n super leuke kaart met ruiten achtergrond....
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
Oh I love this, so clever, love that you punched holes for the twine. Thanks for joining us at Sketch Saturday this time. Claire DT
Unknown zei…
Leuke kaart. Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel groetjes Sandra DT Egel

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils