Liften in de zomer met Marfien # 6

Voor de zesde week op rij doe ik mee met de zomeruitdaging van Marfien om wekelijks een kaartje te liften.  Mijn extra uitdaging is om telkens gebruik te maken van het woordenboek Frans-Duits dat ik onlangs in Dordrecht op de kop tikte...

Voor wie de oproep van Marfien niet zag
om wekelijks op dinsdag een kaartje te liften tijdens de zomer,
klik dan hier.

Een leuke liftopdracht deze week,
het lijkt een simpel kaartje
maar wel eentje waar nogal wat tijd in kroop...
Maar ik ben wel heel blij met het resultaat!

Gebruikte materialen:
Dictionnaire Français-Allemand van Schuster 
DP: Studio Light: PPSL 28 en 06
Bloem en tekst: Springtime Blooms: MFT - CS-188
gestempeld met zwarte Versafine en Versafine Clair Warm Breeze
Just for you: Craft Emotions - 130501/1146
Cirkelstansjes: Triggered Emotions
Sideshowtickets: MemoryBox 98514
Vintage Border Circles: Noor 6002/0986 
 Notebookrandmal: Noor: 6002/0259
Puffy Sticker: Craft Sensations
touw: American Craft

Brad: Action 

Dit was de te liften kaart,
een kaart van Lulu:



Fijn dat je weer langskwam, ik probeer vanavond weer eens een blogrondje te doen,
het voorbije weekend hebben we genoten van het samenzijn met de familie. 
Lekker lang ontbijten, gezellige babbels, wandelen, BBQ,
een ijsje aan de ijskar, gezelschapsspelletjes, ...
Heerlijk weer ook, wat een verschil dan toen ik gistermorgen opstond...
Nu een weekje (= 2,5 dagen) werken en dan ben ik 2 weken met vakantie!
En raad eens waar ik die zal doorbrengen?


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wat een super gaaf kaartje is dit, Nancy!
Colien zei…
Mooie lift, erg gaaf van kleur!
En moet je nog 25 uur of 25 dagen werken...? ;)
grtz.Colien
Marfien zei…
Heel mooi gemaakt Nancy, het woordenboek komt hier mooi tot zijn recht en dan je "onverwacht oranje" erbij ;-), perfect!
Tina Z. zei…
Wow, this is just perfect!
Hugs xx
Geweldig leuke kaart Nancy!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Je hebt de kaart supermooi gelift Nancy!
Groetjes Marja.
Margreet zei…
Wat heb je die kaart syupermooi gelift, Nancy. Ik vind het een heel leuk modelletje.
Fijn dat jullie familieweekend zo geslaagd was.
Ik vermoed dat jullie vakantie gaan vieren bij de Bernisse.....
xxx Margreet
Echt heel leuk zoals je gelift hebt, kan me goed voorstellen dat je hier wel even zoet mee bent geweest, leuk al die kleine details! Groetjes Petra
Diny zei…
Wow.....dit is een GAVE kaart Nancy....wat heb je prachtige kleuren gebruikt!
Groetjes Diny
Trudy zei…
Heel erg mooi kaartje en goed gelift! Leuk met dat velletje uit het woordenboek erbij. Ik heb geen idee waar je op vakantie gaat maar alvast heel veel plezier!
groetjes Trudy
Wauw, voor mij ben je de winnaar met je gelifte versie Nancy. Wat een beauty heb je ervan gemaakt, zo mooi die kleuren. Ik ben er weg van.
Heerlijk dat jullie zo genoten hebben en nog wat leuks in het vooruitzicht dan is de werktijd zó voorbij.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Prachtige lift heb je gemaakt Nancy, mooie kleuren en alles perfect gecombineerd, erg mooi.
Ansx
karin zei…
Mooi liftkaartje Nancy. De kleuren passen goed bij elkaar. En rest er nog wat over van je oude dictionaire? 😊
Daarnet op zolder wat uit gezocht en ik vond ook nog oude leerboeken van mijn moeder. Moet je nagaan hoe oud die zijn!
Groetjes,
Karin
Hermien zei…
Super gelift Nancy ik vind het prachtig

Groetjes Hermien
Bernadet zei…
Wat een plaatje Nancy
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart! En bewerkelijk is hij! Maar het eindresultaat is erg leuk. Overal waar ik ze zie zie ik heel mooie kaarten!! En lekker op vakantie naar Nederland! Nog een paar dagen werken en dan genieten!
Sarah zei…
Super mooi! Ik hou de post in het oog!
Nelleke zei…
WoW, een supermooie kaart geworden. Jij bent vandaag de winnaar. Groetjes, Nelleke
Hetty P. zei…
Schitterende liftkaart heb je gemaakt !!!
Groetjes Hetty
Marijke zei…
Prachtig liftkaartje en heel mooi gedaan! Veel plezier met je vakantie, ik vermoed ergens in zeeland? Groetjes Marijke.
Jantine zei…
Hele leuke liftkaart Nancy.
Knap om telkens dat woordenboek te verwerken!
Ik zag inene dat ik jou niet zou volgen, dus heb me snel (weer?) aangemeld.
Groetjes
Jantine
Ellen zei…
Prachtige lift heb je gemaakt Nancy...alles klopt erop!
Gr Ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils