Happy Birthday

Dit kreeg Angélique gisteren vast vaak te horen en te lezen...
Door de laatste zomerse lift van Marfien komt haar verjaardagskaartje een dagje later op mijn blog.

Dit kaartje maakte ik onlangs tijdens een Atelier bij Elke Verschooten.  De eerste keer dat ik met Angélique afgesproken was, was op een workshop bij Elke in Antwerpen, nadien gingen we samen een broodje eten en bleven zo gezellig aan de babbel dat ik mijn trein gemist had...  Zo blij dat ik Angélique via Bloggen leren kennen heb!



Dit kaartje nu, een leuk modelletje, 3 laagjes papier, samen vastgemaakt met 2 brads.  De afbeelding die je op de voorkant ziet bestaat ook uit 3 laagjes: het hek, de vuurtoren, de zee. Dit zijn dus drie verschillende stempels en daarbij horen 2 snijmalletjes om bij het hek de lucht uit te snijden, en een tweede om de vuurtoren en de stralen uit te snijden.
Dit wordt wat duidelijker op de 2 volgende foto's :



De gestempelde afbeeldingen zijn ingekleurd met de Winsor & Newton Watermarkers en Derwent Inktense potloden.  Heel rustgevend om te doen vond ik!



Hier heb ik geprobeerd om vanuit een schuine hoek te fotograferen
zodat je de diepte wat beter ziet.
Echt een tof effect!

 Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Margreet zei…
Wat tof dat jij via je hobby aan zo'n leuke vriendin bent gekomen, Nancy. Ik hoop jullie tijdens de KKD weer even te ontmoeten.
Je kaartje is prachtig. Wat ziet dat stempel- en kleurwerk er prachtig (en ingewikkeld) uit!
xxx Margreet
carla zei…
Een prachtig kaartmodel.
Weer eens iets anders en ziet er erg mooi uit.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Angelique gemaakt, Nancy!
Eri zei…
Oh, wat ziet dat er leuk uit Nancy.
Groetjes, Eri
Nota Bene zei…
Zo'n toffe kaart met die laagjes.
Groetjes van aan de Belgische kust (wij houden hier een paar dagen de wacht terwijl jij in Nederland zit...)! Nele
Marijke zei…
Wat heb je dat leuk gedaan met die laagjes! Daar hou ik wel van! Erg mooi hoor met je doorkijkje. Groetjes Marijke.
Caroline zei…
Wat is dit leuk zeg, nog nooit gezien.
En zo leuk dat jullie zo vriendinnen zijn geworden!
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Wat leuk deze laagjes kaart met de doorkijkje en natuurlijk heel erg leuk dat jullie vriendinnen zijn geworden,
Ansx
Nicolette zei…
Wat leuk dat jullie elkaar via blogger hebben ontmoet. Mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Mooi dat er door het bloggen zulke leuke vriendschappen ontstaan!
Je kaartje is prachtig Nancy!
Groetjes Diny
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, en zo tof, dat je Angélique hebt leren kennen, allemaal dankzij onze leuke hobby ! :) Groetjes, Enny
Jantine zei…
Mooie kaart voor Angelique! Leuk gedaan met die diepte.
Groetjes,
Jantine
Nelleke zei…
Wat een mooi idee zeg, hoe mooi de opbouw. Je moet er maar op komen, gelukkig zijn er workshops. . Groetjes, Nelleke
Gina zei…
Weer een heleboel mooie kaartjes gemist ! Leuk ingekleurd ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils