Kleurenkaartenteam : 4de schakel : Mosterdgeel en Donkergrijs

Laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteamdag
Vandaag kleurt blogland mosterdgeel en donkergrijs, want na het lichtturquoise met mosterdgeel koos Nelleke als nieuwe kleur het donkergrijs.

Ik ben aan de slag gegaan met 2 kleuren distressoxide, waarbij ik wat ontgoocheld moest vaststellen dat het grijs toch wel minder donker was dan ik dacht.  Dan maar een donkergrijze basiskaart gebruikt om het goed te maken...


Ik sponste de kaart met Distress Oxide Fossilized Amber en Hickory Smoke.  De DDBD-stencil Triangle erop en dan verder gesponst met geel op grijs en omgekeerd.   De thank you (Craft Sensations) is gestempeld met grijze Stazon, de kleine stempeltjes van de stempelset (Conservatory van 7Gypsies)  die ik bij Irene won zijn met zwarte versafine gestempeld.
De mooie rechthoekige mal is van Elisabeth Craft Designs.


Wil je meer zien met deze mooie kleurencombinatie, dan vind je alle links hier.

 Crealieve groetjes 
 Nancy

 Challenges en zo:
A bit more time to craft: #  66

Reacties

haha, leuk te lezen, dat jij ook niet zo tevreden was over je grijs... laat je dat kaartje alsnog zien of heb je het niet afgewerkt ?
Deze is in ieder geval helemaal geslaagd en goed hoor ! hahahaha
dank je wel om weer deel te nemen met het kleurenkaartenteam ! Zonder deelnemers lukt het niet hé ? =) Super !
Nog een fijne dag en tot de volgende,
grtjs, Martina
x
Jantine zei…
Heel mooie kaart. Dat grijs is lastig, he. Ik heb het donkerste gepakt dat ik had, maar op de foto toont het lichter dan het is.
Jouw gespeel met inkt vind ik wel erg mooi!
Groetjes
Jantine
Veerle zei…
Prachtige kaart Nancy ook bij kwam het grijs er lichter uit uiteindelijk. Maar ja het is wat het is. Groetjes, Veerle
Colien zei…
Mooie kaart, heel geslaagd in de gevraagde kleurtjes! Door de donkergrijze rand valt het inderdaad niet op dat het in het midden wat lichter is, goed opgelost!
grt Colien
GerJanne zei…
Heel goed opgelost met die donkergrijze rand. Ik heb ook nog met de gedachte gespeeld om het met inkt te doen, maar dat zag ik niet zitten en als ik het nu bij jou zie....heel gaaf!!
Groetjes,
GerJanne
Diny zei…
Dat heb je leuk gedaan Nancy....het is een prachtige kaart geworden en het fijne randje is ook zo leuk!
Groetjes Diny
chantal zei…
IK heb de indruk dat iedereen over het grijs niet tevreden was omdat het veel lichter uitviel dan gedacht.
Goed opgelost met te matten op donkergrijs
Je kaart is echt mooi geworden
liefs Chantal
Jolanda zei…
Heel mooi!Leuk om te zien dat iedereen er zijn eigen draai aan geeft.
Marfien zei…
Het is elke keer weer raak, zie ik bij jouw weer papier waarvan ik denk: "waarom heb ik daar niet aan gedacht!" Ga dat straks toch even uitproberen
Toffe kaart Nancy, mooie uitwerking in deze kleuren
!neke zei…
Mooie uitwerking !
Dat grijs is toch goed gelukt !
Fijne dag !
Rosina zei…
Het is je heel mooi gelukt om een prachtig kaartje te maken met deze KKT kleurtjes Nancy...leuk gedaan!!!

groetjes Rosina
Margreet zei…
Prachtig stempelkaartje, Nancy en het donkergrijs heb je mooi opgelost door de donkere basiskaart. Wat een mooie mal van ECD.
xxx Margreet
Heel mooie kaart Nancy !
Wel geslaagd met het grijze kleur .
Groetjes Doris
karin zei…
Wat mooi die achtergrond in de KKT kleuren, leuk gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
carla zei…
Een zeer mooie kaart Nancy.
De kleurencombinatie is zo goed geslaagd, prachtig.
Groetjes,
Carla
Irene zei…
Wat een mooie kleurenuitdaging is dit ook al is het verre van eenvoudig zo te lezen maar ik vind je kaart super mooi geworden Nancy! Heel attent dat je hem aan me hebt gestuurd, dank je wel en zo verrassend dat je die vintage stempels op een toch "moderne" kaart hebt verwerkt, daar zou ik dus nooit op zijn gekomen vandaar dat hij hier dus maar lag te liggen)!
Het gaat gelukkig wat beter maar de elleboog is nog steeds gevoelig en de uitstraling naar de hand speelt af en toe ook nog op - vooral na het swipen op mijn tablet en de muisknop indrukken heb ik gemerkt - dus ik doe nog maar even rustig aan en ben voorzichtig!

xx Irene
gerrie zei…

Gave kaart Nancy, mocht het grijs een beetje licht uitgevallen zijn, de buitenste kaart maakt het goed. Maar wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt met dat stencil eronder, toppie, ik hou ook zo van inkleuren met inktjes.
Groetjes Gerrie.
Mariken zei…
Prachtige kaart! En soms moet je even inventief zijn. Je hebt het super opgelost met de donkergrijze rand!
Marijke zei…
Heel mooi gedaan en die achtergrond is prachtig. ik denk als die donkerder was uitgevallen was die somber geworden en nu springt ie van je kaartje af! Super hoor! Groetjes Marijke.
Ans S. zei…
Prachtige kaart met een mooie geel/grijze achtergrond.

Groetjes Ans
Misschien niet zo donkergrijs als je vooraf in gedachten had, maar al met al een ontzettend leuke kaart! Groetjes Petra
Grietje zei…
Gaaf kaartje! mooi hoe je de achtergrond gemaakt hebt.

Groetjes Grietje
Mooi kaartje! En nog mooier door het donkergrijze 'lijstje' eromheen!! Las dat je op schoolbezoek was geweest. Altijd spannend zo een nieuwe fase!!
Hermien zei…
Wat een apart kaartje Nancy ik vind het prachtig.

Groetjes Hermien
Creatiels zei…
bedankt voor je reactie op mijn blog. de stans is inderdaad van Gummiapan, ik vond ze zo fijn en mooi, toch nog getwijfeld om ze te kopen maar dan in Nijkerk gekocht.
Je kaartje is ook leuk gedaan, en er zijn wel 50 tinten grijs, dus geen probleem.
groetjes,
Els
Mooi kaartje Nancy! Er is veel te zien, maar het is ook weer een geheel..
Groetjes, Yvonne
Sarah zei…
Jij bent de laatste in mijn KKT rondje. Velen hebben gespeeld met hun inktjes, ook jij. Tof gedaan!
Fijn weekend, klinkt leuk!
Femminde zei…
Zo leuk die distress oxide. Mooi kaartje heb je gemaakt!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Larissa zei…
Leuk, ook de oxide gebruikt. Mooi opgelost met de donkergrijze rand. Mooi kaartje is het geworden!
Monique zei…
Je kerstkaart is prachtig zo helemaal in het wit. Maar deze kaart vind ik geweldig. Fossilized Amber heb ik ook in oxide maar Hickory Smoke nog niet. Toch wel een hele mooie kleur!
Lieve groetjes, Monique
SylS creaties zei…
Mooi gedaan! Prachtig resultaat!
Fijn weekend!
Syl
Nelleke zei…
Ja dat viel tegen hè! Dat gele had ik eerst ook geprobeerd maar was veel te licht. Je hebt alles goed opgelost hoor.mooi afgewerkt. Jou kerst kaart van gisteren iet er ook heel sjiek uit in dat wit. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils