Elines-Diertjes-Dinsdag #10

Een tijdje geleden kwam er een oproep bij Linda en Gerdine om gedurende 10 weken een kaartje te maken/plaatsen met daarop telkens één van je favoriete diertjes van Eline.  Een tof idee waar ik graag aan mee gedaan heb! 
Ik heb niet gewerkt  in een specifieke volgorde van allerliefste naar liefste, maar gewoon  mijn 10 favorietjes volgens wat ik evt. nodig heb, of waar ik zin in heb.  De echte winterdiertjes kwamen hier niet aan bod, helaas, niet dat het mijn favorietjes niet zijn, verre van, maar die reserveer ik voor mijn kerstkaartjes op donderdag, daar ontdek je ze in de loop van het jaar wel weer...
Vandaag het vosje, ik heb toch even getwijfeld tussen de panda en het vosje als nummer 10.  Maar omdat ik binnenkort een jarige op mijn lijstje heb die houdt van vosjes (en voetbal) was de keuze dan uiteindelijk toch snel gemaakt...



Het vosje is dus net als mijn giraf van vorige week in de ban het WK en vooral van de Rode Duivels natuurlijk...  Zie je de leuke driekleurensjaal? 
En de vloerbekleding: allemaal posters van de Rode Duivels...
Toen ik het berichtje typte wist ik nog niet dat de Rode Duivels gisteren zouden winnen met 3-0 tegen Panama...  Ze zijn goed gestart, bravo!

Het kaartmodelletje, de easel swingkaart, komt van een facebookuitzending van vorige week van JoyCrafts, de beschrijving vind je hier.  Als ik em nog eens maak, wat vast zal gebeuren want het is een leuk patroontje, en helemaal niet zo moeilijk, dan zou ik het verhoogd opgeplakt gedeelte onderaan wat korter maken, zodat het swinggedeelte wat meer opvalt.



Gebruikte materialen:
DP Herbs & Leaves: Marianne Design - PK9152 Cardstock: Color Core Vintage Collection
Kraft: Joy 8089-0206
Vosje: COL1355 
Letters: Nellie Snellen
Gras: Craft Unlimited
Tekststempel: Coosa Crafts
Houten voetbal: Craft Sensations
Houten emoticons: Rive-Creatief

Wat was dit een leuk initiatief, tof om te doen, leuk om bij iedereen al die verschillende creaties met deze cuties te zien !
Dankjewel Linda en Gerdine !
Hieronder zie je in een collage mijn 10 bij mekaar:

Tot morgen,
dan ben ik er weer met een inspiratiekaartje
voor de nieuwe challenge bij Creative Sketchy Girls.


Tof dat je weer langskwam,
DANKJEWEL als je een reachtie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Do-Al(l) Kreatives: # 18 - Landesfarben
The Male Room Challenge: # 87 - Little Boys

Reacties

Je@net zei…
Super leuke kaart, Nancy. En ook leuk om ze allemaal bij elkaar te zien staan!
Freubelmina zei…
Dat vosje is ook erg leuk Nancy en dan die combinatie met het voetbal,maakt het een echte stoere kaart!
Wat zijn ze mooi zo bij elkaar,super!
Lieve groetjes xx
Colien zei…
Heel leuk jouw voetbalvosje, erg geslaagd! Hup, rode duivels...
grtz.Colien

wat een leuke kaart met het vosje en dan te gebruiken als voetbal kaart, heel leuk uitgevoerd en wij zijn dit jaar ook een beetje voor de rode duivels.
Vind het eigenlijk wel jammer dat die tien weken om zijn want er kwamen heel veel leuke kaarten voorbij.
groetjes Marjan.
Irene zei…
Geweldige kaart voor een voetbalfan die hier - zéker na de 3-0 overwinning - dubbel mee in zijn nopjes zal zijn!

XxIrene
Eri zei…
Wat een toffe kaart met deze sportieve vos en drie kleurige sjaal! Leuk om alle 10 de kaarten nog eens bij elkaar te zien.
Groetjes, Eri
Mariken zei…
Wat een enige kaart! Het vosje is ook zo’n leukerd!
Wat leuk dit voetbalvosje, erg gaaf gemaakt Nancy! En wat leuk om nog even al je top 10 kaartjes bij elkaar te zien.

Groetjes, Merit en Annemarie
Margreet zei…
Wat een leuk vosje op deze Rode Duivel kaart. Supergaaf gedaan.
xxx Margreet
franicsa zei…
Wat een toffe kaart en hoie geweldig is dat niet gecombineerd met de voetbal gekte !!!
Knap gedaan .
Francisca
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart voor een voetbalfan, de Rode duivels zijn goed van start gegaan, heel leuk model ook, ik ga het filmpje eens bekijken en wat leuk om de collage te zien, van al jouw mooie kaartjes,
Ansx
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Wat een leuke kaart voor een voetbalfan. Het vosje is zo' n leukerd!
En wat doen de rode duivels het goed. Nu Nederland niet meedoet ben ik voor hen, of schreef ik je dat gisteren ook al?
GerJanne zei…
En natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij DAK
Jantine zei…
Hartstikke leuk, dit vosje dat voetbalfan is. Leuk ook dat de rode duivels hun eerste wedstrijd zo mooi wonnen!
Geslaagde kaart. Leuk om alle 10 je kaartjes bij elkaar te zien, ik had het niet verzonnen, maar leuk idee!
Groetjes
Jantine
Marfien zei…
Tof kaartje weer Nancy, leuk voor een voetbalfan. Je hebt overigens een knappe prestatie geleverd want het zijn eigenlijk allemaal bijzondere vormen van kaarten, heb weer veel ideeën opgedaan . . .
Super leuke kaart met het vosje nu maar hopen dat ze de volgende wedstrijd iets mooier voetbal laten zien wsnt ook al hebben ze gewonnen ik vond ze nog niet echt overtuigend spelen en die trap vd bruine pfff dat had hem rood kunnen kosten.
groetjes Anita
Hermien zei…
Leuk kaartje Nancy dat het maar geluk mag brengen voor de rode duivels. En wat is het leuk om al je creaties zo bij elkaar te zien.

groetjes Hermien
Enny zei…
Prachtig gedaan, die voetbal-vos ! Ja, momenteel is het al voetbal wat de klok slaagt hé ! :) Het overzicht met je mooie dierenkaartjes is ook tof ! Groetjes, Enny
Yvonne zei…
Heel leuk Nancy, het vosje met zijn voetbal.
Bij mij doet het vosje ook mee op deze laatste diertjes dinsdag.

Groetjes,
Yvonne.
Jammer dat het alweer voorbij is hè. We gaan de diertjes nog missen Nancy!
Wat een leuk model kaart is dit en ook het vosje mag er zijn. Tof dat hij bij jou op nr 10 staat!

Groetjes Janneke
Margot zei…
Superleuke rode duivel.....uhhh....vosje!!! :)
Sarah zei…
Hey Nancy! Ik weet nu al dat Jaro hem fantastisch gaat vinden!! Super leuk!
Dikke dank je wel alvast! X
by Maura zei…
Wat een leuk model kaart, je vosje die voetbalt is schattig:)
groetjes Maura
Diny zei…
Wat een schitterende kaart met het vosje Nancy.....heel verrassend ook!
Mooie collage van alle tien de kaartjes.
Groetjes Diny
Lady Joyful zei…
Really cute design! Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT
Mirjam zei…
Wat een leuke kaart is het weer geworden.
Linda zei…
Hoi Nancy,

Wat een super leuke kaart!
Bij mij viel het vosje helaas net buiten de top 10 en ik ervaar hetzelfde.. de winterdieren komen straks volop aan bod richting de kerst ;)

Hele leuke details heb je toegevoegd en wat heerlijk zo'n persoonlijke kaart!
Heel passend bij de persoon lijkt mij zo.

Groetjes, Linda
Myrthe zei…
Wat leuk dat je de rode duivels weer hebt verwerkt in je kaart. Het vosje past ook helemaal tussen al het voetbalgeweld. Hij is weer heel erg leuk geworden.
groetjes Myrthe
Petra zei…
Wat een leukerd Nancy en leuk gedaan al je kaarten bij elkaar. We gaan het missen diertjesdag op dinsdag en dat de meeste allemaal een leuk berichtje achter laten.

Lieve groet,
Petra
Jonnece zei…
Fabulous card, love the football fox and national colours have worked well with the theme. Thanks for joining us at ‘Do-Al(l) Creatives’. Jonnece DT
Alex zei…
Wow.. your 2nd project works well, too! Amazing card type, have to try it on my own.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#18 – national colours}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#18 - Flowers}
*DT* Craft Rocket Challenges {49 - Birthday}
Alex' Kreative Seite

Doris Klein zei…
Amazing creation and a awesome fold!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#18 – National Colours)
*DT* Die Traumfabrik

Valerija zei…
A fabulous card.
Valerija xx
Linby zei…
What a great creation - I love that fox and can see why you like working with it.
Thanks so much for sharing with us at The Male Room.
Linby x
DT
Sorry voor de late reactie, ik was een weekje weg. Vandaag lekker weer thuis en tijd voor een rondje langs alle blogs van afgelopen dinsdag :). Bedankt voor het meedoen en ook nu weer een erg leuke creatie! Groetjes, Linda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils